محتوای سئوشده

در این مقاله میخواهیم که درمورد محتوای تاثیر محتوای سئو‌ شده بر اساس مقاله‌ای از سایتyoast  را بررسی کنیم.

سئو محتوا بخش کلیدی هراستراتژی سئو است.

بدون محتوا، رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو غیرممکن خواهدبود.

بنابراین، نوشتن و ساختاردهی محتوای با کیفیت بسیار مهم است!

محتوای سئو شده را شما قبل از هر چیزی باید دقی بشناسید که به چه محتوایی سئو شده گفته می شود به این دلیل که شما اگر مجموعه ای از انواع صدا، تصاویر، متن و موارد این چنینی دیگر را در کنار یکدیگر جمع بندی کنید، می‌توانید یک محتوا در نظر بگیرید.

این محتوا ممکن است در قالب یک مقاله در یک صفحه مشخص برای معرفی یک محصول مورد کاربرد قرار گیرد که به آن محتوای سئو شده گفته می شود و باید شما در این محتوا از موارد کلیدی خاصی استفاده کنید. مانند این که کلمات کلیدی مناسب را با چگالی مناسب آن رعایت کنید و همچنین از هرگونه کپی محتوا را دور نگه دارید؛ چرا که یونیک بودن محتوا مهمترین نکته برای سئو اصلی به حساب می‌آید. متاسفانه امروزه برخی از افراد به این نکته توجهی ندارند و این چنین است که علاوه بر هزینه وقت و زمان خود را نیز تلف می‌کنند. شما با دسته بندی و بررسی نکات خاصی که برای محتوای سئو شده وجود دارد می توانید یک محتوای عالی را به عنوان محتوای سئو شده مدنظر داشته باشید.

همیشه صاحبان سایت به دنبال تولید محتوا با کیفیت، یونیک و استاندارد هستند به این دلیل که به اهمیت بالای محتوا در توسعه و رشد وب سایت خود پی برده اند. اهمیت محتوا را در بالا بردن ترافیک سایت نمی توان نادیده گرفت.

اگر می‌خواهید نحوه ایجاد محتوای دارای رتبه بندی را بیاموزید، با ما همراه باشید.

سئو محتوا چیست؟

SEO محتوا به ایجاد محتوایی گفته می‌شود که به صفحات وب شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالایی برای خود اخذ کنند.

این شامل همه چیزهایی‌است که با نوشتن و ساختاردهی مطالب در وب سایت شما انجام می‌شود.

سه نکته اصلی وجود دارد که شما باید برای تولید محتوایی که باعث می‌شود وب سایت شما از رتبه خوبی  درمیان دیگر سایت‌ها برخوردارشود در نظر بگیرید:

  1. استراتژی کلمات کلیدی
  2. ساختار سایت
  3. نوشتن متن

سئو محتوا از این جهت مهم‌است که موتورهای جستجو مانند Google وب سایت شما را پیداخواهندکرد.

بنابراین کلماتی که در سایتتان استفاده می کنید تعیین می کند که سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جست‌وجوگر رتبه بندی شود یا خیر.

البته، وب سایت شما باید به خوبی طراحی شده‌باشد، دارای یک رابط کاربری عالی، و تمام موارد فنی که باعث رتبه سایت شما در گوگل می‌شود نیز باید پوشش داده‌شود.

تولید محتوا با اصول نگارشی قوی ویک انسجام صحیح در طول محتوا باعث می شود که ساختار سایت حفظ شود و گوگل بداند که دقیقا موضوع سایت شما چیست و به قول معروف ساختار سایت به واسطه محتوا برای گوگل حکم یک راهنما را دارد.

اما بدون محتوای با کیفیت خوب وسئو شده، سایت شما در موتورهای جستجو شانس ندارد.

سئو محتوا چیست

 

۱. تحقیق کلمات کلیدی

 

تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

تحقیق کلمات کلیدی در واقع مراحلی‌است که شما برای ایجاد لیست گسترده‌ای از کلمات کلیدی که می‌خواهید برای آنها رتبه بندی کنید بر می‌دارید.

هراستراتژی سئو محتوا باید با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع شود.

زیرا اگر می‌خواهید ترافیکی ایجاد کنید باید بدانید مخاطبان شما در جستجوی چه‌چیزی هستند.

تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند اصطلاحاتی را که باید رتبه بندی‌کنیدو آنهارا پیداکنید.

این نوع تحقیق را شما می توانید با ابزارهای متفاوتی به راحتی انجام دهید. علاوه بر اینکه بازدهی کلمه کلیدی را برای شما مشخص می کند می تواند درصد استفاده از آن را نیز برای شما تعیین نماید.

 

تحقیق کلمات کلیدی دارای چهار مرحله است:

 

اول، شما ماموریت تجارت خود را یادداشت می‌کنید.

در مرحله بعد، شما لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر برای یافتن را تهیه می‌کنید.

به قصد جستجو نگاه کنید.

سرانجام، شما صفحات فرود را برای همه این کلمات‌کلیدی ایجاد می‌کنید.

اگر تحقیق کلمات کلیدی خود را به درستی انجام دهید، باید یک نمای کلی از اصطلاحاتی که مردم استفاده می کنندو اصطلاحاتی که می خواهید صفحات سایت شما برای آنها پیدا شود داشته باشید.

این نمای کلی به عنوان راهنمای نوشتن محتوا در وب سایت شما عمل خواهدکرد.

سعی کنید کلید واژه هایی را پیدا کنید که بتواند نتیجه قابل قبولی را برای موتورهای جستجو به وجود آورد؛ چرا که شما با انتخاب یک کلمه کلیدی مناسب زبان مخاطب هدف خود را در اختیار دارید. با استفاده از این کلمه مخاطب به دنبال پیدا کردن آن چیزی است که سعی دارد هرچه سریعتر به آن برسد و صددرصد می تواند برای بهبود محتوا یک روش بسیار کاربردی باشد.

قبل از شروع طراحی سایت سعی کنید به اهداف خود فکر کنید و بدانید که دقیقا چه هدفی از طراحی وب سایت را دنبال می کنند؛ چرا که برخی از افراد شاید از همان ابتدا تکلیف خود را با این مسئله روشن نکنند و این چنین است که حتی در پیدا کردن کلمات کلیدی سردرگم می شوند اما زمانی که شما بازار هدف خود را مشخص می کنید به خوبی می‌دانید که از چه محتوا و چه کلمات کلیدی باید استفاده کنید و اینگونه است که در مرحله اول می‌تواند امنیت ماموریت خود را بشناسید؛ چرا که بازاریابی یا سئو و رقابت های سنگینی همراه است و شما باید بدانید که از چه امکاناتی و چگونه قرار است استفاده کنید تا بتوانید گام به گام رو به جلو حرکت کند. تحقیق کلمات کلیدی از همان ابتدای کار اهمیت خود را نشان می دهد.

درست کردن یک لیست برای عبارات کلیدی شاید برای برخی از افراد کمی فعالیت سختی باشد اما شما عبارت هایی که پیدا می کنید را می توانید با یک ایده خلاقانه در نظر بگیرید و در موتورهای جستجو آنها را مورد بررسی قرار دهید. ابزارهای متفاوت را برای پیدا کردن کلمات کلیدی می توانید مورد استفاده قرار دهید؛ چرا که عبارات کلیدی بدون شک برای یک استراتژی تقریباً بالا در ساختن صفحات فرود مورد نیاز است. البته در گذشته از یک کامه کلیدی استفاده می شد که اما امروزه شاید عبارات کلیدی و یا چند کلمه به عنوان کلمه کلیدی مورد استفاده قرار گیرد اما در این بین، سعی کنید به ساختار صفحه سایت خود توجه داشته باشید و در اکسل ایجاد کنید. ساختن صفحات سایت که آن را لندینگ  پیج می شناسند برای عبارت کلیدی یک ضرورت بسیار مهم است. توجه داشته باشید که عبارت کلیدی شما اگر دقیق باشد صفحات فرود بیشتری را باید به وجود آورید.

چرا تحقیقات کلمات کلیدی برای محتوای سئو بسیار مهم است؟

 

با تحقیق صحیح کلمات کلیدی مشخص خواهدشد که مخاطب شما از کدام عبارات جستجو استفاده می‌کند.

ما مرتباً با مشتریانی روبرو می شویم که هنگام صحبت درباره محصولاتشان از کلمات خاصی استفاده می‌کنند.

در حالی که مشتریان آنها از کلمات کاملاً متفاوتی استفاده می‌کنند.

بهینه‌سازی محتوای SEO برای کلماتی که مردم از آنها استفاده نمی‌کنند منطقی نیست.

با انجام تحقیقات مناسب در مورد کلمات کلیدی اطمینان حاصل می‌کنید که از کلمات مشابه مخاطب مورد نظر خود استفاده می‌کنید.

بنابراین تمام تلاش برای بهینه سازی وب سایت شما را ارزشمند می‌کند.

شما باید از کلمات کلیدی خاصی استفاده کنید که این کلمات به نیازها و علایق مخاطب مربوط باشد؛ چرا که در غیر این صورت کلمات کلیدی شما هیچگونه بازدهی خاصی ندارد و حتی نمی تواند به واسطه آن ترافیک قابل قبولی را برای وب سایت شما به وجود آورد؛ چون که کلمات کلیدی دقیقا باید همان چیزی باشد که مشتریان به دنبال آن هستند.

تحقیقات برای کلمات کلیدی را می توان جزء تکنیک های اصلی در نظر گرفت. با در نظر گرفتن سئو قبل از تولید محتوا باید کلمات کلیدی مهم را شناسایی کرد؛ چرا که به واسطه کلمات کلیدی رتبه سایت شما افزایش پیدا می‌کند و همچنین مشتریان سایت شما را می شناسند که البته این تحقیقات را شما باید قدم به قدم انجام دهید؛ چون که همیشه استفاده از کلمات کلیدی مفید نیست و شما در برخی از شرایط باید از عبارات کلیدی استفاده کنید.

در بین تحقیقات کلمات کلیدی متوجه می‌شوید که حتی برخی از افزونه ها نیز شاید کلمات کلیدی به حساب آید. کلمات کلیدی طولانی‌تر صددرصد می تواند بازدهی بیشتری داشته باشند. شما با در نظر گرفتن تمام این موارد متوجه اهمیت بالایی تحقیقات کلمات کلیدی می‌شوید.

کلمات کلیدی را عمدتا به گونه ای در نظر می گیرند که جستجوی بسیار زیادی دارد و این جستجو باعث می شود تا سایت شما مورد توجه قرار گیرد. در هر صورت شما اگر از کلمات کلیدی مفید استفاده نکنید، حتی با یک طراحی عالی سایت و محتوای با کیفیت باز هم شاید سود و بازده بالایی حاصل نشود.

 

تحقیق کلمات کلیدی

برخی از اصطلاحاتی که ما در تحقیقات کلمات کلیدی استفاده می کنیم

 

کلمات کلیدی و عبارات کلیدی

 

ما تمایل داریم که کلمه‌کلیدی را همیشه استفاده کنیم، اما لزوماً به این معنی نیستیم که باید فقط یک کلمه باشد.

«WordPress SEO» و همچنین «افزونه Google Analytics» یک کلمه‌کلیدی‌است.

بنابراین می توانید کلمات کلیدی حاوی چندین کلمه داشته باشید! تا تاثیر محتوای سئو‌ شده ببینیم

برخی از افزونه ها نیز می توانند همانند کلمه کلیدی مورد استفاده قرار بگیرند. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که کلمه کلیدی حتی می تواند چند کلمه متفاوت باشد که این چند کلمه رتبه سایت شما را بتواند بالا ببرد.

کلمات کلیدی و عبارت کلیدی از جمله اصطلاحاتی هستند که در زمان صحبت در مورد سئو سایت به میان می آید. باید توجه داشته باشید که کلمات کلیدی یعنی تنها یککلمه ای نیستند که امروزه شاید بسیار از آن استفاده می شود اما کلمات کلیدی دو کلمه و یا بیشتر نیز می توانند باشند. اما عبارت کلیدی را مجموعه ای از کلمات جداگانه در نظر می‌گیرند که شما می‌توانید با مشابه یا مترادف از این کلمات استفاده کنید. اما اگر شما قصد دارید که یک سایت موفق داشته باشید باید کلمات خود را با دقت انتخاب کنید؛ چرا که کلمات کلیدی بیشترین درصد موفقیت را به بار می آورند.

کلمات کلیدی بلند

هر چه اصطلاح جستجو طولانی‌ترو ویژه‌تر باشد، رتبه بندی برای آن اصطلاح آسان تر خواهد بود.

کلمات کلیدی خاص‌تر و معمولاً طولانی‌تر معمولاً به عنوان کلمات کلیدی  long tail نامیده می‌شوند.

کلمات کلیدی طولانی خاص‌تر هستند.

اگر به دنبال کلمات کلیدی خاص هستید که بتواند رتبه بندی سایت شما را به صورت ویژه تری ارتقاء دهد، صددرصد کلمات کلیدی بلند به کار شما می آیند و همان گونه که گفته شد این کلمات کلیدی بسیار خاص، ویژه و البته پر بازده هستند.

کلمات کلیدی طولانی از سه کلمه بیشتر تشکیل می شوند که برای بسیاری از کسب و کارها می‌تواند بسیار عالی و کاربردی به حساب آید. شما نباید اینگونه فکر کنید که کلمات کلیدی کوتاه همیشه سرچ و  بازخورد بیشتری دارند؛ چرا که این چنین نیست و در برخی از موارد کلمات کلیدی بلند بسیار به صرفه تر عمل می‌کند.

SERP ها را بررسی کنید

وقتی مشغول تحقیق درباره کلمات کلیدی هستید، می توانید اطلاعات زیادی از صفحات نتایج (SERP) بدست آورید.

اگر می‌خواهید بدانید که هدف افرادی که از کلمات کلیدی شما استفاده می‌کنند چیست، به سادگی آن کلمات کلیدی را گوگل کنید و به نتایج جستجو نگاهی بیندازید.

SERP می‌تواند به راحتی جایگاه سایت شما را در گوگل نشان دهد.  زمانی که شما از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید جایگاه شما صد در صد در رأس صفحات گوگل است. شما از این صفحه برای انتخاب کلمات کلیدی خود استفاده می کنید تا نتیجه قابل قبول تری را بتوانید برای جستجوی مخاطب خود مشخص کنید.

 

۲. ساختار سایت

دومین جنبه مهم سئو محتوا ساختار سایت شماست.

در ابتدا دلیل حیاتی‌بودن ساختار سایت را توضیح خواهم‌داد، سپس به شما نشان خواهم‌داد که ساختار ایده آل سایت چگونه‌است.

من همچنین نکاتی در مورد چگونگی (به سرعت) بهبود ساختار سایت خود بدون ایجاد اختلال در هسته اصلی وب سایت شما ارائه‌می‌دهم.

ساختار سایت را شما می توانید برای رشد و توسعه وب سایت خود یک استراتژی قابل قبول در نظر بگیرید؛ چرا که شما با انتخاب کلمات کلیدی مناسب و همچنین استفاده از لینک های داخلی معتبر می توانید به بهترین شکل ممکن ساختار سایت خود را پوشش دهی کنید.

ساختار سایت به شما کمک می کند تا بتوانید بین صفحات ارتباط قابل قبولی را در نظر بگیرید؛ چرا که سازماندهی سایت به خوبی از جمله شگردهای اصلی محسوب می‌شود که صددرصد می‌تواند به انسجام سایت شما کمک کند. زمان که به راه اندازی وبسایت و یا طراحی یک سایت جدید می اندیشید، ساختار سایت یک نکته بسیار مهم و کلیدی شناخته می‌شود که با دسته بندی موضوعات شما می توانید ساختار سایت خود را به شکلی قابل قبول مدیریت کنید.

چرا ساختار سایت برای سئو محتوا مهم‌است؟

 

ساختار سایت

دو دلیل اصلی وجود دارد که ساختار سایت یک فاکتور مهم رتبه بندی است و بنابراین برای محتوای SEO ضروری است:

 

۱. ساختار خوب به Google کمک می کند تا سایت شما را “درک” کند.

 

نحوه ساختار سایت شما به Google سرنخ‌های قابل توجهی در مورد یافتن مهمترین مطالب می‌دهد.

ساختارسایت شما تعیین می‌کند که آیا یک موتور جستجو می‌فهمد سایت شماچیست و به راحتی محتوای مربوط به هدف و قصد سایت شمارا پیدا و فهرست می‌کند.

بنابراین یک ساختار سایت خوب منجر به رتبه بندی بالاتر در Google خواهدشد.

با ایجاد چنین ساختاری، می توانید از محتوای موجود استفاده کنید که پیوندهای دیگران را به خود جلب کرده‌است تا به صفحات دیگر نیز کمک کند.

ساختار سایت شما به پخش برخی از لینک‌های مرتبط با صفحات دیگر در سایت شما کمک خواهدکرد.

در یک سایت تجاری، این بدان معنی‌است که شما می‌توانید از محتوای با کیفیتی که نوشته‌اید برای افزایش رتبه موتور جستجو درصفحات فروش خود نیز استفاده کنید.

این موضوع به این معنی است که شما می توانید ساختار سایت خود را به عنوان یک راهنما در نظر بگیرید که گوگل بداند در وبسایت شما چه خبر است و چه چیزی در وبسایت شما نوشته شده است؛  چرا خدماتی در این سایت وجود دارد که در این بین چندین هزار صفحه وجود دارد که شما به واسطه ساختار سایت یک نشانه و راهنما را به گوگل ارائه می دهید که شما نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که ساختار سایت شما به درک درست گوگل از محتوای شما بسیار کمک می کند.

۲.ساختار خوب باعث می شود که شما با محتوای SEO خود رقابت نکنید

 

در وب سایت خود، احتمالاً چندین مقاله در مورد موضوعات مشابه خواهید داشت.

به عنوان مثال درسایت درباره SEO می‌نویسیم.

اگر ما هشت مقاله در مورد SEO می‌نوشتیم، Google نمی‌دانست کدام یک از این موارد مهم‌است.

اگر این موضوع را با ساختار سایت خود روشن نمی کردیم، می توانستیم با مقالات خودمان برای کسب رتبه برتر Google رقابت کنیم.

بنابراین، حل مشکلاتی از این قبیل با استفاده از یک ساختار پیوند داخلی صحیح منجر به رتبه بندی کلی می‌شود.

زمانی که شما به مزایای ساختار سایت پی ببرید می توانید موضوعات یکسان را که در محتوای شما نوشته شده است را دسته بندی کرده و به صورت هدفمند تجزیه و تحلیل کنید. اینگونه است که شما با محتوای خود رقابت نمیکنید و با سفارش کردن محتوا صددرصد ساختار اصلی سایت اهمیت خود را نشان می دهد.

لینک های داخلی برای بالا بردن سرعت رتبه سایت بسیار عالی عمل می کنند، مخصوصا اگر از پیوند داخلی استفاده کنید، صفحه به صفحه دامنه شما می تواند بسیار کاربردی عمل کند. توجه داشته باشید که این گونه کاربران به راحتی می توانند یک مسیر هدایتی عالی را انتخاب کنند. همچنین موتورهای جستجو رتبه خوبی را برای سایت شما مشخص کنند.

ساختار ایده‌آل یک سایت جهت تاثیر محتوای سئو‌ شده

 

در حالت ایده آل، شما باید سایت خود را مانند هرم ساختاردهید.

بالای هرم صفحه اصلی شما و در صفحه اصلی پیوندهایی به برخی دیگر از صفحات (مانند صفحات دسته) وجوددارد.

این صفحات، به خودی خود، به صفحات بیشتری پیوند دارند.

در یک استراتژی مناسب کلمات کلیدی، به کلمات کلیدی متداول و رقابتی و همچنین عبارات جستجوی طاقچه طولانی‌تر فکرکرده‌اید.

شما باید دوگانگی مشابهی در ساختار سایت خود ایجادکنید.

صفحاتی که روی اصطلاحات جستجوی رایج متمرکزهستند باید در هرم شما زیاد دیده‌شوند.

در حالی که صفحات بهینه شده برای کلمات کلیدی طولانی تر در قسمت پایین ساختار سایت شما ظاهر می‌شوند.

این صفحات long tail در پایین هرم باید به درستی با صفحات بالاتر در هرم پیوند داشته باشند.

هنگامی که شما از هرم ساختار استفاده می‌کنید، هرم در ساختار باعث می شود تا شما پیوند قابل قبولی را بتوانید در صفحه در نظر بگیرید و این چنین اصطلاحات جستجوی رایج می تواند بازدهی خود را نشان دهند؛ چرا که انواع کلمه کلیدی در هر صورت با یک استراتژی خاص می تواند برای شما در محتوای سئو شده بسیار کاربردی و تاثیرگذار باشد.

استراتژی محتوای سئو شده همیشه خود را با کلمات کلیدی نشان می دهد. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای ایجاد کردن ترافیک بالا صددرصد اهمیت کلمات کلیدی بسیار مناسب در اولویت است و زمانی که شما با تحقیقات کامل کلمات کلیدی خود را مشخص کنید می‌توانید به درک مشتریان از وب سایت خود کمک کنید. بهینه سازی محتوای سئو شده کمک می کند تا شما از کلمات کلیدی خاصی استفاده کنید که این کلمات باعث می شود تا مردم درک درستی از جستجوی خود داشته باشند.

۳.copywriting

سومین و آخرین جنبه یک استراتژی موفقیت آمیز SEO در زمینه محتوا، نوشتن متن‌است.

شما باید مقالاتی بنویسید که برای خواندن جذاب باشندواین باعث می‌شود مخاطبان شما در وب سایت شما بمانند.

در عین حال، می‌خواهید تاثیر محتوای سئو‌ شده خود را برای گوگل جذاب‌کنید.

اما برخی از افراد بسیار فراتر رفته و مطالب خود را چنان آشکار بهینه می‌کنند که خواندن آنها وحشتناک می‌شود.

نوشتن مطالب تبلیغاتی با یک ایده اصلی آغاز می‌شود.

اولین نیاز برای نوشتن متن با کیفیت بالا نوشتن محتوای اصلی‌است.

پست وبلاگ یا مقاله شما باید “تازه” ، جدید و اصیل باشد.

این باید با سایر پست‌ها و مقالات وبلاگ که قبلاً در اینترنت وجود دارد متفاوت‌باشد.

این باید محتوایی باشد که مردم مایل به خواندن آن باشند.

اگر تحقیق کلمات‌کلیدی خود را به خوبی انجام داده اید، در نهایت با لیست طولانی اصطلاحاتی که می خواهید برای آنها پیدا شوید، مواجه شدید.

این لیست می تواند راهنمای انتخاب شما باشد.

هرچند یک کلمه کلیدی هنوز موضوع نیست.

شما باید اطمینان حاصل کنید که برای پست وبلاگ خود ایده اصلی داشته باشید.

ایده‌ای که در آن کلمه کلیدی تمرکز مورد نظر از اهمیت خاصی برخورداراست.

محتوای اصلی SEO لزوماً به معنای محتوای کاملاً جدید نیست.

البته، اگر داستان شما کاملاً جدیدباشد، به طور خودکار به معنای اصلی بودن آن‌است.

با این حال، ارائه نظر (حرفه ای) خود در مورد یک موضوع خاص نیز به عنوان محتوای اصلی محسوب می شود.

زاویه شخصی شما نسبت به یک داستان، محتوای شما را منحصر به فرد و بدیع می‌کند.

محتوا تاثیر بسیار زیادی بر روی سئو سایت می گذارد و زمانی که شما از یک محتوای یونیک، استاندارد با قواعد نگارشی عالی استفاده کنید، صددرصد این اختیار را دارید که رتبه سایت خود را افزایش دهید و بتوانید از شگرد های اصلی محتوا نویسی به نحو احسن استفاده کنید.

این چنین به صورت مطلوب به بهینه سازی مطالب توجه کرده‌اید، ایده‌ای که در نظر می گیرید باید یک ایده های ناب، خاص و خلاقانه باشد تا بتوانید برای نوشتن مطالب تبلیغاتی از این ایده به نحو احسن کمک بگیرید که البته استاندارد و کیفیت نوع نوشتار مهمترین چیزی است که در کنار کلمات کلیدی مناسب می تواند به سئو سایت شما کمک کند.

نتیجه گیری درسئو محتوا

سئو محتوا بخش بزرگی از سئو است.

این شامل تمام جنبه‌های نوشتن وساختاردهی مطالب در وب سایت شمااست.

سئو محتوا ضروری است،Google متن وب سایت شمارا می خواندو اسکن می‌کند.

الگوریتم Google رتبه بندی سایت شما را عمدتا براساس محتوایی که منتشر می کنید، تعیین می‌کندو همه ما می‌دانیم که محتوا شاه‌کلیدست.

بنابراین، شما باید محتوای عالی SEO بنویسید، بر روی کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید و وب‌سایت خود را به گونه ای ساختار دهی کنید که Google آن را درک‌کند.

این کارها همگی نیازمند زمان است اما آنچه که مهم است این است که این فرآیندها نتیجه‌می‌دهد.

محتوا را شما با کلمات کلیدی مناسب می توانید مورد بررسی قرار دهید که البته چگالی هر کدام در کنار مرتبط بودن کلمات یک موضوع بسیار مهم به شمار می آید؛ چرا که از لحاظ معنایی عبارات و کلمات شما باید با یک دیگر هم خوانی داشته باشند؛ چرا که این عبارات می‌تواند به شما برای گرفتن رتبه به خوبی کمک کند و اینگونه است که گوگل می تواند صفحه شما را به درستی درک کرده و با یک برنامه ریزی اصولی در صفحات اول جایگاه خود را به ثبت برسانید.

به روز رسانی محتوا را نباید فراموش کنید؛ چرا که به روز رسانی خود باعث می شود تا شما با سرعت تولید محتوای خود را مدیریت کرده و با هزینه بسیار کمتر رتبه قابل قبول تری را به دست آورید.  برای اینکه از شهر زامبی پیج خلاص شوید به روزرسانی محتوا بهترین شگرد و تکنیک به حساب می آید؛ چرا که صفحات زامبی به صفحاتی گفته می شود که شما آن را به واسطه گوگل ایندکس می کنید، اما صفحات کاربردی ندارد. شما با لینک داخلی معتبر و مناسب می توانید زامبی پیج خود را از بین ببرید و صفحه را با بازدید بالایی روبه‌رو کنید. به هیچ عنوان به روز رسانی محتوا را برای بالا بردن رتبه سایت و البته با سرعت بیشتری رو به رو کرد. اگر از انواع فایل های صوتی، یدیویی و تصویری استفاده کنید رتبه سایت شما به صورت بهبود پیدا می کند.

مهمترین نکته برای سئو اصلی چیست؟

یونیک بودن محتوا مهمترین نکته برای سئو اصلی به حساب می‌آید

چه چیزی تعیین کننده رتبه بندی سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جست‌وجوگر می باشد؟

کلماتی که در سایتتان استفاده می کنید تعیین می کند که سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جست‌وجوگر رتبه بندی شود

آیا باید کلمات کلیدی خاصی برای سئوی مقالات استفاده شود؟

ابزارهای متفاوت را برای پیدا کردن کلمات کلیدی می توانید مورد استفاده قرار دهید؛ چرا که عبارات کلیدی بدون شک برای یک استراتژی تقریباً بالا در ساختن صفحات فرود مورد نیاز است. البته در گذشته از یک کامه کلیدی استفاده می شد که اما امروزه شاید عبارات کلیدی و یا چند کلمه به عنوان کلمه کلیدی مورد استفاده قرار گیرد اما در این بین، سعی کنید به ساختار صفحه سایت خود توجه داشته باشید و در اکسل ایجاد کنید. ساختن صفحات سایت که آن را لندینگ  پیج می شناسند برای عبارت کلیدی یک ضرورت بسیار مهم است. توجه داشته باشید که عبارت کلیدی شما اگر دقیق باشد صفحات فرود بیشتری را باید به وجود آورید.

 

کد مطلب:۱۰۰۳۲۰۰۴۷۰۱۰۱۰۰۰۷۰۴