۱۲تا از ابزارهای پیشگام مدیریت رسانه‌های اجتماعی رایگان

۱۲تا از ابزارهای پیشگام مدیریت رسانه‌های اجتماعی رایگان :اگر چندین حساب برای اهداف بازاریابی اجرا کنید، نگه‌داشتن بالای همه حساب‌های شبکه‌های اجتماعی شما می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. هر شبکه کمی متفاوت کار می‌کند و رفتن از یک حساب به‌حساب دیگر، ایجاد پست، بررسی پیام‌ها و تعامل با پیروان شما بسیار وقت‌گیر است. برای اجرای کل حضور در شبکه اجتماعی شما باید  آسان مدیریت شود، بدون اینکه مجبور شوید بین حساب‌ها جابه‌جا شوید و زمان زیادی را متعهد شوید.

12 of the leading free social media management tools
۱۲تا از ابزارهای پیشگام مدیریت رسانه‌های اجتماعی رایگان

بااین‌حال، شما هم نمی‌خواهید همه چیز را از دست بدهید. شما نمی‌خواهید یک توییت مشتری را که از خدمات شما شکایت دارد، یا سؤالی را که یک مشتری بالقوه در صفحه فیس‌بوک شما پرسیده است، از دست بدهید. و، شما نمی‌خواهید در ساعت ۱ بامداد حساب اینستاگرام خود را باز کنید، فقط به دلیل اینکه زمان محبوب یک بخش از مشتری شماست.

راهی برای ساده‌سازی عملکرد حساب‌های اجتماعی شما وجود دارد و نیازی به هزینه زمین هم نیست. اکنون تعداد کمی ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که به شما کمک می‌کند حساب‌های اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت کنید و به‌طورکلی هزینه آنها تمام نیست. در واقع اگر نیازهای نسبتاً کمی دارید، بسیاری از اینها برنامه رایگان دارند و حتی آنهایی که ندارند، آزمایشات رایگان ارائه می‌دهند که ارزش آنها را ارزیابی می‌کند.

۱۲تا از ابزارهای پیشگام مدیریت رسانه‌های اجتماعی رایگان :

  • Loomly

  • Monday.com

  • AgoraPulse

  • Sendible

  • PromoRepublic

  • Buffer

  •  Hootsuite

  • Socialoomph

  • SocialPilot

  • Meet Edgar

  • Sprout Social

  • asd

________________________________________

Loomly

 

گرچه Loomly یک برنامه رایگان ارائه نمی‌دهد، اما یک دوره آزمایشی رایگان ۱۵ روزه ارائه می‌دهد و ارزان‌ترین برنامه آن ۴۸ دلار در ماه است (یا اگر شما یک سال قبل را پرداخت کنید ۳۶ دلار در ماه است). این طرح پایه به دو کاربر و حداکثر ده حساب اجتماعی اجازه می‌دهد.

شما می‌توانید تمام حساب‌های Facebook ، Instagram ، LinkedIn ، Twitter و Pinterest خود را به Loomly متصل کنید. این یک‌روند ساده است، اگرچه، مانند همه نرم‌افزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی، شما باید در محدودیت‌های تعیین شده توسط شبکه‌ رسانه‌های اجتماعی زندگی کنید، به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید به‌حساب‌های تجاری فیس‌بوک ارسال کنید، اما نه پروفایل‌های شخصی.

لوملی از شما می‌خواهد یک گردشکاری تنظیم کنید که مطابق با نحوه اجرای حساب‌های شما باشد، خواه عضوی از یک تیم باشید، یا اینکه حساب‌های خود را به‌صورت انفرادی اداره کنید.

در Loomly می‌توانید از سه نما انتخاب کنید:

  1. نمای تقویم – همه پست‌های پخش شده در یک ماه تقویم را نشان می‌دهد.
  2. نمای لیست – همه پست‌ها را به‌صورت لیست نمایش می‌دهد و شامل اطلاعات ضروری برای هر یک است
  3. نمای ارسال – به شما امکان می‌دهد پست‌های منفرد را بررسی کنید

بااین‌وجود می‌توانید کارهای دیگری غیر از برنامه‌ریزی پست‌ها در Loomly انجام دهید. این یک ویژگی تعامل ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید نظرات، پیام‌ها را @ -mentions و مدیریت کنید.

تجزیه‌وتحلیل برای هر یک از حساب‌های اجتماعی شما و همچنین داشبورد اصلی Loomly حاوی یک نمای کلیدر دسترس است.

________________________________________

Monday.com

 

Monday.com شامل یک برنامه رایگان نیست، اما به شما یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان را ارائه می‌دهد. هزینه طرح پایه آن ۸ دلار در ماه است. این برنامه برای تیم‌های تازه‌کار با مدیریت همه کارهایشان در یک مکان است.

Monday.com به طور خاص بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را هدف قرار نمی‌دهد. در عوض، تمرکز آن بر بهبود کارایی و گردشکار تیم شما است. برای بازاریابان و کسانی که می‌خواهند یک گردشکار منطقی برای مدیریت حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنند، ایدئال است.

تابلوها در قلب Monday.com قرار دارند. تابلو یک جدول کاملاً سفارشی برای مدیریت پروژه‌ها، گردشکار و کارهای روزمره شماست. شما تابلوهایی درست می‌کنید که نشان‌دهنده گردشکار شما هستند. Monday.com شامل الگوهای متعددی برای شروع شما می‌باشد که یکی از آنها مدیریت رسانه‌های اجتماعی را هدف قرار می‌دهد. این الگو دو صفحه ایجاد می‌کند:

  1. ایده‌ها و درخواست‌های کمپین
  2. پیشرفت و وضعیت کمپین

اعضای تیم می‌توانند پیشنهادهایی را برای ارسال‌های بعدی شبکه‌های اجتماعی در صفحه ایده‌ها و درخواست‌های کمپین ارائه دهند. اگر تصمیم گرفتید که این ایده‌ها برای یک پست قابل‌اجرا هستند، می‌توانید از صفحه برای ایجاد یک کار،کارآمد و استاندارد برای یک کمپین رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.

پیشرفت و وضعیت کمپین مبارزات شما را ردیابی می‌کند، به مبارزات آینده، مبارزات زنده، انجام شده و گیر افتاده تقسیم می‌شود.

________________________________________

AgoraPulse

 

اگرچه AgoraPulse یک آزمایش رایگان ۲۸ روزه را ارائه می‌دهد، اما پس از پایان آزمایش خود، یکی از حرفه‌ای‌ترین و در نتیجه گران‌ترین سیستم‌عامل‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی است. ارزان‌ترین طرح، برنامه متوسط ۹۹ دلاری در ماه است.

این یک رابط کاربرپسند بسیار کاربرپسند است.

قلب AgoraPulse صندوق ورودی یکپارچه آن است. این نظرات، ذکرها، گفتگوها و بررسی‌های مربوط به هر یک از حساب‌های اجتماعی شما را نشان می‌دهد. دستیار صندوق ورودی به شما امکان می‌دهد قوانینی تنظیم کنید که صندوق ورودی هر حساب را به طور خودکار تمیز و سازماندهی کند.

این شامل یک ماژول Listening Social است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد گوش خود را برای ذکر نام تجاری خود (یا اصطلاحات دیگر) باز نگه دارند.

AgoraPulse روش‌های مختلفی برای انتشار محتوا فراهم می‌کند. برگه پیش‌فرض انتشارات شما را به یک تقویم می‌برد، پیام‌های اجتماعی را که برنامه‌ریزی کرده‌اید، در صف قرار می‌گیرد یا منتشر می‌کند یا برای تأیید ارسال کرده‌اید، به شما اختصاص داده یا از کار انداخته است. AgoraPulse در هنگام استفاده از ویژگی انتشار انبوه آن در بالاترین حد خود قرار دارد. با این کار می‌توانید یک سری از پست‌ها را از یک فایل CSV ، یک وب‌سایت با استفاده از فیدهای RSS یا به‌عنوان یک گروه از تصاویر برای تبدیل به پست وارد کنید.

این یک آرایه گسترده از گزارش‌ها، هم در سطح جهانی درباره استفاده از حساب اجتماعی شما و هم در مورد موارد خاص محتوای شما را ارائه می‌دهد.

________________________________________

۱۲تا از ابزارهای پیشگام مدیریت رسانه‌های اجتماعی رایگان

Sendible

 

Sendible در تمام برنامه‌ها یک آزمایش ۳۰ روزه کارت اعتباری رایگان ارائه می‌دهد. ارزان‌ترین برنامه آن ۲۴ دلار در هر ماه برنامه میکرو است که ۱۲ سرویس برای یک کاربر با برنامه‌ریزی نامحدود PST و حداکثر ۱۰ صف را در خود جای‌داده است. سایر برنامه‌ها ویژگی‌های اضافی را همراه با خدمات بیشتر و کاربران مجاز اضافه می‌کنند.

در واقع “خدمات” مهم‌ترین تفاوت Sendible است. آنها مانند کانال‌ها یا نمایه‌هایی هستند که در حساب Sendible خود ایجاد می‌کند و به شما امکان می‌دهد ویژگی‌های موردنیاز خود را انتخاب کنید.

Sendible از سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را آغاز کرده و با گذشت زمان پیشرفت می‌کند. شما می‌توانید از آن برای برنامه‌ریزی محتوا در سیستم‌عامل‌های اجتماعی خود و تهیه پیش‌نویس و انتشار پست در همه سیستم‌عامل‌های اصلی وبلاگ‌نویسی استفاده کنید. برای انتشار یا برنامه‌ریزی محتوایی که هنگام مرور وب با آن روبرو می‌شوید می‌توانید محتوای خود را ایجاد کنید یا از Google Chrome Extension Sendible استفاده کنید. همچنین می‌توانید از طریق ابزار محتوای Sendible ، فیدهای RSS و Google Alerts محتوای با کیفیتی را برای اشتراک‌گذاری با پیروان خود پیدا کنید.

همچنین می‌توانید از Sendible برای متمرکز کردن مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود، از جمله مواردی مانند تعدیل فیس‌بوک (حذف خودکار نظرات و پست‌ها از صفحات فیس‌بوک خود که حاوی کلمات یا عباراتی است که تعیین می‌کنید) و بارگذاری و زمان‌بندی عکس‌های صفحه جلد فیس‌بوک برای بازاریابی خود، استفاده کنید.

اگرچه Sendible یک ویرایشگر داخلی گرافیک مانند PromoRepublic ندارد، اما شامل یکپارچه‌سازی Canva است که به شما امکان می‌دهد گرافیک رسانه‌های اجتماعی را با Canva ایجاد کنید و آنها را برای پروفایل‌ها و صفحات خود برنامه‌ریزی کنید.

________________________________________

PromoRepublic

 

PromoRepublic همچنین شامل یک برنامه رایگان نیست، اما به شما یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان را ارائه می‌دهد. ارزان‌ترین برنامه آن نیز حداقل ۹ دلار در ماه است.

نقطه حساس تفاوت در PromoRepublic تمرکز بر طراحی آن است. در واقع به نظر می‌رسد ادغام Canva با یک برنامه مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. شما می‌توانید بدون ترک برنامه، پست‌های زیبا را طراحی و برنامه‌ریزی کنید.

می‌توانید از آن برای برنامه‌ریزی و به اشتراک‌گذاری پست‌ها با همه شبکه‌های اجتماعی مهم، از جمله اینستاگرام و Pinterest استفاده کنید. PromoRepublic برای هر یک از شبکه‌های اجتماعی شما یک برنامه ارسال پیام مناسب پیشنهاد می‌کند، اما شما می‌توانید به‌راحتی این را اصلاح کنید. شما برنامه‌های ارسال خود را در یک تقویم متمرکز سازماندهی می‌کنید.

همراه با ۱۰۰۰۰۰ ایده ارسال، و اینها طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش می‌دهد. بیشتر آنها با گرافیک چشم‌نواز از قبل طراحی شده‌اند. با ویرایشگر کامل گرافیکی PromoRepublic می‌توانید ایده‌های پست آنها را به‌راحتی متناسب با تجارت خود اصلاح و سفارشی کنید.

PromoRepublic در حال آزمایش مدیریت شهرت برند است. می‌توانید دسترسی بتا را درخواست کنید تا بتوانید از وب و رسانه‌های اجتماعی به‌روزرسانی‌های مستقیمی درباره مارک خود دریافت کنید.

________________________________________

Buffer

 

همان طور که از نام آن مشخص است، قلب Buffer صف ارسال‌هاست. شما به طور مداوم پست‌ها را به این بافر اضافه می‌کنید، و بافر پست‌ها را در زمان‌های تعیین شده شما ارسال می‌کند.

بافر یک برنامه رایگان ارائه می‌دهد، جایی که می‌توانید حداکثر ۱۰ پست را در سه حساب اجتماعی زمان‌بندی کنید. اگر نیاز بیشتری داشته باشید، برنامه‌ها از ۱۵ دلار در ماه شروع می‌شود.

زمان‌بندی پست بخشی از نشر بافر است. بافر دو برنامه دیگر (نیاز به اشتراک جداگانه) را ارائه می‌دهد:

  • پاسخ بافر – به شما امکان می‌دهد به مکالمات اجتماعی پاسخ دهید و از یک صندوق ورودی تیم مشترک پشتیبانی کنید
  • Buffer Analyze – به شما امکان می‌دهد عملکرد محتوای شبکه‌های اجتماعی خود را بسنجید و گزارش ایجاد کنید

اکنون می‌توانید Buffer All-in-One را نیز تهیه کنید که شامل هر سه محصول بافر است.

اگر با استفاده از نسخه آزمایشی  از انتشار Buffer Publishing را شروع کنید، متوجه می‌شوید که داشبورد اصلی کاملاً اسپارتانی است و فقط سه مورد منو دارد – صف، تجزیه‌وتحلیل و تنظیمات در بالای صفحه، و حساب‌های اجتماعی که در آن پیوست کرده‌اید. سمت چپ. همچنان می‌توانید حداکثر ده پست ایجاد کنید (و برنامه‌ریزی کنید). اگرچه یک برگه Analytics دارید، تمام آنچه انجام می‌دهد لیست پست‌هایی است که طی هفته گذشته ارسال کرده‌اید. این طرح رایگان به شما فرصتی برای دیدن صف بافر در محل کار نمی‌دهد، اما به شما امکان می‌دهد برخی از پست‌ها را برنامه‌ریزی کنید.

بااین‌وجود، هنگامی‌که یک برنامه پولی را انتخاب می‌کنید، بافر به طرز چشمگیری بهبود می‌یابد. در هنگام ایجاد برنامه‌های ارسال (که برای کار بافر ضروری است) ، انعطاف‌پذیری زیادی به شما می‌دهند. ترکیبی از ایجاد پست‌های اصلی، افزودن محتوا با افزودنی مرورگر Buffer و بارگذاری پست‌ها از RSS مناسب، باید مطالب زیادی برای حساب‌های اجتماعی شما فراهم کند.

________________________________________

Hootsuite

 

برنامه اصلی Hootsuite عمدتاً بر انتشارات اجتماعی متمرکز است. اگر می‌خواهید قابلیت‌های شنیداری اجتماعی را داشته باشید، باید یک برنامه جداگانه (Hootsuite Insights) خریداری کنید.

این یک طرح رایگان با سه حساب اجتماعی، یک کاربر و حداکثر ۳۰ پیام برنامه‌ریزی شده ارائه می‌دهد. با برنامه Professional $ 29 ماهانه، همراه با یک سری دیگر از ویژگی‌های ارتقا یافته، برنامه‌ریزی نامحدود به دست می‌آورید.

هسته اصلی Hootsuite جریان‌ها است. شما برای هر یک از شبکه‌های اجتماعی خود یک برگه در صفحه جریان‌ها تنظیم کرده و سپس یک سری جریان برای هر حساب اجتماعی اضافه می‌کنید. می‌توانید از این جریان‌ها به‌عنوان جایگزینی برای برنامه‌های حساب اجتماعی جداگانه استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، ممکن است جریان‌های زیر را از حساب توییتر خود داشته باشید: برنامه‌های ارسال شده، عنوان‌ها، صفحه اصلی توییتر، لیست توییت‌هایی که ایجاد می‌کنید و یک جریان برای هر یک از لیست‌های توییتر خود.

شما چندین روش برای ارسال پست دارید، از جمله صفحه ناشر که دارای نمای تقویم است.

________________________________________

Socialoomph

 

Socialoomph از سال ۲۰۰۸ خدمات پست اجتماعی برنامه‌ریزی شده را ارائه می‌دهد. این برنامه سه طرح پولی و همچنین یک برنامه رایگان را ارائه می‌دهد. Free Plan به یک کاربر تنها اجازه می‌دهد تا پست‌های نامحدود را برای یک پروفایل اجتماعی (حداکثر به سه پست در ساعت محدود کند). حتی گران‌ترین Business Suite نیز در مقایسه با برنامه‌های رقیب، قیمت مناسبی دارد.

رابط Spartan Socialoomph بسیار بیشتر از رقبای خود است. بااین‌حال، مزایای بی‌شماری را فراهم می‌کند، و فن آوری ها آن را دوست دارند. بیشتر افراد دیگر باید از پرونده‌های راهنما استفاده کنند زیرا راه‌اندازی حساب‌های اجتماعی شما چالش‌برانگیزترین قسمت کل مراحل کار است.

یک مفهوم اصلی در Socialoomph تیم‌ها است. با یک حساب رایگان، شما به طور خودکار یک تیم دارید – به نام “حساب من”.

Socialoomph روش‌های مختلفی برای ایجاد پست ارائه می‌دهد. هم می‌توانید پست‌ها را برنامه‌ریزی کنید و هم صف. می‌توانید پست‌ها را از ابتدا شروع کنید. می‌توانید آنها را به‌صورت فله وارد کنید، می‌توانید صف‌های مختلفی تنظیم کنید و از فیدهای RSS محتوا جمع‌آوری کنید.

همچنین می‌توانید از Socialoomph برای ارسال پست به وبلاگ خود استفاده کنید. با استفاده از صف Socialoomph می‌توانید محتوا را برای وبلاگ خود ایجاد کرده و در زمان‌های مشخص منتشر کنید. سپس می‌توانید از یک صف دیگر برای تبلیغات پست‌های وبلاگ خود در کانال‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

________________________________________

SocialPilot

 

SocialPilot مخاطبان گسترده‌ای را هدف قرار می‌دهد، گزینه‌های قیمت‌گذاری برای همه از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ است. آنها برنامه رایگان ندارند، کمترین آن برنامه حرفه‌ای است که هر ماه ۳۰ دلار یا اگر سالانه پرداخت شود ۲۵ دلار است. بااین‌حال، آنها یک ابزار رایگان محتوا و کشف اینفلوئنسر را ارائه می‌دهند. تمام‌کاری که شما باید انجام دهید این است که یک موضوع را وارد کنید، و آنها محتوای مربوطه را برای مکان شما پیدا می‌کنند. آنها همچنین در هر یک از برنامه‌های خود یک دوره ۱۴ روزه آزمایشی رایگان ارائه می‌دهند.

SocialPilot دارای یک رابط تمیز و سازمان‌یافته است. مدیریت حساب‌ها کارآمد است، زیرا می‌توانید هر حساب را در گروه‌های مربوطه سازماندهی کنید. ارسال مطالب یکسان در چندین کانال آسان است، در صورت لزوم موارد را سفارشی می‌کنیم.

کار کوتاهی را در زمینه برنامه‌ریزی، صف‌بندی، ویرایش و به اشتراک‌گذاری تمام مطالب شما انجام می‌دهد.

________________________________________

Meet Edgar

 

Meet Edgar پس از یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه، یک برنامه پرداختی ۴۹ دلاری ارائه می‌دهد. این طرح شامل تمام ویژگی‌های آنها است و شما این امکان را دارید که ماهیانه یا سالانه پرداخت کنید (برای تخفیف یک‌ماهه).

Meet Edgar برای مشاغلی که می‌خواهند بیشتر در صف‌بندی و تحویل محتوا تمرکز کنند بسیار عالی است. این قابلیت گوش‌دادن به قابلیت‌های اجتماعی را ارائه نمی‌دهد و همچنین صندوق ورودی درون برنامه‌ای ندارد.

در اصل، Meet Edgarبه شما کمک می‌کند تا دسته‌های مختلف پست را در شبکه‌های اجتماعی خود برنامه‌ریزی کنید. دسته‌ها قلبMeet Edgarهستند. دسته‌های پیش‌فرض وجود دارد. بااین‌حال، می‌توانید آنها را اضافه کنید یا متناسب با سبک ارسال خود مطابقت دهید.

شما برای هر یک از حساب‌های اجتماعی خود یک برنامه تکراری هفتگی ایجاد می‌کنید و در مورد دسته پست برای هر جایگاه تصمیم می‌گیرید. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای پرکردن این شکاف‌ها محتوای خود را تهیه کنید. می‌توانید پست‌های اصلی ایجاد کنید، یا می‌توانید با اتصال یک خوراک RSS برای وبلاگ موردعلاقه خود و یا واردکردن صفحه گسترده CSV حاوی چندین پست، محتوا را وارد کنید.

هنگامی‌که محتوای کافی را تأیید کردید، ادگار برای دوهفته آینده صف ایجاد می‌کند. این صف شما با برنامه و دسته‌بندی‌های شما مطابقت دارد. به طور پیش‌فرض، Meet Edgar ابتدا جدیدترین مطالب را در هر دسته انتخاب می‌کند. بااین‌وجود می‌توانید بر روی دکمه Shuffle در یک دسته کلیک کنید تا پست‌ها به ترتیب تصادفی جدید مرتب شوند.

Meet Edgar گوش‌دادن اجتماعی، صندوق ورودی متمرکز یا تجزیه‌وتحلیل زیادی ندارد، اما باید کار را برای افرادی که بیشتر به برنامه‌ریزی هوشمندانه پست‌های خود علاقه‌مند هستند، انجام دهد.

________________________________________

Sprout Social

 

Sprout Social یکی از حرفه‌ای‌ترین سیستم‌عامل‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی است و فاقد برنامه رایگان یا ارزان قیمتی است که اکثر پلتفرم های دیگر بررسی شده دارند. بااین‌حال، این یک برنامه آزمایشی ۳۰ روزه برای برنامه‌های پرداخت رایگان خود ارائه می‌دهد. برنامه‌های پرداختی از ۹۹ دلار در هر ماه کاربر /  تا ۲۴۹ دلار در هر ماه کاربر /  متغیر است، بسته به تعداد پروفایل‌های اجتماعی که می‌توانید مدیریت کنید، و همچنین ویژگی‌های اضافی در برنامه‌های بالاتر متفاوت است.

Sprout Social یک رابط کاربری روشن و بصری دارد و به طور منطقی ارائه شده است. این یک صندوق ورودی هوشمند است که تمام پیام‌های اجتماعی شما را جمع‌آوری می‌کند. صندوق‌های ورودی اجتماعی خود را به هر شکلی که بخواهید می‌توانید ترکیب کنید.

این یک ماژول Listening دارد که به طور مشابه کار می‌کند. شما نام‌های تجاری خود، رقبا، یا کلمات کلیدی انتخاب شده را ردیابی می‌کنید.

Sprout Social حتی برای اینستاگرام معمولاً پیچیده اتصال حساب‌های اجتماعی شما را بدون دردسر می‌کند. این شامل ابزارهایی است که همه تیم شما را قادر به همکاری می‌کند. می‌توانید کارها را به طور مؤثر به هر یک از اعضا اختصاص دهید.

هر بار که وارد Sprout Social می‌شوید، داشبوردی به شما پیشنهاد می‌دهد که در مورد کارهای بعدی شما پیشنهاداتی ارائه می‌دهد.

این یکی از جامع‌ترین و بصری‌ترین سیستم‌ها برای ایجاد پست است. می‌توانید پست‌های خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که از بهترین روش‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف برخوردار باشد و پست‌های خود را برای چندین بازه زمانی تنظیم کنید. شما می‌توانید از منابع بسیاری به محتوا دسترسی پیدا کنید که می‌توانید آنها را وارد کرده و سپس مجدداً برنامه‌ریزی کرده یا به صف خود اضافه کنید.

________________________________________

 asd

 asd تمرکز بسیار بصری دارد. اگرچه این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در توییتر، فیس‌بوک و Pinterest پست ارسال کنید، اما تأکید اصلی آن روی اینستاگرام است.

asdیک طرح رایگان، با یک حساب اجتماعی در هر سیستم‌عامل، یک کاربر، ۳۰ پست اینستاگرام، ۵۰ پست توییتر، ۳۰ پست فیس‌بوک و ۳۰ پست در هر ماه ارائه می‌دهد. شما می‌توانید عکس‌ها را برنامه‌ریزی کرده و تصاویر نامحدود را در Media Library آنها بارگذاری کنید، تجزیه‌وتحلیل اساسی Instagram خود را مشاهده کنید، می‌توانید محتوای تولید شده توسط کاربر را جستجو کرده و دوباره ارسال کنید. چهار برنامه پولی (فقط با شروع ۹ دلار در ماه) به این قابلیت‌ها می‌افزاید.

برخلاف بقیه این مدیران شبکه‌های اجتماعی که با یک پیام اجتماعی شروع می‌شوند و سپس به شما امکان می‌دهند تصویر اضافه کنید،asdشما باید با بارگذاری یک عکس یک پست را شروع کنید. سپس متن مناسب را به تصویر اضافه می‌کنید.

قلب asd کتابخانه رسانه‌ای آن است. شما هر پست را با آپلود رسانه جدید در کتابخانه یا استفاده مجدد از رسانه‌ای که قبلاً بارگذاری کرده‌اید شروع می‌کنید. می‌توانید یادداشت‌ها و برچسب‌ها را به موارد رسانه خود اضافه کنید و به هر تصویری که می‌خواهید برجسته کنید یک ستاره اضافه کنید. می‌توانید تصاویر خود را با استفاده از برچسب یا ستاره، با استفاده از رسانه، نوع رسانه و بر اساس بازه زمانی که رسانه خود را بارگذاری کرده‌اید فیلتر کنید. شما می‌توانید رسانه‌های نامحدود را ذخیره کنید، حتی در برنامه رایگان.

برنامه رایگان شما را به برنامه‌ریزی تصاویر ثابت محدود می‌کند، اما برنامه‌های بالاتر به فیلم‌ها، داستان‌های اینستاگرام و پست‌های چند عکس اضافه می‌کنند.

۱۲تا از ابزارهای پیشگام مدیریت رسانه‌های اجتماعی رایگان

 

 

۲۹ قانون شبکه های اجتماعی را بیاموزید