بهبود سئو سایت

خدمات سئو

خدمات سئو با هدف بهینه سازی وب سایت شما و افزایش فروش

برای شروع هر کسب‌ وکاری نیاز به تبلیغات دارید و از اینجایی که می‌دانید

هزینه زیادی را برای شما به همراه دارد و شاید به نتیجه دلخواهی هم که

می‌خواهید نرسید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از بهبود سئو سایت ما بهره‌مند شوید

که با کم‌ترین هزینه و کوتاه‌ترین زمان ممکن درجهت افزایش فروش و افزایش ترافیک سایت خودتان به نتیجه عالی و دلخواه برسید.

بهبود سئو سایت چیست؟

بهبود SEO خدماتی هستند که معمولاً توسط یک آژانس جستجوگرها ارائه می شوند

و به شرکت شما کمک می کنند تا در بهینه سازی موتور جستجو موفق شود.

با سئو، کسب و کار شما می خواهد در نتایج جستجو در موتورهای جستجو

مانند Google  قابلیت مشاهده خود را افزایش دهد.

شما به طور خاص بر روی نتایج جستجوی مربوط به شرکت،

محصولات، خدمات یا صنعت خود تمرکز می کنید.

زمانی که برای کسب و کارتان یک وب سایت راه اندازی می کنید، دغدغه ی تازه ای به بیزینس تان افزوده می شود. اینکه ساختار سایت چطورباشد، و چگونه می توان در لیست نتایج جستجو در صفحه اول رویت شوید، چگونه سایت را بهینه سازی کنید و بسیاری از این قبیل مسائل بطور مستقیم با بحث ارتقا سئو سایت مرتبط هستند. یعنی هر راهکاری که مسبب  بالا بردن امتیاز شما در گوگل شود. در این مقاله می خواهیم راهکارهایی برای بهبود سئو سایت معرفی کنیم و درباره سئو داخلی   بگوییم.

هر آنچه که ازخدمات حرفه ای سئو لازم دارید از سایت ما دریافت کنید.

سئو تلاش یکشبه نیست.

همچنین چیزی نیست که بتوانید صورت اتوماتیک تنظیم کنید و انتظار نتایج عالی را داشته باشید.

این شامل چندین تاکتیک و استراتژی مهم و مداوم است.

سئو
رتبه سئو وبسایت خود را بررسی کنید

چگونه وبسایت شما را بهتر میکنیم ؟

    هر آنچه که ازخدمات حرفه ای سئو لازم دارید از سایت ما دریافت کنید.

    سئو تلاش یکشبه نیست.

    همچنین چیزی نیست که بتوانید صورت اتوماتیک تنظیم کنید و انتظار نتایج عالی را داشته باشید.

    این شامل چندین تاکتیک و استراتژی مهم و مداوم است.

    Link-Building-Icon

    داشتن استراتژی مناسب برای لینک سازی داخلی
    یکی از تاثیرگذار ترین کارهایی است که شما می‌توانید
    بر روی سایت خود انجام دهید و مشتریان خود را برای فروش بهتر جذب کنید.

    Keyword-Research-Icon

    جستجوی کلمات کلیدی یکی از مهم ترین کارهایی است که در سئو انجام می‌شود
    وداشتن یک استراتژی مناسب بیشترین کمک را برای سایت شما به همراه دارد.

    Traffic-Analytics-Icon

    آنالیز ترافیک سایت یکی از مهم ترین استراتژی هایی است که در سئو انجام می‌شود.
    ابزارهای آنالیز سایت میزان رشد صفحات سایت شما را از نظر سئو سایت،
    جایگاه کلمات کلیدی، ترافیک سایت به صورت نتایج نموداری نمایش می‌دهد.

    تحلیل رقبا

    قبل ازشروع کردن پروژه به شما پیشنهاد می‌کنیم که رقبا خودتون روبا ابزارهایی مثل
    Ahrefs ،Moz ،Woorank و... سایت خودتون را تحلیل کنید.

    Content-Creation-Icon

    تولید محتوا

    تولید محتوا یونیک وداشتن استراتژی مناسب برای تولید محتوا از بهترین کار هایی است که شما می‌توانید بر روی وب سایت خودتون انجام دهید.

    Back-Link-Building-Icon

    داشتن استراتژی مناسب برای ساخت بک لینک ولینک سازی خارجی
    برای سایت شما کمک زیادی به سئو سایت شما خواهد کرد.

    ترافیک سئو بیشتری نیاز دارید ؟

    تیم دیجیتال مارکتینگ دکتر وثوقی با تیم قدرتمند سئو در جهت بهبود سئوسایت شما و افزایش ترافیک و فروش بیشتر محصولات شما با تمام قدرت به کسب و کار شما کمک می‌کند.

      سئوسایت برای هر کسب و کاری لازم وضروری است

      شما می توانید با یک استراتژی یکپارچه و قدرتمند که ترکیبی از بازاریابی محتوا،

      تحقیقات کلمات کلیدی، سئو فنی، شبکه های اجتماعی و سایرعناصر بازاریابی آنلاین است،

      در این بازار رقابتی کسب کنید.

      ۱۵۳۰
      پروژه های موفق
      ۱۸۹۹
      رضایت مشتریان
      عکس مربوط به خدمات سئو

       ۱. استفاده از پیشنهادات گوگل

      یکی از منابع رایج برای کلمات کلیدی جستچوی کلمه مورد نظر در گوگل است . گوگل همیشه کلمات پرتکرارو رایج را به شما نشان می دهد و پیشنهاد کند و شما را به سمت صفحات مورد نظرتان سوق دهد .

      جست وجوهای مرتبط  درگوگل

       

      در این قسمت می توانید به خوبی عبات ها و کلمات کلیدی که مرتبط با واژه‌ی مورد نظرتان هستند را بیابید. معمولا گوگل حدود هشت عبارت مرتبط با جست و جوی مد نظرشما را در این قسمت نشان خواهد داد.

      ۳. استفاده از ابزارهای مختلف در پیدا کردن کلمات کلیدی

      برای تحلیل کلمات و پیدا کردن پیشنهادات جدید، لازم است که ،از ابزارهای این حوزه استفاده کنید. پیشنهاد ما بکارگیری  چندین ابزار و مراجع مختلف، و مقایسه‌ی نتایج آن با یکدیگر و در نهایت انتخاب نهایی است

       

       

      ۴. آنالیزور ها و آمارگیرها

      آمارگیرها نقش اساسی در تعیین استراتژی سئوی شما ایفا می کنند. دیدن کانال های ورودی، میزان تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان، و تحلیل رفتاری آنها وخرید مشتریان در طی زمان بخشی از امکانات بیشماری است که آمارگیرهایی مانند  گوگل آنالیتیکس به شما ارائه می دهد.

       

       

      با ساختن لینک برای یک سایت می توانیم آن را به عنوان سایتی مهم در گوگل جلوه داد. گوگل با استفاده از لینک های که به سایت داده شده است  به میزان اهمیت آن سایت پی می برد،واز طریق لینک سازی داخلی  می توانید به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر کمک جست .

      استراتژی مناسب ، برای ساخت بک لینک ولینک سازی خارجی برای سایت شما کمک زیادی به سئو سایت شما می کند .

      در حال حاضر ،ساخت بک لینک  یکی از مهمترین فاکتور در سئو و بهینه سازی سایت است. شاید برای ساخت بک لینک حتماً باید هزینه های زیادی بابت خرید بک لینک فکر کنید که باید بک لینک را از طریق  رپورتاژ آگهی بخرید و هزینه سنگینی متحمل شوید در صورتی که اینگونه نیست وخودتان می توانید بک لینک  بسازید.

       

      تولید محتوا

      تولید محتوا یونیک وداشتن استراتژی مناسب برای تولید محتوا از بهترین کارهایی است که شما می‌توانید بر روی وب سایت خودتون انجام دهید.

      برنامه ریزی و استراتژی تولید محتوای سایت

      برای ساخت هر چیزی نیاز به برنامه است و اگر بدون برنامه و طرح قبلی شروع به کاری کنیم قطعا در همان ابتدای کار با شکست مواجه میشویم برای مثال ،شما شروع به ساختن خانه بدون طرح، مجسمه‌ای بدون طرح یا شرکتی بدون بیانیه مأموریت، نمی‌کنید که اگر اینکار را انجام دهید نتیجه ای نمیگیرید. بنابراین بدون برنامه ریزی ،طرح ، هدف گذاری  نباید به تولید محتوا بپردازید. در غیر این صورت ممکن است ، از هدف خود دور شوید و به ان نرسید.

      یک استراتژی محتوا خیلی چیزها را در بر میگیرد، از نام تجاری و لحن  و مخاطب و بازار گرفته تا اینکه چگونه محتوای خود را تبلیغ کنید و در نهایت مورد استفاده دوباره  قرار بگیرد.

       

      انتخاب هدف برای تولید محتوا

      برای تولید محتوای سایت باید مانند یک کمپین بازاریابی، استراتژی محتوا بایددر جهت اهداف بازاریابی  باشد و تا مادامی که اهدافتان هوشمندانه باشند،  کابران زیادی را به سمت سایت خود سوق می دهید و در نتیجه می توانید محتوای بیشتر تولید کنید . نمونه‌ای از این نوع اهداف، افزایش ترافیک ارگانیک به وبلاگ در سه ماهه بعد ،به اندازه ۲۵ درصد است.

      بعد از معین کردن این موضوع، هر یک از مطالب نوشته شده، باید با هدف خود تطبیق داشته باشد  و در کسب نتیجه دلخواه، مشارکت داشته باشد. در نهایت، بهتر است ابتدا هدف خود را مشخص کنید بعد به تولید محتوا بپردازید .

      پرسونای خریدار (Buyer Persona)

      ساختن یک استراتژی در تولید محتوا، مهم تر از آن است که به این موضوع فکر کنید که می‌خواهید چه نوع محتوایی تولید کنید. باید در نظر بگیرید که قرار است با چه کسانی صحبت کنید، ومخاطب شما چه کسانی هستند ،چگونه  با آنها حرف بزنید و کجا آنها را پیدا  کنید. نکته کلیدی  و مهم در تولید محتوا موفقیت آمیز و کار امد ، این است که هر کاربری که مطلب شما را می خواند احساس کند که به طور مستقیم و شخصی با آنها صحبت می‌کنید.

      تنها راهی که برای انجام این کار است، صمیمی بودن با بازدید کنندگان و مشتریان است. شما باید آنها را مانند دوست قدیمی خود بدانید و هدفتان بر طرف کردن نیاز انها باشد نه صرفا فروش و سود خودتان اینگونه روزانه بر تعداد مشتریانتان افزوده می شود و باید از موانع، چالش‌ها و نیاز ها ،ترس های آن‌ها مطلع باشید. اینگونه است که، می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید و راه حل رؤیایی و بزرگترین خیالات آنها  را درک کنید.

      همیشه به خاطر داشته باشید که  مشغول بازاریابی با انسانهایی هستید که می‌خواهند احساس ارتباط داشته باشند و روبط اجتماعی خود را گسترش دهند. در حالت ایده ال ، می‌توانید با هر فردی که از وب سایت شما بازدید می‌کند، صحبت نمایید اما نمی‌توانید این کار را عملی کنید. به نظرتان  بهترین راه حل چیست؟ باید یک پرسونای خریدار ایجاد کنید تا از این طریق با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

      متا تگ، توضیحات را فراموش نکنید.

      این متاتگ ها هم نیز مانند عنوان اهمیت مخصوصی دارند و به بهینه سازی رتبه و بالا بردن رتبه وب سایت شما کمک بسیاری می کند. وقتی که وب سایت شما توسط موتور های جستجو گر در صفحه نشان داده می شود، توضیحات شما، زیر عنوان سایت شما نمایان می شود و کابر وارد سایتی می شود که توضیحاتی دقیق تر ارائه می دهد . گوگل یکی از متاتگهایی را که در ریز عنوان نوشته شده مورد بررسی قرار می دهد،و  همین متا تگ ها توضیحات می باشد. در مقاله های  که کلمات ان کمتر از ۵۰۰ کلمه باشد ضروری است این متاتگ امانوشته شود ولی اگر در اکثر مقالات هم ننوشتید، خود گوگل متوجه ان می شود و به نوعی متا تگ تولید می کند.

      تحلیل رقبا

      قبل ازشروع کردن پروژه به شما پیشنهاد می‌کنیم که رقبا خودتون روبا ابزارهایی مثل Ahrefs ،Moz ،Woorank وسایت خودتون را تحلیل کنید

      سئوسایت برای هر کسب و کاری لازم وضروری است

      شما می توانید با یک استراتژی یکپارچه و قدرتمند که ترکیبی از بازاریابی محتوا، تحقیقات کلمات کلیدی، سئو فنی، شبکه های اجتماعی و سایرعناصر بازاریابی آنلاین است، در این بازار رقابتی کسب کنید.