تعامل در اینستاگرام را با راه حل عملی افزایش دهید

به نظر می‌رسد الگوریتم اینستاگرام واقعا تعامل را دوست دارد، حتی بیشتر از تعداد فالوورهای شما. ما قصد داریم در این مقاله به شما نشان دهیم که چگونه می‌توانید الگوریتم اینستاگرام را برای افزایش تعامل در اینستاگرام خود راضی کرده و حساب خود را رشد دهید.

اگر تعامل خوبی داشته باشید، اینستاگرام سعی می‌کند پست‌های شما را به افراد بیشتری نشان دهد. در این صورت ممکن است پست‌های شما را در صفحه کاوش و ۹ پست برتر صفحات هشتگ و موقعیت مکانی خود نشان دهند. حتی بهتر، آنها ممکن است پست‌های شما را برای نمایش در خبرهای خانگی افراد انتخاب کنند (به لطف ویژگی جدید Follow Hashtag این امکان فراهم شده است.

به‌خاطر بسپارید: اینستاگرام به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد از ابزارهای خودکار مانند ربات‌هایی استفاده کند که از طرف شما به طور خودکار پست می‌کنند، نظر می‌دهند، پسندیده یا صفحه شما را دنبال می‌کنند. پس این این قبیل کارها را فراموش کنید. به این صورت که این کارها برخلاف خط‌مشی آنها است و می‌تواند حساب شما را به دردسر بیندازد (گاهی اوقات بدون اینکه حتی خودتان بدانید مورد توبیخ قرار می‌گیرید).

 

 

اگر شما قصد دارید تعامل در اینستاگرام را با راه حل عملی افزایش دهید، در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه این کار عملی می‌شود. همچنین نکات و ترفندهای مورد علاقه و توصیه شده خود را با شما در میان می‌گذاریم که می‌توانید برای افزایش تعامل در اینستاگرام خود از آنها استفاده کنید.

در نتیجه خواهید توانست که تعامل در اینستاگرام را با راه حل‌های عملی گفته شده، افزایش دهید.

 

محتوای با کیفیت ارسال کنید

سر فصل ها

 

محتوای باکیفیت

 

برای ما مهم نیست که چند نکته در اینستاگرام می‌خوانید اگر محتوای با کیفیتی نداشته باشید، هیچ کاری جواب نمی‌دهد. در نتیجه شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه افراد را هنگام پیمایش جلب کنید. ارسال محتوای با کیفیت خوب اولین قدم شما است.

 

محتوای با کیفیت چیست؟

 

محتوای با کیفیت شامل ویژگی‌هایی است. در این حالت می‌توان گفت که محتوای با کیفیت ویژگی‌های زیر را در خود دارد:

عکس‌های با کیفیت بالا (نیازی به DSLR  و دوربین حرفه‌ای ندارید، در هر حال دوربین گوشی شما نیز عالی است)

عکس‌های جالب و خلاقانه برای جلب‌ توجه مخاطب

نقل‌قول‌های سرگرم‌کننده، الهام‌بخش و انگیزشی

فیلم‌ها یا گیف های جالب

تم اینستاگرام که نمایانگر سبک شماست (افراد با دیدن عکس‌های خوب و ویرایش شده شیفته و مشتاق می‌شوند)

اگر خوب به نظر نرسد یا توجه شما را جلب کند، هیچ‌کس برای پیمایش متوقف نمی‌شود

 

از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید

 

هشتگ‌های مناسب

اولین مرحله از آنچه ما آن را “حلقه نامزدی” می‌نامیم، استفاده از هشتگ‌ها است. هشتگ‌ها شگفت‌انگیز هستند. به عبارتی این ابزار جستجو، قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد و زیادی دارد. از این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افراد با استفاده و جستجو از این هشتگ‌ها می‌توانند حساب شما را پیدا می‌کنند

به‌این‌ترتیب می‌توانید عضوی از یک انجمن شوید

و سرانجام، این‌گونه است که اینستاگرام می‌داند در چه موضوع و رده‌ای، محتوا ارسال می‌کنید و چه چیزی در عکس شما وجود دارد (بنابراین آنها می‌توانند پست‌های شما را به افرادی که ممکن است علاقه‌مند شوند و در جستجوی آن هستند نشان دهد).

در نتیجه می‌توان گفت که هشتگ اولین قدم است. این قابلیت، افراد را به پست شما می‌آورد. سپس نوبت شما است که مطمئن شوید پست شما جذاب است (در زیر چند ترفند به شما می‌گوییم)

شما باید از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید و از استفاده از موارد تصادفی خودداری کنید. از همه ۳۰ هشتگ مجاز استفاده کنید (این میزان، حد تعیین شده و مجاز اینستاگرام است). هرچه از هشتگ‌های بیشتری استفاده کنید، شانس بیشتری برای دیده‌شدن توسط افراد بیشتر را ایجاد می‌کنید.

به مخاطبان خود فکر کنید و تحلیل کنید آنها برای جستجوی محصول شما چه کلمات و عباراتی را جستجو خواهند کرد. در نتیجه از همان کلمات استفاده کنید تا شانس دیده شدن توسط آنها را به دست آورید.

 

به طور کلی می‌توان مزیت‌های اصلی استفاده از هشتگ‌های اینستاگرام را موارد زیر دانست:

 

چرا باید به عنوان یک برند حتی به هشتگ‌ها اهمیت دهید؟ زیرا مزایای زیادی از استفاده از هشتگ در اینستاگرام به دست می‌آورید. مهم نیست که اهداف رسانه‌های اجتماعی شما چیست، مزیت # برای همه وجود دارد.

هشتگ‌های مناسب

  1. افزایش قرار گرفتن در معرض و کشف

بزرگترین دلیل استفاده از هشتگ‌ها، افزایش قرار گرفتن در معرض و کشف است. کلیک روی هشتگ در اینستاگرام منجر به گالری پست‌های برتر و آخرین پست‌هایی می شود که از هشتگ استفاده کرده اند. از آنجا، شما می توانید تمام پست‌های مرتبط را کاوش کنید، و هشتگ‌ها را برای افرادی که به یک موضوع خاص علاقه‌مند هستند راهی عالی برای پیدا کردن حساب‌های بیشتر برای دنبال کردن می‌کند.

این موضوع بدان معناست که اگر از هشتگ‌های مناسب برای برند خود استفاده کنید، دیگران که در آن هشتگ جستجو می‌کنند، آن پست‌ها را پیدا می‌کنند. همچنین مخاطبان شما می‌توانند از هشتگ‌های مارک‌دار برای نشان دادن تجربیات خود در مورد محصولات یا خدمات شما به عنوان نوعی حمایت از نام تجاری استفاده کنند.

هشتگ‌ها برای نمایش کلی نام تجاری خوب هستند. حتی کلیک بر روی یک پست در صفحه نتایج جستجو، شما را به سایر پست‌های مشابه هدایت می‌کند.

  1. مشارکت مخاطبین را تشویق می‌کند

وقتی از هشتگ‌های مارک‌دار استفاده می‌کنید و استفاده از آنها را تشویق می‌کنید، به نوعی دیگر از تعامل تبدیل می‌شود. پست‌های هشتگ‌دار در نتایج جستجو ذخیره می‌شوند. هشتگ‌ها را به عنوان راهی دیگر برای دستیابی و جذب مشتریان خود در نظر بگیرید.

  1. تجزیه و تحلیل رقبا

رقبای شما چقدر فضای دیجیتالی را در بازار شما اشغال می‌کنند؟ هشتگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا سهم خود را در رسانه‌های اجتماعی تجزیه و تحلیل کنید. این احتمال وجود دارد که شما و رقبای خود هشتگ‌های تداخلی داشته باشید، به ویژه اگر آنها در یک صنعت خاص و یا محلی باشند.

در یک اشتراک ایده‌آل از وضعیت صوتی، پست‌های شما و مواردی که مشتریان شما برچسب‌گذاری و منشن کرده‌اند بخش عمده‌ای از نتایج جستجوی هشتگ را به خود اختصاص می‌دهند. همچنین می‌توانید برای الهام گرفتن از محتوا، پست‌هایی با هشتگ‌های مربوطه خود را بررسی کنید و ایده‌هایی را در مورد نقاط ضعف برند خود در مقایسه با محتوای رقیب دریافت کنید.

  1. تحقیق محتوا

مشابه آنچه برای تحقیقات کلمات کلیدی SEO انجام می‌دهید، هشتگ‌ها می‌توانند به شما در تحقیق در مورد ایده‌های مختلف محتوا کمک کنند. بگویید می‌خواهید سهم خود را در هشتگ #naturalskincare افزایش دهید. البته که بسیار سخت است زیرا بیش از ۶.۹ میلیون پست با هشتگ وجود دارد.

با این حال، می‌توانید از برگه بالای صفحه نتایج جستجو برای مشاهده بهترین پست‌ها استفاده کنید. از این ابزار به عنوان الهام استفاده کنید. ببینید چه چیزی برای مارک‌های مشابه کار می‌کند؟ آیا سبک یا عنوان خاصی وجود دارد که در حال حاضر مرسوم است؟ با کلیک بر روی پست‌های برتر برای جزئیات، ممکن است بتوانید هشتگ‌های دیگری را پیدا کنید که تعداد کمتری دارند، اما به همان اندازه برای مخاطبان شما مناسب هستند، مشابه کلمات کلیدی ثانویه برای بهینه سازی جستجو است.

  1. به کمپین‌های دیجیتالی و IRL پیوند می‌دهد

این روزها از هر فروشگاه خرده‌فروشی خرید کنید و به احتمال زیاد با یک کمپین بازاریابی با هشتگ ضمیمه شده مواجه خواهید شد. چه آنها شما را تشویق به استفاده از هشتگ مارک عمومی خود و چه از کمپین کنند، هشتگ‌ها راهی آسان برای اتصال کمپین‌های دیجیتالی و واقعی ارائه می‌دهند.

 

وقتی فالوورهایتان در اینستاگرام هستند، پست بگذارید

 

بهترین زمان ارسال و ایجاد پست در صفحه خود را بشناسید و به خوبی تحلیل کنید. به این صورت که بهترین زمان ارسال پست، زمانی است که فالوورهای شما بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند و آن ‌زمان است که بیشترین تعامل را با آنها خواهید داشت.

برای دیدن بهترین زمان خاص و شخصی خود برای ارسال محتوا، می‌توانید از برنامه پیش‌نمایش استفاده کنید. این برنامه حساب اینستاگرام شما را تجزیه‌ و تحلیل کرده و به شما ۴ نکته زیر را می‌گوید:

بهترین زمان ارسال شما در چه حدودی است

بهترین زمان شما برای تعامل چه زمانی است

بهترین روز شما برای ارسال محتوا چه روزی است

بهترین روز شما برای تعامل چیست

از این اطلاعات برای رشد تعامل اینستاگرام خود استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، اگر اعلامیه و اخبار مهم و بزرگی برای انجام‌دادن دارید، آن را در بهترین زمان، در بهترین روز ارسال کنید.

 

وقتی فالوورهایتان در اینستاگرام هستند، پست بگذارید

 

Top Posts خود را بشناسید

 

Top Posts شما همان پست‌هایی هستند که بیشترین مشارکت و رشد را برای شما ایجاد می‌کند.

شما می‌توانید Top Posts خود را در برنامه پیش‌نمایش مشاهده کنید.

پست‌های با بهترین عملکرد خود (عکس، فیلم، محتوا متنی و غیره) را تجزیه‌ و تحلیل کنید.

علاوه بر آن به این سوال پاسخ دهید که کدام نوع پست‌ها باعث افزایش اشتیاق شما می‌شوند؟ این پست‌ها را تحلیل کنید:

عکس چیست؟

عکس چه رنگی است؟

در زیرنویس و کپشن این پست‌ها چه متنی نوشته شده؟

از چه هشتگ‌هایی استفاده کردید؟

 

مطالب بیشتری مانند Top Posts خود ارسال کنید

 

 

مطالب بیشتری مانند Top Posts خود ارسال کنید

 

ارسال‌ها و پست‌های ایجاد شده برتر شما همان چیزی است که مردم بیشتر از همه دوست دارند ببینند؛ بنابراین عکس‌ها، فیلم‌ها یا انواع محتوا بیشتری مانند Top Posts خود را ارسال کنید تا به رشد حساب خود ادامه دهید.

 

ارسال در الگوها

 

خوب بیایید یک‌لحظه سرعت خود را کم کنیم.

همه پست‌های شما نیازی به گرفتن بهترین نامزدی اینستاگرام زندگی شما نیست.

در اینجا مثالی از یک الگو وجود دارد: عکسی ارسال کنید که می‌دانید درگیرشدن زیادی برای شما ایجاد می‌کند، سپس عکسی را ارسال کنید که ممکن است به همان اندازه درگیر نشود (و این اشکالی ندارد!) و غیره.

 

شما می‌توانید الگوی ارسال و فعالیت خود را ایجاد کنید

 

یک ارسال برتر هر هفته

دو بار در هفته

هفته‌ای ۳ بار

می‌توانید برنامه فعالیت در اینستاگرام خود را در برنامه پیش‌نمایش برنامه‌ریزی کنید. به این تصویر نگاه کنید تا ببینید منظور من چیست:

ارسال مداوم (این نکته همواره می‌تواند شما را نجات می‌دهد و حساب اینستاگرام شما توسعه دهد)

اگر فقط یک نکته وجود دارد که باید به‌خاطر بسپارید، این نکته است: مرتبا پست ارسال کنید و فعالیت مداوم داشته باشید.

 

۳ دلیل مهم برای ارسال مداوم پست وجود دارد

 

 

3 دلیل مهم برای ارسال مداوم پست وجود دارد

 

اینستاگرام به افرادی که به طور مداوم از برنامه خود استفاده می‌کنند پاداش می‌دهد (منطقی است، درست است؟)

مردم اگر شما را همیشه در صفحه پست‌های جدید خود و Insta Stories خود ببینند، شما را به یاد می‌آورند و مرتبا با صفحه شما تعامل خواهند داشت. اگر ثابت‌قدم نباشید، اینستاگرام پست‌های جدید شما را که اغلب در صفحه اصلی دنبال‌کنندگان شما وجود دارد نشان نمی‌دهد.

چگونه به طور مداوم پست ارسال کنیم؟ از قبل برای پست‌های خود برنامه‌ریزی کنید. بازهم می‌توانید برای برنامه‌ریزی ارسال‌های خود از برنامه پیش‌نمایش استفاده کنید. می‌توانید پست‌های خود را چند روز قبل یا یک هفته قبل یا اگر بخواهید یک ماه کامل برنامه‌ریزی کنید. در نتیجه سازگاری در اینستاگرام مهم است.

 

در کپشن پست‌های خود سؤالی بپرسید

 

حالا که افراد در پست شما هستند، چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ یک استراتژی این است که در کپشن خود سؤالی بپرسید.

می‌توانید مانند سوال در مورد موضوعات زیر استفاده کنید:

آنچه مردم درباره یک موضوع خاص احساس می‌کنند: نظر شما درباره الگوریتم جدید برای تعامل در اینستاگرام چیست؟

آشنایی بهتر با پیروان خود: “شما دنبال‌کنندگان از کجا هستید؟ ”

نظر آنها را در مورد موضوعی بپرسید: “آیا تا به‌ حال امتحان کرده‌ای؟ تو در مورد آن چه فکری می‌کنی؟ ”

شما مجبور نیستید تمام ‌وقت سؤالی مطرح کنید. در نتیجه باید آن را طبیعی نگه دارید.

 

همیشه به نظرات پاسخ دهید

 

 

همیشه به نظرات پاسخ دهید

افراد برای اظهارنظر درباره پست‌های شما از تلاش خود خارج می‌شوند. همیشه به نظرات پاسخ دهید یا سعی کنید هرچه بیشتر نظر دهید.

تمرکز خود را بر این بگذارید که دوستان را دنبال نکنید

اگر از اینستاگرام شروع می‌کنید، عجله نکنید (حتی اگر بسیار وسوسه‌انگیز باشد). وقت بگذارید گروه کوچکی از افراد را پیدا کنید که همان علایق شما را دارند. هر زمان که شخصی ارسال می‌کند از یکدیگر حمایت کنید (اعلان پست خود را روشن کنید تا از زمان ارسال آن مطلع شوید).

سپس به افزایش حلقه دوستان خود در اینستاگرام ادامه دهید (برای دیدار با افراد جدید از هشتگ‌ها استفاده کنید).

 

ببینید چه کسی شما را دنبال می‌کند

 

مطمئنم که شما در حال بررسی صفحه فعالیت اینستاگرام خود هستید تا ببینید چه کسی شما را دوست دارد و شما را دنبال می‌کند

نگاهی به حساب‌هایی که شما را دنبال می‌کنند داشته باشید. از نظر انسانی این امکان وجود ندارد که همیشه بررسی کنید چه کسی شما را دنبال می‌کند. اما هر از چند گاهی، به کسانی که در طول روز شما را دنبال می‌کنند، نگاهی بیندازید. آنها شما را دنبال می‌کنند زیرا دوست دارند شما به اشتراک بگذارید – ممکن است آنچه را که آنها نیز به اشتراک می‌گذارند دوست داشته باشید.

اگر کاری را که آنها انجام می‌دهند واقعا دوست دارید، کمی نظر بگذارید یا یک DM ارسال کنید. به آنها بگویید خوشحالید که حساب آنها را پیدا کردید (به ‌عنوان ‌مثال). مکالمه را شروع کنید. شما به‌تازگی دوست جدیدی پیدا کرده‌اید (اینستاگرام شگفت‌انگیز نیست؟)

عکس‌های سرگرم‌کننده، نقل‌قول‌ها یا مسابقه‌ها را به اشتراک بگذارید (آنها به این گونه مسائل توجه می‌کنند)

چه کسی نمی‌خواهد سرگرم شود؟ عکس‌ها، نقل‌قول‌ها یا مسابقه‌های جالب‌توجه و واکنش مردم را جلب می‌کند.

 

جای خالی را پر کنید

 

جای خالی را پر کنید

این یکی دیگر از ایده‌های جالب ارسال پست برای افزایش تعامل صفحهه اینستاگرام شما است.

در کپشن خود چنین چیزی بنویسید:

“اگر الان می‌توانم به هرجای دنیا بروم، به ______”

از مردم بخواهید برای پرکردن جای خالی خود نظر دهند

این روش، یکی از روش‌های بسیار سرگرم‌کننده برای جلب توجه افراد است و در این فرایند شما نیز کمی بیشتر با آنها آشنا می‌شوید.

 

یک مکالمه اصیل را شروع کنید

 

خودت باش. فکر شما چیست؟ دوست دارید چه کاری انجام دهید یا در مورد آن صحبت کنید؟

برخی از افراد در جلب‌توجه ما با کلمات خود شگفت‌آور هستند. شما نیز می‌توانید مکالمات واقعی را با افراد آغاز کنید. مثال‌های برجسته تایلر مک کال و میشل بلانچارد است. هر دو واقعی و پرشور هستند. پیروان آنها همیشه خوشحال هستند که با آنها گپ خوبی دارند.

 

از مردم بخواهید که دوستانشان را برچسب‌گذاری کنند

 

از مردم بخواهید:

دوستان

حساب‌های موردعلاقه

شخصی که به آنها الهام می‌دهد

(هرکسی تا زمانی که به پست شما مربوط شود)

این روش یک اثر گلوله برفی ایجاد می‌کند. ممکن است افراد جدید درباره پست شما نظر دهند و همچنین ممکن است برای اولین ‌بار حساب شما را کشف کنند.

از مردم بخواهید که به نظر آخرین شخصی که درباره پست شما نظر داده است پاسخ دهند (فوق‌العاده سرگرم‌کننده خواهد بود)

به ۲ دلیل این روش احتمالا یکی از راه‌های موردعلاقه افراد برای سرگرم‌کردن همه است: (۱) همه افراد را درگیر خود می‌کند و (۲) افراد با افراد جدید در این حین ملاقات می‌کنند.

در کپشن خود چنین چیزی بنویسید:

“خود را به شخصی که آخرین نظر داده معرفی کنید”

“خود را به شخصی که در نظرات بالاتر شما نظر داده آشنا کنید”

 

خودتان باشید و چیزی نپرسید

 

خودتان باشید و چیزی نپرسید

آنچه را دوست دارید ارسال کنید. نسبت به آنچه ارسال می‌کنید علاقه‌مند باشید. این کار را برای خودت انجام بده افراد به طور طبیعی در برابر اشتیاق واکنش نشان می‌دهند و می‌خواهند سفر شما را دنبال کنند. استرس نداشته باشید و خودتان باشید.

بازاریابی تأثیرگذار از طریق شبکه های اجتماعی در حال تبدیل شدن به یک جایگزین مهم برای روشهای سنتی تبلیغات است. راه‌حل‌های مختلفی پیشنهاد شده است که اغلب از روش‌های مبتنی بر نمودار برای کشف روش‌های تعامل در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. تحقیقات گسترده نشان می‌دهد که داده‌های متنی می‌تواند نقش مهمی در شناسایی پست‌های تاثیرگذار داشته باشد و قدرت روش پیشنهادی را برای کشف روش‌های تعامل بیشتردر اینستاگرام نشان می‌دهد.

 

یک هدیه انجام دهید

 

این روش را می‌توان یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای افزایش تعامل در اینستاگرام دانست. در عین حال که این روش ممکن است به طور موقت محبوبیت شما را افزایش دهد، اما ممکن است افراد جدیدی را در این مسیر ملاقات کنید و نظر آنها را به خود جلب کنید.

شما می‌توانید یک مسابقه و هدیه را توسط خودتان یا با همکاری سایر Instagrammersers انجام دهید.

قوانین هیده و مسابقه خود را در نظرات بنویسید.

به افراد بگویید برای ورود به بخش پیشنهادات و نظرات چیزی در قسمت نظرات بنویسند (مثال: نشان کردن یک دوست یا حدس زدن جواب درست)

به‌عنوان‌مثال، the bucklet list family عاشق بازی Trivia Games است. آنها از پیروان خود سؤالی خواهند پرسید. اولین کسی که پاسخ‌های درست را حدس می‌زند، هدیه می‌گیرد.

 

پست چرخ ثروت

 

پست چرخ ثروت

این روش نیز ایده بسیار سرگرم‌کننده‌ای است! سو زیمرمن این کار را برای یکی از پست‌های خود انجام داد و مردم آن را دوست داشتند!

از مردم بخواهید که از یک ویدئو عکس بگیرند (wh-wh-what؟!!). ما به این نوع پست‌ها پست ” چرخ و فلک” می‌گوییم.

ویدئویی را با کلماتی که به ‌سرعت در صفحه ظاهر می‌شوند به اشتراک بگذارید

به مردم بگویید که از صفحه عکس بگیرند (آنها به طور تصادفی روی یک کلمه می‌مانند و عکس برداشته می‌شود). در نتیجه آنها تصویر صفحه خود را مشاهده می‌کنند و باید کلمه‌ای را که بر روی آن قرارگرفتند به اشتراک بگذارند و در قسمت نظرات بنویسند.

امیدواریم منظور را متوجه شده باشید. می‌توانید پست او را بررسی کنید تا منظور این روش را بفهمید.

به طور کلی در جریان تغییرات و به روزرسانی‌های اینستاگرام باشید. اینستاگرام دائما در حال تغییر است و هنگامی که روندها، ویژگی‌ها یا به روزرسانی‌های جدید می‌رسد، باید آنها را امتحان کنید. در چند سال گذشته، اینستاگرام به طور مداوم ظاهر خود را به روز کرده و ویژگی‌های جدیدی مانند Stories و IGTV را اضافه کرده است.

به روز بودن در مورد بهترین شیوه‌ها برای همه این قالب‌های جدید به خودی خود یک چالش برای تیم بازاریابی است. با این حال، مارک‌ها، کاربران جداگانه و اینفلوئنسرها همگی در حال رقابت برای استفاده از این ویژگی‌های جدید هستند. نمی‌خواهید مخاطبان بالقوه تصور کنند برند شما از روندها و ویژگی‌هایی که هر روز برای برقراری ارتباط استفاده می‌شود عقب افتاده است.

 

اجتماعی باشید!

 

نمی‌توانم باور کنم که باید این را بنویسم، اما مجبورم که به ‌خاطر تعامل بیشتر در اینستاگرام، اجتماعی بودن را متذکر شوم.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است. شما باید اجتماعی باشید. درست مثل زندگی واقعی، اگر هرگز با افراد صحبت نکنید، هیچ‌کس با شما صحبت نخواهد کرد.

بنابراین آرام باشید و از آن لذت ببرید، بیش از حد در این زمینه تصور نکنید. با دنبال‌کنندگان خود و کسانی که شما آنها را دنبال می‌کنید در تماس و ارتباط باشید.

به این ترتیب باید گفت که این نکته، نحوه کار الگوریتم اینستاگرام است. اگر با آنها ارتباط برقرار کنید بیشتر در خبر خان‌های خانه ظاهر خواهید شد.

به طور کلی تعامل را می‌توان یک علامت خوب دانست که می‌تواند منجر به افزایش قرارگرفتن در معرض دید افراد شود و در نتیجه شانس خود برای داشتن تعامل بیشتر افزایش خواهید داد.

اطلاع از پست جدید در استوری

 

اطلاع از پست جدید در استوری

 

دقت داشته باشید که به‌ محض اشتراک گذاشتن یک پست جدید، به افراد در Insta Story خود اطلاع دهید.

بسیاری از افراد این کار را می‌کنند و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. دلیل این امر را می‌توان نکته زیر دانست: خوب است به‌محض ارسال پست در اینستاگرام (در اولین ساعتی که عکس خود را منتشر کردید) تعامل خود را افزایش دهید زیرا این امر به Instagram نشان می‌دهد محتوای شما خوب است و اگر خوب باشد، اینستاگرام سعی خواهد کرد آن را به افراد بیشتری نشان دهد.

دنبال‌کنندگان شما در حال مشاهده Insta Stories شما هستند؛ بنابراین وقتی پست جدیدی دارید به آنها اطلاع دهید. یک نگاه سریع بزنید.

همچنین می‌توانید سؤالی (در Insta Story) خود را در مورد پست جدید خود به‌منظور ایجاد مشارکت مطرح کنید. مانند نمونه زیر:

“شما در این مورد چه فکر می‌کنید ______؟ ”

“کدام‌ یک را ترجیح می‌دهید؟ ”

“سفر من در اروپا در ۵ عکس”

“اگر از داستان Insta من خوشتان آمد، یک شکلک رنگین‌کمان در نظرات بگذارید”

 

هرچند وقت یکبار # معرفی‌های جمعه انجام دهید

 

هرچند وقت یکبار # معرفی‌های جمعه انجام دهید

 

برای کسانی که نمی‌دانند، #fridayintroductions چیست باید گفت که به نوعی یک انجمن هشتگ است که هر جمعه مردم یکدیگر را معرفی می‌کنند. آنها معمولا پستی راجع ‌به کاری که انجام می‌دهند، اشتیاق به آن و حتی برخی از حقایق جالب درباره خودشان را به اشتراک می‌گذارند. سپس، آنها از مردم دعوت می‌کنند تا خود را در نظرات معرفی کنند.

مثل یک مهمانی بزرگ اینستاگرام در آخر هفته.

خودشه! اگر تا آخر خوانده باشید قهرمان هستید. ما واقعا امیدواریم که برخی از این نکات گفته شده در این مقاله را برای حساب خود مفید دانسته باشید. اکنون نوبت شماست که پیچ خلاقانه خود را به این ایده‌ها اضافه کنید. خوش بگذره!