مدیریت پرداخت با یک کلیک

تبلیغات کلیکی

نقش تبلیغات در سئو و رتبه سایت

 

تبلیغات از دیرباز موثرترین روش معرفی محصول می‌باشد. امروزه با گسترش فضای مجازی، کسب و کارها از روش‌های آنلاین تبلیغات برای رشد و توسعه خود استفاده می‌کنند. این نوع از تبلیغات علاوه بر ایجاد ترافیک برای وب‌سایت می‌تواند در دریافت بک‌لینک نیز موثر باشند.

تبلیغات هدفمند

مهم‌ترین تفاوت تبلیغات آنلاین با سایر روش‌های تبلیغاتی در این است که به صورت هدفمند اجرا می‌شود و تنها مشتریان بالفعل را جذب می‌کند. در نتیجه باعث جلوگیری از هدررفت بودجه و سرمایه خواهد شد.

تبلیغات در وب‌سایت‌ها

شما می‌توانید با طراحی کمپین‌های تبلیغاتی در سایر وب‌سایت‌ها، بازدیدکنندگان را به سایت خود هدایت کنید و ترافیک ورودی را افزایش دهید.

رپورتاژ؛ تاثیرگذارترین شکل تبلیغات

 

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری نوعی از تبلیغات متنی در فضای وب است که در قالب خبر یا گزارش منتشر می‌شود. مزیت رپورتاژ آگهی در این است که متفاوت از شکل معمول تبلیغات می‌باشد و می‌تواند اعتماد کاربر را تا حد زیادی جذب کند.

بهبود سئو سایت

در رپورتاژ آگهی با دریافت بک لینک از سایت‌های معتبر و پربازدید می‌توانید وضعیت سایت خود را برای موتورهای جستجو بهبود ببخشید و در نتیجه ترافیک بیشتری دریافت کنید.

دائمی بودن تبلیغات

با درج آگهی در سایت‌های خبری می‌توانید خیال خود را از بابت دائمی بودن رپوتاژ خود در آن‌ها راحت کنید.

به‌روز رسانی آگهی

بر خلاف تبلیغات سنتی که ایجاد تغییر نیازمند صرف هزینه و زمان می‌باشد، در رپورتاژ آگهی می‌توانید هر زمان که بخواهید متن و نوشتار آگهی خود را تغییر دهید یا به‌روز رسانی کنید.

تاثیرگذاری بیشتر

ماهیت رپورتاژ آگهی کاملا متفاوت از روش‌های معمول و رایج تبلیغات می‌باشد. به همین دلیل کاربر اعتماد و اطمینان بیشتر نسبت به آن دارد.

Click Advertising
Google AdWords

تبلیغات گوگل؛ رقابت برای دریافت کلیک

 

در صورتی که کمپین‌های مختلف تبلیغات آنلاین را برای کسب و کار خود استفاده کرده‌اید ولی به نتیجه مطلوبی کسب نکردید، تبلیغات گوگل (Google Ads) می‌تواند پیشنهاد متمایزی باشد.

شما می‌توانید با اجرای کمپین تبلیغات گوگل، با مدیریت روی پنل کاربری گزارش دقیقی از ترافیک ورودی سایت خود داشته باشید.

نمودار میله‌ای استفاده از انواع تبلیغات کلیکی

Google Ads؛ رتبه اول محبوبیت

 

همانطور که از نمودار مقابل پیداست تبلیغات گوگل رتبه اول استفاده توسط کسب و کارهای اینترنتی را در اختیار دارد. این موضوع در داخل کشور اهمیت بیشتری یپدا می‌کند. زیرا بسیاری از پلتفرم‌‌های ارائه‌دهنده تبلیغ در کشور ما کاربر کمتری دارد یا فیلتر هستند و مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

این امر موجب رقابت بیشتر در کلیک کاربران و دریافت ترافیک خواهد شد. بنابراین کسب و کارها باید با مدیریت بودجه کمپین‌های تبلیغاتی خود را پیاده‌سازی کنند و در نتیجه بازدهی بیشتری کسب کنند.