سئوی محلی

استراتژی سئو محلی :کوچک اما تاثیر گذار

با داشتن استراتژی سئو محلی به راحتی می‌توان مشتریان را به وبسایت شما هدایت کرد ,اگر شما یک کسب و کار اینترنتی دارید که در یک محل حضور فیزیکی دارد، لوکال سئو برای شما گزینه ی بسیار مهمی می باشد و حتی مهمترین موضوع است ک باید به ان اهمیت دهید. بسیاری از جستجوها خصوصا با موبایل و یا دستگاه‌های همراه دیگری مانند تبلت ها به صورت محلی انجام می‌شود و افراد می‌خواهند بدانند که مثلا بهترین و یا ارزانترین لباس فروشی محلشان کجاست و برای همین روزانه هزاران و حتی میلیون‌ها جستجو به صورت جستجوی محلی صورت خواهد گرفت و یک کار شناس سئو باید این امر را در استراتژی سئو محلی در نظر بگیرد.

Local-SEO-bazaryabi

استراتژی سئو محلی در درباره چیز های صحبت می‌کند که در مورد بهینه‌سازی رتبه سایت برای دریافت ترافیک بیشتر از سوی مخاطبانی که در نزدیکی و یا اطراف محل شما هستند انجام شود. اگر مالک یک کسب و کار محلی مانند پیرایشگاه یا مغازه خواروبار فروشی و هر گونه فروشگاهی هستید و قصد دارید که در محله ای خود پیشرفت کنید ، اولین‌کاری که برای جذب مخاطبان محلی باید انجام دهید این است که به آنها بگویید کسب و کار شما کجا قرار دارد و چه دماتی را می توانید به انها ارائه دهید.
پس، حتی اگر هیچ بازدیدکننده‌ای به محل کار شما سر نزند، حداقل توانسته‌اید با کسب و کار خود افراد زیادی در آن محل را هدف قرار دهید و بازار هدف خودرا کوچک اما موثر کنید این یکی از کار ها در استراتژی سئو محلی است . برای انجام چنین کاری، بهینه‌سازی‌هایی لازم است که به آن سئوی محلی (Local SEO) گفته می‌شود که جز اولین اقدامات در استراتژی سئو محلی می باشد.
به صورت کلی، سئوی محلی سئویی است که برای یک موقعیت مکانی خاص انجام می‌شود تا بتوانید مخاطبان هدف بیشتری از آن محدوده جذب کنید.

مطالب مربوط

Local-SEO

local seo

۱۰ اهمیت سئو محلی:

 

۱- بطور متوسط ۶۴ درصد مشتریان محلی که در محله ی شما هستند در اینترنت بدنبال کسب و کارهای جدید هستند

۲- جستجوی های محلی طی این چند ساله حدود ۵۸ درصد رشد داشته که غیر قابل چشم پوشیست.

۳- جستجوی محلی بسیار هدفمند و سریع و دقیق می باشد می باشد.

۴- درصد زیادی از جستجوهای محلی تبدیل به مشتری می شوند و که بسیار ارزنده هستند.

۵- گوشی های هوشمند که از اینترنت استفاده می نمایند دائما در حال اضافه شدن هستند و همان طور که می دانید تمامی استفاده کنندگاه از سئو ی محلی کاربر مبایل هستند.

۶- بازگشت سرمایه در سئو محلی در مقایسه با سایر روش های تبلیغات محلی، بسیار سریعتر و بهینه تر است است.

۷- تنها ۱۰ درصد از کسب و کارها محل خود را در Google place ثبت کرده اند.

۸- بسیاری از فرصت های کسب و کار محلی رایگان هستند.

۹- حدودا  خوانندگان روز نامه های محلی بین ۴۰ تا ۸۰درصد افت داشته اند.

۱۰- حدود ۷۰درصد از مشتریان به کسب و کارهای محلی اعتماد دارند.

نکات مهم در رابطه با سئوی محلی

 

از آنجا که بهترین فضاهای سایت برای درج اطلاعات تماس، فوتر سایت است که در همه‌جا تکرار می‎شود، ربات‎ها‎ی گوگل، قابلیت درک شماره تماس و آدرس آن‎ها‎ را دارا می‎باشند.
محتوای صفحات مختلف سایت نباید تکراری و غیر‌مفید باشد. هر صفحه از سایت باید به طور مجزا ارائه‌دهنده مفاهیم و مطالب مشخصی باشند که در بخش‎ها‎ی دیگر سایت کپی یا تکرار نشده است.
قرار‌ دادن لینک صفحات در هر سایت یا مجموعه‌ای، به معنی پیشرفت سایت در نتایج گوگل و یا بهبود سئوی محلی نیست و تنها سایت‎ها‎ی معتبر می‎توانند عاملی برای توسعه سایت باشند.
برخی سایتها بدون اینکه در تولید محتوا تلاش کنند، اقدام به کپی برداری می‎کنند. در استراتژی سئوی محلی باید بطور مکرر سایت آنالیز و لینک‎ها‎ بررسی شوند تا اطمینان حاصل نمایید که لینک محتواها شما به همراه مقالات درج شده‌اند. این امر می‎تواند سئوی محلی وب سایت را تحت تاثیر خود قرار دهند.
در صورتی که محتواهای سایت کپی برداری شوند اما لینک آنها ذکر نشود، باید با مدیر وب سایت ارتباط برقرار کرده و از وی بخواهید مقالات و محتواهای شما را حذف نماید در غیر این صورت می‎توان سایت کپی بردار را به موتورهای جستجو اطلاع داد.
با ایجاد سایت در گوگل پلاس، کاربران و بازدیدکنندگان می‎توانند به راحتی اظهار نظر کنند و انتقادات و پیشنهادات خود را در رابطه با خدمات و محصولات بیان کنند. این نظرات می‎تواند بر سئوی محلی گوگل پلاس تاثیرات مثبتی بر جای گذارد.

رستوران ها ، فروشگاه های خرده فروشی و سایر مشاغل محلی مشتریان بالقوه زیادی دارند که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

Local-SEO-bazaryabi

راهکار ها برای سئو محلی

چگونه می توانید از بهینه سازی لیست های محلی خود اطمینان حاصل کنید؟

 

عوامل زیادی در موفقیت در لوکال سئو و استراتژی سئو محلی تاثیر دارد یکی از مهمترین ان ریویو خوردن یا بازدید از شماست.در ادامه راههای بهینه سازی لیست های محلی قرار داده شده است.

 

 

از داده های ساختار یافته استفاده کنید

 

داده های ساخت یافته به Google در درک بهتر محتوا کمک می کنند و موجب افزایش کلیک ها ، نمایش ها و تبدیل ها می شوند.همین اصل در جستجوی محلی اجرا می شود.به همین علت است برای کمک به بهبود عملکرد ،باید انواع داده های ساختاریافته مانند مشاغل محلی ، مختصات زمینی ، آدرس پستی و بررسی ها را کاملاً اجرا کنید.

برای گوگل برای کسب وکار من بهینه شوید

 

در صورت استفاده نکردن از نمایه «Google برای کسب و کار من» ، فرصتتان را برای نشان دادن محصولات و خدمات خود در جایی که بیشترین اهمیت را دارد از دست داده اید.هنگام بهینه سازی برای Google برای کسب و کار من مطمئن شوید که تمام اطلاعات از جمله عکس ها ، موارد منو ، توضیحات و خطوط خدمات را پر کنید.

 

شغلتان را در دسته های مناسب حیطه کاریتان قرار دهید

 

به عنوان مثال یکی از روش ها در استراتژی سئوی محلی این است که اگر یک فست فود هستید ، می توانید تجارت خود را هم در رستوران ها و هم در غذاخوری ها لیست کنید.این یکی از مهمترین جنبه های بهینه سازی جستجوی محلی می باشد ، بنابراین برای پر کردن اطلاعات منو ، توضیحات و غیره زمان صرف کنید.

 

همیشه اطلاعات خود را به روز نگه دارید

 

به عنوان مثال ، شخصی در جستجوی داروخانه در نزدیکی خودش است و یک داروخانه با نظرات عالی را پیدا می کند که به نظر می رسد باز است ولی وقتی مشتری مراجعه می کند بطور موقت بسته است تجربه کاربری بدی را تجربه خواهد کرد.به همین دلیل در استراتژی سئوی محلی برای کسب و کارها بسیار مهم است که نتایج جستجوی محلی را به روز کنند.برای مثال اگر رستوران شما هنوز برای سفارش غذا باز است ، می توانید از جستجوی محلی استفاده کنید تا به مشتریان اطلاع دهید که سالن غذاخوری بسته است اما آشپزخانه هنوز باز است.

 

لوکال سئو

لیست های خود را حسابرسی کنید

 

همیشه لیست های خود را کنترل کنید تا موارد زیر را شناسایی کنید:

 

به روزرسانی خودکار وضعیت عملیاتی (“موقتاً بسته است” و غیره).
در انتظار یا تغییر ساعت کاری
در انتظار یا تغییر در جزئیات کسب و کار.
سایر شاخص های بروزرسانی معلق یا پیشنهادی.
لیست های غیرفعال شده

 

نظرات افراد را مدیریت کنید

 

داشتن نظرات مثبت و تجربه خوب مشتری برای رتبه بندی در Map Pack محلی بسیار مهم است. من شرکت های بی شماری دیده ام که نظرات منفی و مثبتی دارند و هیچ پاسخی در جواب سوالاتی که به کسب و کارشان مربوط است نداده اند.مردم به نظرات اعتماد دارند و وقتی صاحبان کسب و کار وقتی برای پاسخ گویی نمی گذارد ، تاثیر منفی درنظرات می گذارد.در صورت پاسخ ، این پاسخ به طور بالقوه موجب اعتماد بیشتر کاربران دیگر می شود و همچنین به گسترش و بهبود تجارت کمک خواهد کرد.

 

از محتوای سئو شده استفاده کنید

 

SEO به معنای ارائه تجربه محتوای مثبت در همه دستگاه ها برای کمک به کاربران نهایی است که نیاز اطلاعاتی خود را برآورده کنند.همیشه بر افزودن محتوای بی نظیر و با کیفیت منحصر به فرد برای مکان های خاص تمرکز کنید این محتوای بیش از حد محلی می تواند به بهبود دید مشتریان بالقوه که در نزدیکی شما قرار دارند کمک کند.همچنین ، از اصطلاحات کاملا محلی در استراتژی بهینه سازی صفحه خود استفاده کنید.که شامل عناوین ، فراداده ، alt تصویر و متن است.علاوه بر این ، همیشه محتوای مربوط به نکات بهداشتی داشته باشید.

این امر از نظر کاربر نهایی اعتماد را جلب می کند و همچنین به شما کمک می کند نظرات خوبی را بدست آورید.نشان دادن این که شما اقدامات احتیاطی درستی را اعمال کرده اید برای مثال وقتی مشتری برای تهیه غذا مراجعه می کند یا از فروشگاه خرید می کند ، به فروش بیشتر محصولات و خدمات شما کمک خواهد کرد.

 

با مشتریان همیشه از طریق پیام ارتباط برقرار کنید

 

برنامه Google برای کسب و کار من را دانلود کنید و پیام رسانی را به عنوان راهی برای کمک به مشتریان برای دسترسی به شما فعال کنید.اگر از طریق تلفن در دسترس نیستید یا از ساعت کاری گذشته است ، پیام رسانی به مشتریان در گرفتن پشتیبانی مورد نیاز کمک خواهد کرد.

 

روندها را کنترل کنید

 

در استراتژی سئوی محلی Google Trends را به دقت کنترل کنید تا تغییرات در علاقه و رفتار جستجو را در مورد کلمات کلیدی و موضوعات مربوط به برند و صنعت خود را بررسی کنید.

کلمات کلیدی را که بیشترین ارزش را برای تجارت شما دارند تجزیه و تحلیل کرده و ببینید روند جستجو برای آن موارد چگونه است.سپس ، برای درک نحوه تبدیل کاربران در این مدت ، عملکرد وب سایت را مورد بررسی قرار دهید.

 

برای جستجوی صوتی و تلفن همراه بهینه شوید

از آنجا که در جهان امروز کاربران همیشه در حال سوال کردن هستند و کسب و کار شما حتی در صورت درخواست مشتری از دستیار دیجیتال ، باید پاسخ آن را ارائه دهد.

علاوه بر این ، وب سایت شما برای پاسخ به سوالات متداول در مورد محصولات و یا خدمات شما باید دائما بهینه سازی شود.برای راهنمایی در مورد اینکه چه مواردی باید بگنجانید ، به معیارهای جستجوی داخلی و تجزیه و تحلیل خود نگاه کنید تا ببینید سوالات متداول مردم در مورد مشاغل شما چیست و به دلیل اینکه بیشتر سوالات محلی در دستگاه های تلفن همراه صورت می گیرد ، همیشه اطمینان حاصل کنید که سایت شما برای موبایل با تصاویر ، محتوای با کیفیت و زمان بارگذاری سریع بهینه شده است.

 

پیگیری رتبه بندی و ساخت صفحات محلی فرود

 

درست است که رتبه بندی همه چیز نهایی نیست ، اما همه آنها می تواند به شما کمک خواهد کرد تا موفقیت کمپین جستجوی محلی خود را در سطح مکان پیگیری کنید.

در استراتژی سئوی محلی همیشه مطمئن شوید که به سرعت صفحات محلی را ایجاد می کنید که پاسخگویی خوبی را ارائه می دهند .همه اینها می تواند به برند شما در رتبه بندی همه مکان ها کمک کند.اکثر سیستم عامل های محلی در حال حاضر صفحات فرود بهینه شده ای دارند که می تواند به سرعت ساخته شود .

 

فراموش نکنید که بک لینک ها بسیار مهم هستند

 

همیشه با تحقیق در سایت های محلی و عمومی ، وبلاگ ها و … پیوندهای با کیفیت بالا دریافت کنید.یکی از راهها در استراتژی سئوی محلی دریافت بک لینک های با کیفیت از منابع معتبر با محتوای خوب است که به کاربران در رفع مشکلات ، اعتماد و اعتبار کمک خواهد کرد.

 

از سایر لیست های محلی و وبلاگ ها ایده بگیرید

 

این موضوع هنوز هم یک عامل بسیار مهم است که می تواند دید شما را بهبود بخشد. با توجه به SERP های رقابتی امروز ، داشتن حضور جستجوی محلی قدرتمند بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.مصرف کنندگان در حال جستجوی محصولات و خدمات مرتبط با نام تجاری شما هستند ، بنابراین شما باید قابل مشاهده باشید.رعایت این نکات اثبات شده در استراتژی سئوی محلی به شما در رسیدن به بالای SERP ها و تسلط بر نتایج محلی کمک خواهد کرد.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

آیا ترافیک و سئوی بالاتری می‌خواهید؟

تولید محتوا با موضوعات پر‌جستجو و داغ روز، یکی از روش‌های سئو کردن سایت و افزایش ترافیک فوق‌ العاده برای سایت شماست.
برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مربوطه را تکمیل نمایید.