شبکه‌های اجتماعی

در این مقاله تاثیر سوشال سیگنال بر سئو برای شما شرح داده شده است.امروزه افراد بسیاری از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و دسترسی به آنها آسان تر شده است با استفاده از شبکه های اجتماعی می توان فایل ها،تصاویر و ویدئوهای موردنظرمان را به اشتراک گذاشت ، امروزه کسب و کارهای بسیاری هستند که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. برای رقابت در دنیای مجازی باید از اصول سئو پیروی کنید تا بتوانید رتبه بهتری در جستجوها کسب کنید.

شبکه های اجتماعی برای معرفی محصولاتمان بسیار مناسب هستند ،همچنین با استفاده از شبکه های اجتماعی میتوانید برای لینک دادن به سایت خودتان استفاده کنید.با استفاده از آن ها می توانید از نظرات و پیشنهادات و انتقادات مشتریانتان آگاه شوید.همچنین آنها به زودتر ایندکس شدن سایتتان توسط موتورهای جستجو کمک می کنند.کاربران از طریق سوشال سیگنال به سایت شما هدایت می شوند.

چرا شبکه های اجتماعی به سئوی سایت ما کمک می کنند؟

تاثیر سوشال سیگنال بر سئو بر افرادی که در این حوزه فعالند پوشیده نیست.بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و بهینه سازی موتورهای جستجو اغلب به عنوان دو جزء متفاوت از یک استراتژی دیجیتالی جامع تلقی می‌شوند. از جهاتی، آنها متمایز هستند اما همگرایی و تلاقی بسیار بیشتری نسبت به آنچه که ما تصور می‌کنیم وجود دارد.

با رشد شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی امروزه بسیار بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. مدیریت رسانه‌های اجتماعی در ارسال و بهینه سازی محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر یا اینستاگرام است. استراتژی سئو مربوط به جستجوی بیشتر وب سایت یا مطالب شما می‌شود تا افرادی که عبارات یا سوالات مربوط به محصولات یا موضوعات مربوط به صنعت شما را جستجو می‌کنند، سایت شما را در نتایج پیدا کنند.

جستجو، منبع مهمی برای مشتریان است و به آرامی، اهمیت رسانه‌های اجتماعی به تدریج به عنوان یک بستر بازاریابی افزایش می یابد. سئو و شبکه‌های اجتماعی دو جنبه از بازاریابی، که می‌توانند با هم کار کنند تا نتایج یکدیگر را تقویت کنند.

سوشیال سیگنال

چگونه در شبکه های اجتماعی مخاطبان را جذب کنیم و سوشال سیگنال دریافت کنیم؟

  1. از کلمات کلیدی که مختص کار شماست استفاده کنید.
  2. هر شبکه اجتماعی در ساعات مشخصی بازدید بیشتری دارد ،به همین دلیل باید بدانید در چه ساعتی پست بگذارید بهتر است.
  3. برای مطلبتان دکمه اشتراک گذاری بگذارید.
  4. مخاطبتان را بشناسید و براساس سلیقه مخاطبتان محتوا تولید کنید.
  5. نسبت به شبکه اجتماعی که در آن اشتراک دارید محتوا تولید کنید. برای مثال در اینستاگرام ویدئو و عکس طرفداران بیشتری دارند.
  6. محتوای با کیفیت تولید کنید.
  7. امکان رای دادن را برای مخاطبانتان فراهم کنید.
  8. با مخاطبینتان تعامل داشته باشید.
  9. از هشتگ های جذاب استفاده کنید.

 

تاثیر انواع شبکه های اجتماعی بر سئو

توییتر

از آنجا که با گذاشتن محتوا در توییتر سرعت به اشتراک گذاری مطالب زیاد است و ۱۴۰ کاراکتر میتوان به اشتراک گذاشت به همین دلیل این شبکه ی اجتماعی بسیار مناسب است.

 

لینکدین

لینکدین شبکه اجتماعی است که برای معرفی مشاغل به کار می رود به دلیل وجود متخصصان بسیار در این شبکه استفاده از آن بسیار کاربردی است.لینکدین شبکه اجتماعی است که بک لینک گرفتن از آن در سوشال سیگنال بسیار موثر است.

 

اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی است که محبوبیت بسیاری در میان کاربران دارد از آنجا که اینستاگرام دارای اپلیکیشن است از طریق گوشی نیز در دسترس است از آنجا که اینستاگرام قابلیت به اشتراک گذاری فیلم ها و ویدئوها را دارد بسیار محبوب است. در اینستاگرام می توانید از اکانت تجاری استفاده کنید و به کسب و کارتان کمک کنید.

 

یوتیوب

با گذاشتن ویدئو در یوتیوب به جذب کاربران کمک می کنید و با لینک دادن به صفحه ی تان در سایت ، کاربران را به صفحه ی مورد نظرتان هدایت می کنید.

 

فیس بوک

شبکه اجتماعی فیس بوک محبوبیت بسیاری در میان کاربران دارد و شما می توانید عکس ، ویدئو و متن های مورد نظرتان را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید و از آن بک لینک بگیرید.و امکان لایک و به اشتراک گذاری را برای شما فراهم می آورد.

 

آپارات

این شبکه ی اجتماعی شبکه ای ایرانی است که برای به اشتراک گذاری ویدئو بسیار مناسب است.

 

چگونگی به کارگیری سوشال سیگنال وافزایش تاثیرآن در سئوی شبکه های اجتماعی

درخواست همکاری کاربران

تاثیر سوشال سیگنال بر سئو به گونه ای است که  باید از طریق شبکه های اجتماعی کاربرانتان را تشویق به اشتراک گذاری لینک هایتان کنید، این کار موجب امتیاز دادن گوگل به سایتتان می شود. اگر محتوای سایتتان مناسب باشد کاربران زیادی حاضر به اشتراک گذاری محتوایتان هستند.

همچنین ایجاد روابط جدید نیز در این راستا مهم است. به این صورت که وب اکنون یک کانال ارتباطات اجتماعی است. روابط برای هدایت پیوندهای ورودی و توجه رسانه‌های اجتماعی بسیار مهم است. ایجاد روابط با استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند فرصت‌هایی را برای پست‌های وبلاگ مهمان و سایر فرصت های ایجاد لینک ایجاد کند.

 

درخواست همکاری کاربران

ساخت صفحه شبکه اجتماعی

 

شبکه ی اجتماعی بسازید و از آن برای کسب و کارتان استفاده کنید.سعی کنید مطالب جذاب در صفحه تان منتشر کنید و با این کار به جذب و نگهداری مخاطبینتان کمک کرده اید و همچنین از مخاطبینتان می توانید درخواست کنید که وارد سایتتان شوند.

 

قراردادن محتوای ویدئویی مناسب

 

از محتوای ویدئویی استفاده کنید ، چون بیشتر افراد جذب محتوای ویدئویی می شوند و می توانید یک لینک به سایتتان بدهید، این کارموجب می شود مخاطبانتان اگر محتوای متنی در مورد ویدئوی شما بنویسند به مطلب شما لینک دهند و به بهبود سئوی سایتتان کمک کرده اید.

 

به کاربردن کلمه کلیدی مناسب

 

از کلمات کلیدی مناسب برای بهبود سوشال سیگنالتان استفاده کنید ،شبکه های اجتماعی با بررسی کلمات کلیدیتان لینک هایی را که به اشتراک گذاشتید رتبه بندی می کنند.

مدیریت رسانه‌های اجتماعی و بهینه سازی سئو دو استراتژی بسیار متفاوت هستند، اما می‌توانند به خوبی یکدیگر تعریف کنند. در حالی که رسانه‌های اجتماعی به افراد امکان می‌دهد مطالب یا برندهای جدیدی را که ممکن است به آن علاقه مند باشند، کشف کنند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا از افرادی که در حال جستجوی سوالات یا عبارات مربوط به کسب و کار شما هستند، بازدید کنند. استفاده از هر دو می‌تواند به شما کمک کند از منابع مختلف اینترنت، ترافیک دریافت کنید.

در نتیجه مرز بین موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی در حال محو شدن است. استراتژی کلید واژه‌ای را که برای وب سایت خود استفاده می‌کنید در نظر بگیرید و در صورت لزوم آن را برای مشارکت رسانه‌های اجتماعی خود به کار بگیرید. این بدان معنا نیست که توییت‌ها را پر از کلمات کلیدی کنید. در عوض، از نحوه بیان پیام‌های رسانه‌های اجتماعی آگاه باشید. با گنجاندن کلمات کلیدی در محتوای رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید دسترسی پیام‌های خود را افزایش دهید.

 

قرار دادن لینک سایت

 

در پروفایل شبکه ی اجتماعی تان لینک سایتتان را قرار دهید با این کار موجب می شوید مخاطبین و دنبال کنندگانتان از سایت شما بازدید کنند و ترافیک سایتتان را بالا میبرید.در بخش پروفایل لینکی که گذاشته می شود قابل کلیک است.

 

قراردادن دکمه اشتراک گذاری

 

دکمه اشتراک گذاری قرار دهید، گوگل برای سایت هایی که از این دکمه استفاده می کنند ارزش ویژه ای قائل است ،همچنین این کار موجب می شود برای سایتتان ترافیک بیاورد.

ممکن است ساده به نظر برسد، اما موتورهای جستجو مانند گوگل شروع به استفاده از داده‌های اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی برای تأثیرگذاری بر رتبه‌بندی جستجو کرده اند. به عنوان یک بازاریاب، ایجاد این ابزار در وبلاگ و سایت شما، بسیار مهم است. از این جهت که بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

در نتیجه این گزینه‌ها نه تنها به افزایش بازدیدکنندگان از رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند بلکه نقش مهمی ‌را در رتبه‌بندی موقعیت‌های موتورهای جستجو در آینده ایفا می‌کند.

 

درخواست اشتراک گذاری لینک سایتتان توسط کاربران

 

برای اینکه تاثیر سوشال سیگنال بر سئو را ببینید. از کاربرانتان بخواهید لینک سایت شما را در سایت خود قرار دهند که باید توجه داشته باشید که موضوع سایتشان مرتبط با سایت شما باشد.برای این کار باید با افراد بیشتری در ارتباط باشید. 

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئوی سایت

شبکه های اجتماعی چه تاثیراتی برروی سئوی سایتمان و کسب وکارمان می گذارند؟

از تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو این است که شما را به یک برند تبدیل می کند، هر چقدر شما شناخته تر باشید بیشتر به شما اعتماد می کنند وافراد بیشتری از شما خرید می کنند.برند سازی موجب می شود کاربران بیشتری به سایت شما مراجعه کنند و سئوی سایت شما بهبود یابد.اگر چند شبکه ی اجتماعی معتبر به شما لینک بدهند ،موجب می شود گوگل به شما اعتماد کند.

با استفاده از سوشال سیگنال برند شما لایک میخورد و موجب افزایش فالوورهایتان می شود.بازدید از صفحه ی شما بالا می رود.با استفاده از لینک افراد زیادی وارد سایت شما می شوند.

از شبکه های اجتماعی مهم مانند توئیتر می توانید بک لینک بگیرید ،همچنین با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید با مشتریانتان بهتر ارتباط برقرار کنید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، استفاده از هر دو استراتژی به شما فرصت بیشتری می‌دهد تا مخاطبان بتوانند برند شما را کشف کنند. همچنین ممکن است به طور غیرمستقیم به رتبه بندی صفحه نتایج جستجوی شما کمک کند.

وقتی بازدیدکنندگان زیادی به وب سایت شما وارد می‌شوند، موتورهای جستجو متوجه می‌شوند و برند شما را معتبر می‌دانند. سپس، آنها ممکن است نتیجه جستجوی شما را بالاتر از دیگران قرار دهند. بنابراین، اگر محتوای جالبی را در رسانه‌های اجتماعی ارسال کنید که به طور قابل توجهی کلیک شود، ممکن است شاهد افزایش ترافیک باشید.

علاوه بر این، اگر افراد یا برندهای معتبر پست های شما را در شبکه‌های اجتماعی ببینند و پیوند وب سایت شما را در وبلاگ ها یا وب سایت های خود به اشتراک بگذارند، این می‌تواند قدرت صفحه شما را افزایش دهد. این چیزی است که ممکن است شما را در رتبه بندی نیز بالا ببرد.

 

شبکه های اجتماعی چه تاثیراتی برروی سئوی سایتمان و کسب وکارمان می گذارند؟

شباهت‌های شبکه‌های اجتماعی و بهینه‌سازی جستجو

بیایید با بررسی برخی از اشتراکات بین شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی و موتورهای اجتماعی شروع کنیم تا تاثیر سوشال سیگنال بر سئو را ببینیم.

هر دو از نظر ورودی اینترنت بسیار محبوب هستند. گوگل روزانه ۳.۵ میلیارد جستجو انجام می‌دهد. تقریبا همین تعداد (۳.۴۸ میلیارد) کاربر فعال رسانه‌های اجتماعی هستند. این تقریبا نیمی‌از جمعیت کره زمین است. این اعداد، نشان می‌دهد که چرا بازاریابان دیجیتالی در همه موارد باید هم به جستجو و هم به شبکه‌های اجتماعی توجه کنند.

رسانه‌های اجتماعی لزوما پرسش و پاسخ را به صورت مستقیم ارائه نمی‌دهند، اما مردم معمولا برای برآوردن نوعی کنجکاوی وارد این سیستم‌ها می‌شوند.

شبکه‌های اجتماعی و سئو، نقاط ارتباط تجاری هستند. به عنوان مثال دو مورد از ساده‌ترین راه‌ها برای هر مشتری در یافتن شرکت مورد نظرش عبارتند از: الف) جمع آوری آنها در جستجوی گوگل، یا ب) بررسی حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آنها. بسیار ساده است که براساس رتبه بندی جستجوی یک برند، ساختار سایت مشخص شود که آیا آنها یک استراتژی دیجیتالی مناسب دارند یا نه

شباهت‌های شبکه‌های اجتماعی و بهینه‌سازی جستجو

استراتژی رسانه‌های اجتماعی که می‌توانید برای افزایش بهینه‌سازی سئو استفاده کنید.

رسانه‌های اجتماعی می‌توانند بر عملکرد سئو وب سایت شما تأثیر مثبت گذاشته و رتبه جستجوی گوگل شما را افزایش دهند بنابراین خواهید دید سوشال سیگنال بر سئو چه تاثیری خواهد گذاشت. با این حال، بسیاری از بازاریابان هنوز سئو و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را در مقابل خودشان به عنوان یک اکوسیستم جامع می‌بینند.

بیایید نگاهی به پنج روش استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای سئو بیاندازیم و اینکه چرا این دو باید با هم کار کنند.

مهم است که بدانیم رسانه‌های اجتماعی به طور مستقیم رتبه جستجو را افزایش نمی‌دهند. با این حال، مطالعه نشان داد که وقتی افراد بیشتری مطالب را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند، در واقع سیگنال‌های اجتماعی ایجاد می‌کند که نشان می‌دهد پست های شما برای بازار هدف شما مفید هستند.

به هر حال رسانه‌های اجتماعی بر سئو، به روش‌های غیرمستقیم تأثیر می‌گذارد، از جمله:

  • محتوا را توزیع می‌کند.
  • آگاهی از برند را افزایش می‌دهد.
  • اعتبار برند را افزایش می‌دهد.
  • طول عمر یک پست را افزایش می‌دهد.
  • ترافیک و دید آنلاین را افزایش می‌دهد.

همه این مزایا می‌تواند تاثیر قابل توجهی در رتبه بندی SEO شما داشته باشد.

در اینجا به پنج راه برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی به سود سئو اشاره خواهیم کرد که موجب بهبود سوشال سیگنال می شوند:

ایجاد فرصت‌های پیوند

ایجاد فرصت‌های پیوند یکی دیگر از مواردی است که در شبکه های اجتماعی موجب بهبود سوشال سیگنال می شود.شما برای تبلیغ محتوای خود و آگاهی مردم از وجود آن، به رسانه‌های اجتماعی متکی هستید.

یک استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ محتوای خود ایجاد کنید (که ممکن است بسته به نوع محتوا و جایی که آن را به اشتراک می‌گذارید متفاوت باشد).

یک لیست به روز شده از محتواهایی که باید مرتبا به اشتراک گذاشته شود، تهیه کنید و به یاد داشته باشید که رسانه‌های اجتماعی محتوای شما را فقط به بخش کوچکی از مخاطبان بالقوه شما نشان می‌دهند، بنابراین یک سهم واحد برای همه کسانی که شما را دنبال می‌کنند در دسترس نیست.

 آگاهی از نام تجاری را افزایش دهید

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند نقش عمده‌ای در درک کلی از نام تجاری شما داشته باشند. شرکت‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی حضور قوی دارند و مستقیما به مشتریان خود پاسخ می‌دهند؛ رضایت کلی را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند.

به عنوان مثال، شرکت‌های حاضر در توییتر افزایش ۱۹ درصدی رضایت مشتری را گزارش کرده اند. این امر بر احساسات نام تجاری به عنوان یک کل، از جمله در بررسی مشتریان و مجامع عمومی ‌تأثیر می‌گذارد. شما می‌خواهید مردم در مورد تجربیات خوب با نام تجاری شما صحبت کنند نه تجربیات بد.

مثلا گوگل به زمینه مشارکت آنلاین شما و نحوه نگرش مردم در مورد شما توجه می‌کند، که بر رتبه شما در آن تأثیر می‌گذارد.

گوگل از نام‌های آنلاین برای دسته بندی شما در موارد مرتبط (یا نامربوط) برای جستجوها، بسته به عوامل مختلف استفاده می‌کند. شما می‌خواهید نام تجاری خود را پویا نگه دارید؛ پس رسانه‌های اجتماعی یک ابزار محکم برای کمک به شما در این راستا است.

  • راه‌هایی برای تبلیغ مثبت برند خود در رسانه‌های اجتماعی و جاهای دیگر پیدا کنید.
  • از رسانه‌های اجتماعی برای افزایش مخاطبان و طرفداران برند خود استفاده کنید.
  • پیام‌های خود را در بسترهای مختلف اجتماعی برای جذب مخاطبان خود، در زمینه‌های مختلف تنظیم کنید.

 

ایجاد فرصت‌های پیوند

ایجاد مشارکت

حقیقت تاسف بار این است که دسترسی به مخاطب به صورت طبیعی در رسانه‌های اجتماعی روز به روز دشوارتر می‌شود اما این پلتفرم‌ها در اصل برای ایجاد ارتباط بین مردم و تقویت روابط اجتماعی طراحی شده‌اند و هنوز هم در این حوزه عالی عمل می‌کنند.در حقیقت ایجاد مشارکت در شبکه های اجتماعی یکی دیگر از مواردی است که می تواند به شما در بهبود سوشال سیگنال کمک کند.

سه سطح ایجاد رابطه وجود دارد که باید بر آنها تمرکز کنید:

طرفداران نام تجاری:

طرفداران فعال رسانه‌های اجتماعی که به نام تجاری شما وفادار هستند و شما را به صورت رایگان تبلیغ می‌کنند، بدون اینکه هزینه‌ای اضافی صرف کنید، اثربخشی شما را چند برابر می‌کنند.

اینفلوئنسرهای ارگانیک:

برخلاف اینفلوئنسرهای پولی، این حساب‌های رسانه‌های اجتماعی هستند که دارای تخصص، اقتدار و قابلیت اطمینان در صنعت شما هستند. هرگونه تأیید مثبت از نام تجاری، محصولات یا خدمات شما برای مخاطبان اهمیت زیادی دارد.

شرکای استراتژیک:

مشاغل غیر‌رقابتی یا افراد تأثیرگذار در رشته شما که مایل به مشارکت و ایجاد محتوای ارزشمند هستند، می‌توانند برای ایجاد فرصت‌های بازاریابی متقابل به شما کمک کنند.

لیستی از حساب‌ها را برای ایجاد روابط در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید. این لیست را به روز نگه دارید و مطمئن شوید که به هر حساب به طور منظم توجه می‌کنید. فقط لایک مهم نیست بلکه باید برای تعامل با مردم تلاش کنید، نظرات خود را بنویسید، به سوالات پاسخ دهید و در صورت لزوم بازخورد حرفه‌ای ارائه دهید.

آگاهی از نام تجاری را افزایش دهید

ایجاد مرجع

رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا و سئو همیشه با هم در ارتباطند. یکی از مزایای اصلی بازاریابی محتوا این است که اگر به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا منتشر می‌کنید، به مرور زمان خود را به عنوان یک متخصص در حوزه کاری خود معرفی می‌کنید.

مردم به اطلاعاتی که ارائه می‌دهید اعتماد می‌کنند و این اعتماد به طور کلی نام تجاری شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این خبر خوبی است زیرا ارزیابی گوگل از اعتبار و قابلیت اطمینان وب سایت شما نقش مهمی ‌در موفقیت رتبه بندی شما در موتور‌های جستجو دارد.

پس رسانه‌های اجتماعی را در نظر بگیرید تا محتوای معتبر خود را به کانال‌های جدید ارتباطی برسانید و دسترسی کلی، آگاهی از نام تجاری و شهرت خود را گسترش دهید.

مردم تنها به یک حوزه دیجیتالی محدود نیستند. آنها هر روز به منابع مختلف دسترسی پیدا می‌کنند، به همین دلیل بازاریابی یک تکنیک موثر برای دستیابی به مصرف کنندگان، بدون توجه به محل زندگی آنها است.

Sprout social این موارد را به عنوان بهترین زمان برای اشتراک‌گذاری محتوا در رسانه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۱ توصیه می‌کند:

فیس بوک:

بهترین زمان برای ارسال سه شنبه، چهارشنبه و جمعه بین ۹ صبح تا ۱ بعد از ظهر است. بدترین روز هفته برای ارسال پست در فیس بوک شنبه است.

اینستاگرام:

بهترین روزها برای ارسال سه شنبه بین ۱۱ صبح تا ۲ بعد از ظهر و دوشنبه تا جمعه ساعت ۱۱ صبح است. یکشنبه بدترین روز برای ارسال پست در اینستاگرام است.

توییتر:

بهترین زمان برای توییت کردن چهارشنبه بین ۹ صبح تا ۳ بعد از ظهر و سه شنبه تا پنجشنبه بین ۹ تا ۱۱ صبح است. بدترین روز هفته برای ارسال پست در توییتر شنبه است.

اما رسانه‌های اجتماعی نباید منبع اصلی اقتدار شما برای ایجاد برندتان باشند. داشتن نام دامنه شخصی ضروری است.

برای مثال، شرکتی مقالات مرتبط را در توییتر به اشتراک می‌گذارد در حالی که نویسنده از چند هشتگ مناسب استفاده می‌کند و هنگامی‌که کاربران روی مقاله کلیک می‌کنند، آنها را به مقاله واقعی وب سایت خود هدایت می‌کند. این تکنیک به ایجاد اعتبار و ارتباط با نویسندگان و منابع آنها کمک می‌کند. افراد می‌توانند هنگام جستجوی این هشتگ‌ها این مقاله را مطالعه کنند و نویسندگان تشویق می‌شوند که مطالب را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

بازاریابی محتوا، سئو و شبکه‌‌های اجتماعی همه به هم مرتبط هستند. به جای اینکه هر کدام را به عنوان یک بخش جداگانه در استراتژی بازاریابی خود در نظر بگیرید، به آنها به عنوان یک کل نگاه کنید و بر این اساس برنامه‌ریزی کنید تا همه چیز با هم کار کند. از روش‌های غیرمستقیم برای انتقال ترافیک به سایت اصلی خود استفاده کنید.

 

ایجاد مرجع

افزایش تعامل

ممکن است شما محتوای شگفت انگیزی بنویسید و منتشر کنید، اما اگر مردم آن را مشاهده نکنند، ترافیک و بک‌لینک‌های لازم را دریافت نمی‌کنید.

اشتراک گذاری مطالب شما در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به افراد در کشف محتوا و نام تجاری شما کمک کند. اما به همان اندازه مهم، می‌تواند محتوا را به عنوان یک چرخه مداوم به اشتراک گذاشته و منتشر کند.

اولین ترفند در اینجا این است که مطمئن شوید محتوای شما جذاب است. محتوای جذاب باید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند و به یک هدف برسد. محتوا باید حداقل یکی از موارد زیر را انجام دهد:

  • راه حلی برای یک مشکل ارائه دهید.
  • در مورد موضوعات پرطرفدار در حوزه خود به افراد آموزش دهید.
  • به نوعی فرد را سرگرم کنید.
  • با فرد در سطح احساسی ارتباط برقرار کنید.

یکی از ساده‌ترین راه ها برای تعیین اینکه آیا محتوای شما برای مخاطبان مفید است یا خیر، در قالب لایک، نظر و اشتراک گذاری است.

محتوای مناسب با استراتژی بازاریابی قوی در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند دامنه و طول عمر محتوای شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

به اشتراک گذاشتن محتوا در رسانه‌های اجتماعی، آن را قابل کشف می‌کند و چرخه عمر آن را افزایش می‌دهد، زیرا مردم به اشتراک‌گذاری آن در یک دوره زمانی ادامه می‌دهند.

استراتژی محتوای شما و استراتژی رسانه‌های اجتماعی، از جمله تجزیه و تحلیل هر دو، باید با هم هماهنگ شوند. شما باید محتوای جذابی را منتشر کنید که مردم بخواهند در مورد آن صحبت کنند و به اشتراک بگذارند.

 

افزایش تعامل