پلن های قیمت گذاری

پلن مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید

پلن‌های قیمت گذاری سئو یا تعرفه بهینه سازی سایت به موارد زیادی بستگی دارد. در اعمالسازی سئو از عملیات های زیادی استفاده می شود. استفاده این تکنیک ها هر کدام خواستار آموزش و وقت و دقت زیادی می باشد ونمی تواند یک نفر همه ی  کار ها را انجام دهد. سایت های بزرگ و معتبر برای بهینه سازی رتبه خود ، دارای یک تیم متخصص در این زمینه می باشند.

در صورتی که بخواهیم تعریف کوتاهی از سئو بگوییم، می شود گفت که سئو نشکیل شده از تکنیک هایی برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو می باشند. سئو به صورت کلی به دو بخش سئو داخلی و خارجی تقسیم بندی می شود.

در سئو داخلی بیشتر به مواردی چون ساختار و لینک درونی سایت پرداخته می شود ولی سئو خارجی بیشتر به ارتباطات خارجی سایت با دیگر سایت ها مربوط می شود. هرکدام بسته به گاراییشان می توانند باعث ایجاد افزایش در رتبه سایت می گردد اما سوال اصلی برای صاحبان کسب و کار و حتی خود شرکت ها مطرح هستند این است که تعرفه قیممت سئو سایت چگونه تعیین می شود.

پکیج‌های سئو ماهانه سایت
برنزی نقره‌ای طلایی
تولید محتوا ساده حرفه‌ای پیشرفته
قیمت ماهانه ۳ میلیون تومان۶ میلیون تومان۱۲ میلیون تومان
تولید محتوا به شکل بلاگ، توضیحات محصولات و خدماتحدودا ۱۰۰۰۰ کلمهحدودا ۲۵۰۰۰ کلمهحدودا ۵۰۰۰۰ کلمه
بررسی وب سایتهفتگیهر سه روز یکبارروزانه
یافتن کلمات کلیدیدارددارددارد
افزایش رتبه در کلمات کلیدیبدون محدودیتبدون محدودیتبدون محدودیت
آنالیز URLدارددارددارد
آنالیز بک لینک‌ها و خنثی کردن بک لینک‌های مضردارددارددارد
مانیتورینگ رتبه کلمات کلیدیتا ۳۰ عددتا ۸۰ عددتا ۱۶۰ عدد
یافتن محتواهای تکراری (Duplicate Content)دارددارددارد
آنالیز ساختار وبسایتدارددارددارد
آنالیز رقباساده پیشرفته حرفه‌ای
ارائه گزارش از وضعیت رقباندارددارد تخصصی دارد
سایت مپدارد دارد دارد
استراکچردیتادارد دارد دارد
بهینه سازی عنوان صفحاتساده حرفه‌ای پیشرفته
بهینه سازی متا تگ هاساده حرفه‌ای پیشرفته
جستجوی کلمات کلیدیساده حرفه‌ای پیشرفته
بهینه سازی لینک‌های داخلیساده حرفه‌ای پیشرفته
بهینه سازی تصاویرساده حرفه‌ای پیشرفته
بهینه سازی تگ‌های هدردارددارددارد
بهینه سازی robots.txt
دارددارددارد
افزایش سرعت سایتدارددارددارد
بهینه سازی ریدایرکت هادارددارددارد
رفع خطاهای ۴۰۴دارددارددارد
لینک سازی طبیعیتا ۳۰ عددتا ۶۰ عددتا ۹۰ عدد
لینک سازی هرمی

ندارد دارد دارد
تولید و انتشار رپورتاژ آگهینداردتا ۲۵ درصد قیمت پکیجتا ۲۵ درصد قیمت پکیج
ثبت وب سایت در گوگل سرچ کنسولدارد دارد دارد
تحلیل بخش Performanceدارد دارد دارد
بررسی گزارش های بخش Coverageدارد دارد دارد
بررسی کلیه بخش های Enhancementدارد دارد دارد
گزارش تغییرات رتبه سایت در کلمات کلیدیدارد دارد دارد
گزارش تغییرات ترافیک سایتدارد دارد دارد
برسی بروکن لینکس یا لینک های شکستهندارد
دارد دارد
اسکیماندارددارددارد
گوگل مپ ندارد دارددارد
بهینه سازی سئو داخلی محلیدارددارددارد
سوشال سیگنالزدارددارددارد

عملیات سئو یک سری فرآیند و فعالیت می باشد که با انجامشان از داخل سایت ها و بعضی وقت ها خارج سایت، سعی میکنیم اعتبار را به موتورهای جستجویی مثل گوگل نمایش دهیم. در حالتی که در این قدرت نمایی از دیگر رقبا بهتر عمل کنیم، رتبه ی بهتری در نتایج جستجو گوگل دریافت خواهیم کرد.

اگر قصد داشته با شیم که ریزتر در کار شویم، تعداد حدودی این فعالیت های لازم جهت رسیدن به صفحات اول یا همان سئو، به حدود ۲۱۰ عدد فعالیت نیاز هست. اما باید گفت که قسمت خوب ماجرا اینجاست که شما برای سئو سایت خودتان نیاز به اجرای دائم این تعداد فاکتور نخواهید داشت. بلکه کافی است حدود ۹۰ درصد آنها را یک بار اجرا کنید، سپس ۱۰ درصد مابقی را دائما تکرار هر دفعه کرده تا از رقبا جلو بزنید. به عنوان مثال:

سرعت سایت شما یکی از معیار های سئو می باشد ، اما از آن فاکتورهایی که باید یک بار بهینه شود، دیگر نیاز به اعمال فعالیت دوباره بابت آنها را ندارید. در برابر، تولید محتوا یک فاکتور بسیار مهم در سئو می باشد که اگر میخواهید روند رشد سئو سایتتان حتما صعودی باشد، باید آن را دائما اجرا کرده و محتواهای جدیدی در سایتتان نوشته تا روند سایت شما صعودی شود.

سئو برای مبتدیان

کاربران در سئو

یقینا به کرات وارد سایت هایی شده اید که محتوای به بی کیفیتی دارند، متن های بی نظم و بهم ریخته، ظاهر بسیار نامناسب، سرعت بسیار پایین، مقالات بی ارزش و… در اصل افرادی که صاحب یا مسئول سئو می باشند این سایت ها می باشند، آنها فکر میکنند در دنیای سئو و گوگل و ربات های گوگل همه چیز خواهد بود. به همین جهت صرفا صفحات سایتشان را برای این موتورهای گوگل بهینه سازی میکنند. غافل از اینکه گوگل همه هوش مصنوعی، الگوریتم ها و… خودش را جوری به کار گرفته که بتواند بهترین سایت ها را به کاربران خود معرفی کند. در اصل روی دیگر سئو، خود کاربران هستند.

شاید شما هم بعضی وب سایت هایی با محتوای بی ارزش و بی کیفیت را در نتایج گوگل دیده باشید، اما با شما شرط می بندم وجود آنها دائمی نخواهد بود و باتوجه به الگوریتم های گوگل که نسبت به رفتار کاربران حساسیت خاصی از خود نشان میدهند، در آینده ای نزدیک این سایت ها را در نتایج از بین می برد.پس تولد محتوای مرغوب را جدی بگییرید.

 

در هر صورت، یک سئوکار مبتدی باید این موضوعات را درک کند که:

مخاطب در نهایت کاربران می باشند. شاید مقاله شما استثنائا با نرخ ۱۰ درصدی تکرار کلمه کلیدی، یک لیست عظیم از هشتگ ها، اسپم و… به نتیجه ی اول در صفحه ی گوگل برسد، در آخر کاربر با رفتار خودشان نسبت به این مقالات نشان میدهد که باید مقاله دیگری بر جای  آن بگذارد. بنابراین یادتان باشد که در زمان پیاده سازی هر کدام از المان های سئو باید اول به کاربر نگاه کنید و بعد سراغ گوگل بروید. از انتخاب نام دامنه سایت شروع می شود تا تولید محتوا!

به عنوان یک مبتدی چطور سایتم را سئو کاری کنم

همان طور که گفتیم که سئو سکه ای است با ۲ رو؛ یک روی ان  کاربر و یک طرف دیگرش موتور های جستجوگر می باشد. اما چطور سایتمان را سئو کاری کنیم؟ در ابتدای این مقاله گفتمه بودم که سئو از چندین فاکتور مهم داعمی و اولیه تشکیل شده، تعدادی از آنها در داخل سایت و تعداد دیگری هم از خارج سایت با ید انجام شود. و این جز پلن‌های قیمت گذاری سئو می باشد

 

اگر قصد دارید سئو سایت را شروع کنید، در قدم اول باید به سراغ فاکتورهای سئو داخلی بروید. .اگر بخواهم به طور خلاصه توضیح بدهم: ابتدایی ترین موارد، اینها هستند:

  • سرعت مناسب سایت : سرعت اولین موردی است که کاربر در سایت شما با آن روبرو میشود و البته تاثیر به شدت زیادی روی سئو دارد.
  • ظاهر زیبا در سایت: سایت شما باید ظاهر مناسبی داشته باشد و کاربر از گردش میان صفحات آن خسته نشود.
  • تجربه کاربری مناسب : مخاطب نباید هنگام کار با سایت شما، با مشکلاتی مثل در دسترس نبودن صفحات مورد نظر و… روبرو شود.

فرآیند تولید محتوا برای تازه کارها چگونه است

تولید محتوامحتوا مهم ترین نکات در سئو داخلی سایت می باشد. شما باید برای صفحاتی مانند محصول، صفحات درباره ی ما، تماس با ما، سوالات متداول، مقالات و… محتوای مفید و ارزنده تولید کنید. زیرا که بتوانید در مقابل دید مخاطبان خود قرار بگیرید، نیاز دارید که روی کلمات کلیدی مختلف  با سختی های مناسب کسب و کارتان فعالیت کنید تا در نتایج خوب دیده شوید. برای این موضوع هم نیازمند به تولید محتوا به صورت جداگانه و جدی و با نظم دارید.

نقشه مسیر آموزش سئو برای مبتدیان

نقشه مسیر سئو مبتدیاندر این بخش مخاطبان مقاله به دو دسته تقسیم میشوند:

  1. افرادی که میخواهند به سئوکار حرفه ای تبدیل شده و از این راه کسب درآمد کنند، یا افرادی که شاید قصد سئوکار شدن نداشته باشند اما دوست دارند برای سئو کردن سایتشان، یک متخصص باشند.
  2. افرادی که صرفا میخواهند تا حدود متوسط سایتشان را سئو کرده و به مرور، تجربی و بدون هزینه، این مسیر را در زمان طولانی تری ادامه بدهند.

برای افراد دسته اول، دو راهکار وجود دارد: اگر میخواهید تبدیل به یک سئوکار حرفه ای بشوید، نیاز به ۲ تا ۴ ماه زمان دارید. به عنوان راهکار اول در این مدت میتوانید در یک شرکت به عنوان کارآموز سئو فعالیت کنید. به عنوان راه حل دوم میتوانید به سراغ دوره های آموزش سئو بروید. برای متخصص شدن ترجیحا باید در دوره هایی شرکت کنید که محتوای آن بیشتر از ۳۰ ساعت آموزش را در بر دارد. در مقاله دوره های سئو سایت، ۸ دوره سئو جامع برتر ایرانی را با هم مقایسه کردم، پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را مطالعه کنید.

پلن‌های قیمت گذاری سئو چیست؟

سئو نویسی یعنی نوشتم مطالب به صورت سئو شده در واقع طوری محتوا بنویسیم تا مخاطب را به خود جلب کنیم تا در یک کلمه ی کلیدی سایت ما در جایگاه خوبی قرار بگیرد. شما از این کلمات کلیدی به طور عمومی در عناوین صفحه و بدنه متن ها محتوا استفاده می شود. همچنین در قسمت های دیگری نیز می توان از این کلمات کلیدی استفاده کرد. به طور ایده آل یک محتوا باید به صورت طبیعی برای این کلمات کلیدی بهینه سازی شده باشد.

پیش از آنکه با استفاده از تولید محتوا در راستای ارتقا وب سایت قدم برداریم، باید بدانید که:

  • اول سئو نویسی چیست؟
  • چه مدل محتوایی را در پست های وبلاگ سایت می تواند منتشر کنیم؟
  • استراتژی بلند مدت شما برای سایت در محتوا نویسی چه بوده؟

در این قسمت ما می خواهیم که به وجه های مختلف محتوا نویسی برای کسب رتبه بالاتر در گوگل نگاهی دقیق تر بیندازیم. اگر چه محتوا همه چیز سئو نیست، اما به جرات میتوان گفت که محتوا مهمترین و تاثیرگذارترین بخش در سئو ی ان پیج می باشد. اگر هیج محتوایی وجود نداشته باشد، صفحه ای نیز برای کسب رتبه وجود نخواهد داشت و در نتیجه رتبه ای در گوگل نیز نخواهد بود.

اقدامات لازم برای نوشتن محنوای تاثیر گذار:

  1. از ایجاد کلمه کلیدی در عنوان صفحهات اطمینان حاصل بفرمایید.
  2. از کلمات کلیدی به صورت مناسب و با تکرار خوب استفاده شود.
  3. از کلمات کلیدی و عبارت مشابه با آن در تگ های هدر H1، H2 یا H3 استفاده کنید تا بر روی آنها تاکید بیشتری شود.
  4. از کلمات کلیدی به عنوان انکرتکست برای لینک دادن به محتوا در دیگر صفحات سایت استفاه نمایید.

این نکات جزیی از سئو داخلی وب سایت به حساب می اید و به تنهایی موجب افزایش رتبه سایت و محتوا در نتایج گوگل نمی گردند، اما نقشی هر اندازه کوچک اما مهم  در سئو بازی می کنند. کیفیت محتوای نوشته شده و میزان ارتباط آن با کلمه ی کلیدی نقشی مهم در رتبه نهایی صفحات سایت در گوگل دارند. محتواهای بدون کیفیت لازم، شانسی برای کسب رتبه نخواهند داشت و اگر رتبه ای در گوگل کسب کردند موقتی بوده زیرا که کاربران از محتوای بد لذت نمی برند و با رفتارشان به گوگل این مهم را گذارش می دهند. در واقع کیفیت محتوا بیشترین ارزش را در سئو خواهد داشت.در کنار کیفیت محتوا، فرمت ارائه آن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. الگوریتم های گوگل به گونه ای طراحی شده اند که در بخش هایی از صفحه به دنبال مهمترین کلمات میگردند.

چگونه محتوا مبنی بر سئو بنویسیم:

  • یافتن کلمات کلیدی: پیش از شروع به نوشتن محتوا حتماقدام به تهیه لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با محتوا کنید. این کلمات کلیدی همان هایی هستند که کاربران هدف شما آنها را در موتورهای جستجو سرچ می کنند تا به خدمات، محصولات و پست های شما دست پیدا کنند.
  • نوشتن محتوای با کیفیت: هیچ کس نباید ارزش محتوای با کیفیت را دست کم بگیرد. اگر محتوای تولید شده کیفیت نامناسبی داشته باشد، دیگر زمانی که برای بهینه سازی آن صرف می کنید، ارزشی نخواهد داشت. دقت داشته باشید که هدف از ایجاد محتوا، ارائه اطلاعات به کاربران است.
  • بهره بردن از کلمات کلیدی: پس از نوشتن محتوا دقت کنید که از کلمات کلیدی در بخش های مهم صفحه استفاده کرده اید. اما هیچگاه از آنها به طور افراطی استفاده نکنید. هر جا که تصور می کنید استفاده از کلمه کلیدی ضرریست اما تکراری جلوه می کند، از معادل های آن استفاده نمایید.
  • نمایش هر چه بیشتر محتوا: هدف از بازاریابی محتوا در دسترس قرار دادن آن برای کاربران بیشتر است. در این راستا انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی میتواند تاثیر به سزایی در نمایش هر چه بیشتر دیده شدن آن داشته باشد. گوگل تایید محتوای شما در شبکه های اجتماعی را دوست دارد و اشتراک گذاری بیشتر آن، به عنوان معیاری از پذیرش بهتر آن می تواند باشد.

ارزش محتوا در سئو در چیست و پلن‌های قیمت گذاری سئو ؟

همان طور که می دانید گوگل پادشاه موتورهای جستجو می باشد و روزانه به ۳.۵ میلیارد جستجو پاسخ دقیق و درست می دهد. زمانی که ما صحبت از بهینه سازی سایت می کنیم، در واقع قصد مان ارائه پاسخ های خوب به سوالات کاربران در جستجوها می باشد.

Larry Page و Sergey Brin، بنیان گذاران گوگل در سال ۱۹۹۸ ماموریت خود را اینطور شرح دادن:

“ماموریت ما سازمان دهی به اطلاعات وب در دنیا و در دسترس قرار دادن آنها برای کاربران است.”

این ماموریت امروز نیز پا برجا می باشد. با این حال روش سازماندهی آنها در طول زمان در گیر تغییراتی شده است زیرا که با پیشرفت جامعه الگریتم ها نی باید پیشرفت می کرد. الگوریتم های گوگل همواره در حال بروزرسانی با هدف ارائه اطلاعات مرتبط هستند. نتایج مفید و مرتبط، محتواهایی هستند که گوگل در تلاش برای نمایش آنهاست.

این موضوع بدان معنی می باشد که محتوای با کیفیت از نظر سئو در ابتدا باید برای کابران گوگل مفید و ارزشمند باشد.گوگل این فاکتورها را شامل موارد زیر می داند:

  • وجود اطلاعات مفید
  • وجود اطلاعات ارزشمند بیشتر نسبت به دیگر سایت ها
  • قابل اعتماد بودن
  • کیفیت بالا
  • جذابیت