الگوریتم گورخر (Zebra) گوگل چیست؟

الگوریتم گورخر

الگوریتم گورخر ، پس از ۲ الگوریتم Google Panda و Google Penguin  شکل گرفت و بار دیگر یک الگوریتم جدید و کاربردی را ایجاد کرده اند. به طور کلی هدف گوگل پاندا این است که در حین برخورد گوگل پنگوئن با گوگل، محتوای با کیفیت پایین را ردیابی کند. با توجه به روند سئو، تمرکز بیشتر و همچنین عدم سوء استفاده از محتوا (به ویژه Google+) بیشتر می‌شود. بنابراین یک الگوریتم جدید راه اندازی شده است و تاثیر آن بر SEO  نیز اجتناب ناپذیر است.

 

مروری بر الگوریتم گورخر

 

ظهور الگوریتم جدیدگورخر تمرکز زیادی بر شبکه‌های اجتماعی ویژه گوگل، Goolge Plus  دارد. الگوریتم ZEBRA توسط مت کاتس در مارس ۲۰۱۳ پیشنهاد شده است، اما هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. بنابراین محققان پیش بینی می‌کنند که این الگوریتم واقعی است. ابتدا اجازه دهید نگاهی اجمالی به ‌این الگوریتم گفته شده داشته باشیم. در هر حال ما الگوریتم ZEBRA را واقعی می‌دانیم زیرا ورود آن اجتناب ناپذیر است.

 

 

الگوریتم ZEBRA چه خواهد کرد؟

 

در اینجا نکاتی وجود دارد که الگوریتم ZEBRA در SEO Social به آنها توجه می‌کند (با تمرکز بر Google+).

جعل نام حساب Google+: جعل هویت یا استفاده نادرست از نامهای شخصی Google+ نیز به شدت دچار مجازات از طریق این الگوریتم می‌شود. بنابراین نام و اطلاعات مناسب را با Google+ خود ایجاد کنید.

بدون تفاوت تعداد دوستان خود را در Google+ افزایش دهید. به عبارت دیگر باید آن را به طور طبیعی ارتقا دهید. در نتیجه Google+ را فقط مکانی برای معاشرت، دوست یابی، توسعه رتبه نویسنده برای افزایش اعتبار وب سایت و به اشتراک گذاری مطالب در نظر بگیرید.

 

 

چگونه می‌توان با این الگوریتم کنار آمد؟

 

یک حساب Google+ با کیفیت برای نویسندگی ایجاد کنید.

به یک انجمن بپیوندید و فقط تعداد کافی از انجمن‌های Google+ را برای افزایش کیفیت محتوا ایجاد کنید. بیش از حد روی افزایش تعداد آن تمرکز نکنید. زیرا اگر بیشتر روی این پیوندها تمرکز کنید، سایتی که پیوندهای زیادی را ارائه می‌دهد، تراکم پیوندهای زیاد به راحتی توسط گوگل نادیده گرفته می‌شود.

 

 

چگونه می‌توان با این الگوریتم کنار آمد؟

به روز رسانی Google Zebra در راه است

 

به روز رسانی Zebra به سرعت در حال آماده سازی است. به عنوان یک واحد بازاریابی اینترنتی مهم است که با همه الگوریتم‌ها و امکانات  Google همگام باشید. با همه تغییرات و به روزرسانی شیوه‌های Google و به روزرسانی الگوریتم آنها، در جهت به روز رسانی وبلاگ‌ها و شیوه های بازاریابی، می‌توان بهترین عملکرد را از خود نشان داد.

در نتیجه برای تحول بعدی در اصول و راهبردهای SEO آماده خواهید شد. فهمیدن اینکه چه کاری باید انجام داد یا چه کاری انجام نداد، و یا اینکه چگونه خود را با این الگوریتم‌های جدید و به روز شده وفق داد.

برای صاحبان مشاغل آنلاین و به ویژه تجار، به روزرسانی‌های Google می‌تواند به معنای تفاوت بین تعداد زیاد ترافیک یا عدم ترافیک و بازدید از سایت، فروش یا عدم فروش باشد. در حالی که الگوریتم‌هایی مثل پنگوئن و پاندا هنوز در سطر توجه و اهمیت هستند، اخبار دائما در مورد به روزرسانی‌های بیشتر در حال انتشار است. البته بیشتر اینها حدس و گمان است و برخی از آنها حتی می‌توانند اطلاعات غلط باشند، بنابراین مراقب باشید.

 

به روز رسانی Google Zebra در راه است

وضعیت تغییر در گوگل

 

در ماه گذشته گوگل اعلام کرد که الگوریتم پاندا بیشتر یک به روزرسانی است که به جای بازخوانی دستی، به طور خودکار و تدریجی اجرا می‌شود. برای وب مسترها و تیم مدیریت سایت، بدان معناست که تغییرات بسیار کمتر و قابل مشاهده و آسان‌تر خواهد بود.

با اینکه پنگوئن به زودی یک بروزرسانی بزرگ خواهد داشت که یکی از بحث برانگیزترین به روز رسانی‌های الگوریتم گوگل در سال جاری خواهد بود. با این حال الگوریتم جدیدی به نام گورخر در راه است. این الگوریتم کمی زودتر از موعد و با نگاهی به کیفیت تجار و اینکه آیا می‌توان کار بهتری در این زمینه انجام داد، راه اندازی شده است. به این دلیل که نمی‌خواهد تجارب با کیفیت پایین در نتایج جستجو رتبه بندی شوند.

 

شیوه کار الگوریتم جدید گوگل

 

مدیران وب، این بروزرسانی را به روز رسانی الگوریتم جدید را کیفیت نامیده‌اند. با این که گوگل اعلام نکرده است که چگونه این به اصطلاح تجار بد را تشخیص می‌دهد، اما محققان تصوری دارند که چه کسانی و چه چیزی را هدف قرار می‌دهد. بنابراین چند مورد را که باید به عنوان یک تاجر آنلاین انجام دهید برای جلوگیری از مجازات این الگوریتم با نام گورخر بدانید را آورده‌ایم.

 

  1. نظرات سایت

 

مدتی است گمانه زنی‌هایی در مورد اینکه ایا گوگل از نظرات برای تشخیص شرکت‌های خوب از شرکت‌های بد استفاده می‌کند، وجود دارد. برای انجام این کار، گوگل باید بتواند لحن نظرات را به صورت آنلاین تعیین کند و بتواند در مورد یک شرکت به اتفاق نظر برسد و آن را رتبه بندی کند.

شواهد نشان می‌دهد گوگل قادر به انجام این کار است. Google قبلا رتبه بندی فروشندگان را در تبلیغات AdWords نشان می‌دهد. این رتبه بندی‌ها بر اساس نظرات مشتریان جمع‌آوری شده و توسط جستجوی محصول Google بررسی شده است.

الگوریتم گورخر تمامی نظرات از جمله نظراتGoogle Wallet ، را از منابع مختلف در اینترنت جمع‌آوری می‌کند و بنابراین می‌تواند تاجران با نظرات بد کیفیت را شناسایی نماید. در نتیجه بهتر است امیدوار باشید که نظرات به گونه ایجاد شوند که به اعتبار شما لطمه وارد نکند.

 

شیوه کار الگوریتم جدید گوگل

 

  1. دستورالعمل‌های کیفیت جستجو

 

در اوایل سال جاری، گوگل دستورالعمل‌های کیفیت جستجوی خود را برای اولین بار منتشر کرد. این دستورالعمل‌ها آخرین بار در نوامبر ۲۰۱۲ به روز شده و همچنین نشان می‌دهد که Google در تشخیص و شناسایی یک تاجر با کیفیت، به دنبال چه چیزی است. این معیارها تحت عنوان شناخت تجار واقعی، موارد زیر را شامل می‌شود.

پیوند مشاهده سبد خرید خود که در همان سایت باقی می‌ماند.

سبد خرید که با افزودن موارد به آن به روز می‌شود.

خط مشی بازگشت با آدرس فیزیکی در سایت به درستی موجود است.

ماشین حساب هزینه حمل و نقل که درست کار می‌کند.

پیوند لیست خواسته‌ها یا پیوندی برای به تعویق انداختن خرید کالا به بعد وجود دارد.

راهی برای پیگیری سفارشات برای مشتری ایجاد شده است.

انجمن کاربران که به خوبی و فعال کار می‌کند.

امکان ثبت نام یا ورود به راحتی برای کاربران فراهم باشد.

یک دفتر ثبت هدیه که به طور فعال به ورز رسانی می‌شود.

در حالی که گوگل تأکید می‌کند که یک تاجر نیازی به رعایت همه این معیارها ندارد، احتمالا ایده خوبی است که فهرست موجود را انجام دهید و مطمئن شوید که از تمام دستورالعمل‌های کیفیت ذکر شده پیروی می‌کنید.

 

  1. برنامه فروشگاه‌های مطمئن Google Shopping

 

بازرگانان وابسته به برنامه فروشگاه‌های معتمد Google باید دارای معیارهای خاصی باشند، مانند داشتن حداقل پانصد معامله در ماه، با نود درصد تحویل به موقع و ارائه خدمات عالی به مشتریان. برای تجار کوچکتر، ممکن است این مورد اعمال نشود، اما برای تجار بزرگتر، این موارد الزامی است.

 

  1. موقعیت فیزیکی شما

 

مکان اهمیت فزاینده‌ای در بررسی توسط الگوریتم‌ها پیدا می‌کند. علیرغم محبوبیت خرید آنلاین، بسیاری از مصرف کنندگان راحت‌تر با یک فروشگاه آنلاین که دارای مکان فیزیکی است، خرید می‌کنند، در صورت نیاز می‌توانند شکایات خود را برطرف کرده یا شخصا مراجعه کنند. در حال حاضر، این مورد فقط حدس و گمان است، اما داشتن یک مکان فیزیکی، ممکن است یک امتیاز مثبت برای Google باشد.

این نکات همان چیزی است که تاجران مشاغل آنلاین در حال حاضر باید بر آن تمرکز کنند. این نکات می‌توانند به شما در بهبود وب سایت خود و ارائه تجربه خرید آنلاین بهتر به مشتریان کمک کنند. به این ترتیب زمانی که گوگل الگوریتم جدید خود، Zebra را برای کسب و کارهای آنلاین عرضه می‌کند، آماده خواهید بود.

الگوریتم گورخر و اصول سئو

 

در حال حاضر اکثر افرادی که تا حدودی باSEO ، بازاریابی موتورهای جستجو یا به طور کلی گوگل آشنا هستند، از دو به روزرسانی معروف الگوریتم گوگل-Panda & Penguin-مطلع هستند. اما آیا در مورد به روز رسانی دیگر الگوریتم‌های گوگل که هر سال اتفاق می افتد، مطلع هستند؟

با اینکه توصیه می‌شود بیشتر بر روی وب سایت‌های خود، محتوا و نحوه تبلیغ آن تمرکز کنند، اما توجه به این الگوهایی که به دنبال آن هستند نیز می‌تواند برای آنها مفید واقع شود.

گوگل صدها به روزرسانی برای الگوریتم‌های خود دارد. اگر آنها هر یک را به نام یک حیوان نامگذاری کنند و فقط توضیحی مبهم از آنچه که به روز رسانی انجام داده است، ارائه دهند؛ چه اتفاقی می افتد؟ فکرش را بکنید. لیستی از بیش از ۵۰۰ به روزرسانی گیج کننده گوگل برای بررسی وجود خواهد داشت.

در هر صورت افراد متخصص وجود دارند تا با بررسی آنها و به کارگیری آنها در وب سایت و کسب و کارهای آنلاین، از مزایای آنها نیز بهره‌مند شوند. این بررسی‌ها برای کسانی که در تلاش برای یافتن خلاهای SEO هستند ایجاد می‌شود.

 

الگوریتم Google Zebra چه کاربردی دارد؟

 

گوگل علاقه زیادی به نامگذاری حیوانات بر روی الگوریتم‌های خود دارد. گوگل این نام را هنگام انتخاب الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن ثابت کرد. الگوریتم گوگل گورخر در مارس ۲۰۱۳ توسط Matt cutts برای بررسی و ارزیابی فروش آنلاین محصولات ارائه شد.

ظهور الگوریتم گورخر به شدت بر شبکه اجتماعی مخصوصGoogle ، Google Plus متمرکز شده است. در واقع، این الگوریتم باعث حذف کامل فروشگاه‌های آنلاین شد که قصد داشتند کاربران را با محصولات بی‌کیفیت خود فریب دهند.

به نظر می‌رسد که گوگل می‌خواهد بر روی کیفیت محصول تجار و عملکرد فروشگاه‌های آنلاین با الگوریتم گورخر تمرکز کند. چه کسی می‌داند، شاید گوگل می‌خواهد مطمئن شود که همه کاربران هنگام بازدید از یک وب سایت تجاری یا فروشگاه آنلاین، بهترین تجربه خرید را داشته باشند.

 

هدف الگوریتم Google Zebra

 

همه الگوریتم‌هایی که در گوگل وجود دارد و دائما به روز می‌شوند، اهداف خاص خود را دارند که می‌تواند بر بهبود سایت شما تأثیر بگذارد. الگوریتم جدید گوگل یعنی گورخر، نیز مانند پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار، با هدف بهبود وضعیت SEO سایت شما انجام می‌شود. هدف از این الگوریتم بررسی فروشگاه‌های آنلاین است و این قابلیت را دارد که رتبه و موقعیت مناسب سایت‌های فروشگاه اینترنتی را تعیین کرده و سایت‌هایی را که کیفیت و خدمات ضعیفی دارند مطابق نتایج حذف کند.

Google Zebra سئوی همه فروشگاه‌های آنلاین را از نظر فنی بررسی می‌کند و وقتی متوجه می‌شود که سایتی کاربران را فریب می‌دهد، آن سایت را به گوگل معرفی می‌کند تا مجازاتی برای آن اعمال شود.

 

الگوریتم Google Zebra و معاملات تجارت الکترونیکی

 

همانطور که در بخش‌های قبل گفته شد، که الگوریتم گوگل گورخر چیست و چه کاربدی دارد، اما اکنون می‌خواهیم به موارد دیگری اشاره کنیم که باید در تنظیم تجارت الکترونیکی خود مطابق با الگوریتم گوگل گورخر انجام دهید.

اگر وب سایت شما یک فروشگاه آنلاین است، ابتدا باید مطمئن شوید که قالب فروشگاه تجارت الکترونیکی برای آن تهیه کرده‌اید.

تجربه کاربری و رابط کاربری خوبی را برای مشتریان خود ارائه دهید.

برای محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید ضمانت پس از فروش ارائه دهید.

به نظرات کاربران احترام بگذارید و رضایت آنها را جلب کنید.

برای خدماتی که ارائه می‌دهید محتوای مرتبط تولید کنید.

چندین درگاه پرداخت مطمئن برای مشتریان خود طراحی و ایجاد کنید.

اطلاعات مشتریان خود را به خوبی حفظ و نگهداری کنید.

اطمینان حاصل کنید که محصولات و خدمات به مشتریان شما در موعد مقرر و به درتسی تحویل داده می‌شود.

مشکلات فنی سایت خود را برطرف کنید.

با رعایت نکاتی که در بالا ذکر شد می‌توانید مطمئن شوید که وب سایت شما ایمن است و در بررسی این الگوریتم به خصوص موفق خواهید شد. در نتیجه رتبه و موقعیت خوبی نیز در گوگل خواهید داشت.

 

الگوریتم Google Zebra و معاملات تجارت الکترونیکی

نکات بیشتر در مورد الگوریتم گورخر

 

در حال حاضر باید توجه داشته باشید که موتورهای جستجوی گوگل تمام تلاش خود را برای شناسایی و رتبه‌بندی در بین بسیاری از وب سایت‌های مختلف که دارای محتوا و اطلاعات جامع و ارزشمند هستند، انجام می‌دهند. در نتیجه نسبت به سایر وب سایت‌ها رتبه بالاتری به آنها بدهید.

بنابراین، به وضوح انتظار می‌رود که هر چه فروشگاه اینترنتی که راه‌اندازی کرده‌اید، معتبرتر، صادق‌تر، متنوع و از نظر فنی قوی باشد و بتواند کاربران را راضی کند، و در واقع، کاربران می‌توانند خریدی امن و راحت را تجربه کنند، توجه گوگل را به خود جلب می‌کند و سایت شما به خوبی در رتبه بندی مورد توجه قرار می‌گیرد.

خدمات ۲۴ ساعته که بعضی از فروشگا‌های آنلاین به کاربران خود ارائه می‌دهند از نظر Google و Google Zebra پنهان نمی‌ماند و این قابلیت بر رتبه وب سایت شما تأثیر می‌گذارد.

 

نکات بیشتر در مورد الگوریتم گورخر

چگونه یک فروشگاه اینترنتی بهینه داشته باشیم؟

 

دانستن اینکه الگوریتم گوگل گورخر چیست و هدف از طراحی این الگوریتم برای نظارت بر فروشگاه‌های آنلاین است در جهت اینکه چگونه یک فروشگاه آنلاین مفید و معتبر طراحی کنید، بسیار مهم است.

آگاهی از نحوه طراحی و راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین و بهینه سازی آن، نیازمند اطلاعات زیادی در این زمینه است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

نکاتی که هنگام بهینه سازی فروشگاه آنلاین باید در نظر بگیرید:

یک فروشگاه آنلاین دارای گواهی SSL فعال است.

آدرس و اطلاعات تماس و کانال های ارتباطی موجود در فروشگاه آنلاین باید واقعی باشد.

فروشگاه اینترنتی باید از خدمات مشتری سریع برای محصولات با کیفیت بالا برخوردار باشد.

کالاهای ارائه شده باید دارای توضیحات و اطلاعات کامل به همراه قیمت باشند.

در فروشگاه آنلاین، کاربر باید این امکان را داشته باشد که هر محصولی را که می‌خواهد انتخاب کند.

سرعت سایت شما باید بالا باشد تا کاربران شما خسته نشوند.

دلیل نامگذاری الگوریتم گورخر حذف و دفع مزاحمان است، زیرا بدن گورخر راه راه است و این باعث می‌شود که حیوانات و حشرات دارای نیش به دلیل رنگ آن به آن نزدیک نشوند. در واقع این رنگ مانع از مزاحمت آنها می‌شود.

در این مثال، سایت‌های فروشگاهی با کیفیت پایین مانند این حیوانات موذی هستند که در اطراف Google ایجاد می‌شوند ولی جذب آن نمی‌شوند. در نتیجه وب سایت‌های فروشگاه باید این الگوریتم را برآورده کنند تا مشکلی در SEO خود نداشته باشند.

 

چگونه یک فروشگاه اینترنتی بهینه داشته باشیم؟

گمانه زنی‌ها در مورد الگوریتم گورخر

 

گوگل هنوز چیزی را تأیید نکرده است و بنابراین فقط یک حدس و گمان باقی می‌ماند. این الگوریتم (۱) تجار با کیفیت پایین و (۲) هرزنامه‌های رسانه‌های اجتماعی به خصوص گوگل پلاس را مجازات می‌کند. به روز رسانی الگوریتم گورخر ادعایی برای جریمه تاجرانی که نظرات جعلی و رتبه‌بندی برای فروشندگان آنلاین ارائه می‌دهند، طراحی شده است.

همچنین، به دلیل استفاده و به کار گیری بیش از حد کلمات کلیدی در توییت‌ها و محتوا، اشتراک‌گذاری‌های زیاد، تعداد زیادی پیوندهای درون سایت، اسپم‌های خودکار و افزایش غیرطبیعی طرفداران یا دنبال کنندگان در رسانه‌های اجتماعی و هرزنامه‌های رسانه‌های اجتماعی را مجازات می‌کند.

همچنین این الگوریتم روی فعالیت‌های اجتماعی تمرکز می‌کند. این ویژگی به این دلیل است که در حال حاضر از رسانه‌های اجتماعی سوء استفاده می‌شود. تعداد زیادی پروفایل جعلی و توئیت‌های خودکار و محتوای بیهودی و جعلی وجود دارد که به سادگی ایجاد می‌شوند و سعی می‌کنند سیستم رتبه‌بندی را دستکاری کنند.

 

گمانه زنی‌ها در مورد الگوریتم گورخر

نام‌های مختلف الگوریتم

 

نام الگوریتم‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید در اینترنت جستجو کنید. با این که مهم نیست که نام الگوریتم چیست، وقتی بدانید که الگوریتم چه چیزی را هدف قرار می‌دهد، نیازی نیست که در مورد نام آن فکر کنید بلکه در مورد تأثیر احتمالی آن بر سایت فکر کنید و اصول سئو را بررسی کنید.

گوگل همواره تلاش می‌کند تا دریابد که تجار واقعی چه کسانی هستند و از این جهت برای اولین بار دستورالعمل‌های کیفیت را بررسی کرده‌اند. چه الگوریتم گورخر باشد چه نباشد، واقعیت این است که گوگل تمایل دارد الگوریتم جدیدی را که تاجران را درگیر می‌کند، اجرا کند. حتی اگر تاجر نیستید، باید خود را برای تأثیر احتمالی الگوریتم جدید آماده کنید.

 

نام‌های مختلف الگوریتم

الگوریتم‌های گوگل چیست؟

 

اگر بازاریابی اینترنتی را دنبال می‌کنید یا حتی به طور مرتب به دنبال اطلاعات دنیای آنلاین هستید، احتمالا الگوریتم‌های گوگل را شنیده‌اید. اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که آنها دقیقا در مورد چه چیزی هستند؟ برای درک اینکه الگوریتم گوگل چیست، بیایید ابتدا به طور کلی الگوریتم‌ها را بررسی کنیم. تعریف استاندارد این است: مجموعه‌ای از قوانین برای حل مسئله در تعداد محدودی از مراحل.

در زبان رایانه‌ها، یک الگوریتم زمینه‌ای را برای کامپیوتر فراهم می‌کند تا یک کار بسیار خاص را انجام دهد. راه دیگر نگاه کردن به یک الگوریتم این است که آن را به عنوان یک معادله ریاضی در نظر بگیریم.

 

چگونه گوگل تعیین می‌کند که کدام عناصر بیشترین اهمیت را دارند؟

 

همانطور که الگوریتم گوگل یک صفحه وب را می‌خواند، مقدار عددی از پیش تعیین شده را برای هر صفتی که در صفحه به دنبال آن است، قرار می‌دهد. سپس این مقدار عددی به یک نتیجه نهایی منتهی می‌شود. بنابراین، صفحه وب که مطلوب‌ترین ویژگی‌ها را دارد، به بالای رتبه‌بندی صفحات می‌رسد. زیرا الگوریتم اهمیت بیشتری به آن می‌بخشد.

این محاسبات توسط پلتفرم گوگل، به طرز باور نکردنی سریع انجام می‌شود و ممکن است رتبه‌بندی‌ها تغییر کند. به این دلیل که توسعه‌دهندگان وب ویژگی‌هایی را که به رتبه‌بندی صفحات در یک وب سایت یا در یک صفحه کمک می‌کند، را گاها به درستی انجام نداده‌اند.

بنابراین، رتبه‌بندی‌هایی که توسط الگوریتم‌های گوگل تعیین شده است، طبق دستورالعمل‌های برنامه‌ریزی برایصفحات است که توسط آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد. استفاده از کلمه کلیدی که رتبه سوم را دارد، ممکن است با تغییر کلمات کلیدی محتوای به نتایج اول یا دوم، به رتبه اول برسد یا به رتبه دهم برسد. معمولا کسب و کارهایی که بهینه سازی موتور جستجو یا SEO را در سایت‌های خود انجام می‌دهند، موضوعاتی با کلمات کلیدی برتر را استفاده می‌کنند.

 

چگونه گوگل تعیین می‌کند که کدام عناصر بیشترین اهمیت را دارند؟

الگوریتم گوگل برای سئو چیست؟

 

همانطور که قبلا ذکر شد، الگوریتم گوگل تا حدی از کلمات کلیدی برای تعیین رتبه‌بندی صفحات استفاده می‌کند. بهترین روش برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی خاص انجام SEO است. سئو در اصل راهی است که به گوگل می‌گوید وب سایت یا صفحه وب مربوط به یک موضوع خاص است.

سالها پیش، برای بسیاری از سایتها معمول بود که محتوای خود را طبق کلمات کلیدی برتر بنویسند. در اصل، آنها فرض کردند که الگوریتم گوگل فکر می‌کند که هرچه کلمات کلیدی بیشتری نوشته شود، اهمیت صفحه باید بیشتر باشد.

هنگامی‌که گوگل متوجه این موضوع شد، آنها الگوریتم خود را برای مجازات سایتهایی که صفحات خود را با کلمات کلیدی پر می‌کنند، و همچنین بسیاری از شیوه‌های دیگر سئو تغییر دادند. به همین دلیل، شما باید از هر تاکتیکی که با هدف پیشبرد موتورهای جستجو انجام می‌شود، اجتناب کنید. اگرچه ممکن است بلافاصله متوجه نشوند، اما Google در نهایت آنچه را که شما در حال انجام آن هستید، را به روز می‌کنند و رتبه شما متضرر می‌شود.

کد مطلب:۱۴۰۰۰۴۲۶۰۰۳-۰۰۱-۲۴۴

الگوریتم گوگل