اهداف سئو

انتخاب اهداف سئو اولین قدم اساسی در کارزار دیجیتال مارکتینگ شماست. مانند هر تلاش طولانی‌مدت، دانستن اهداف نهایی بازاریابی و کار مستقیم با آنها باعث صرفه‌جویی در وقت، هزینه و استرس می‌شود.

اهداف سئو خوب را نمی‌توان در خفا انجام داد. این به اهداف تجاری، نیازهای تیم فروش و پشتیبانی مشتری و دانش صمیمی از فضای رقابتی که در آن کار می‌کنید بستگی دارد. ذی‌نفعان مهم در هر زمینه از مشاغل خود را درگیر کنید و با هم همکاری کنید تا لیستی از نیازها را بیابید. شاید تعجب کنید که چگونه SEO می‌تواند به هر تیم در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

مهم این است که قبل از اجرای هرگونه استراتژی اهداف سئو صحیح را انتخاب کنید و خرید مداوم از تیم خود را انجام دهید. ایده‌ها را ترکیب کرده و دسته‌بندی کنید و ایده‌هایی را پیدا کنید که بازاریابی دیجیتال برای آنها مناسب است. در صورت امکان، برخی از اهداف “آسان” را انتخاب کنید و شروع به جمع‌آوری پیروزی‌های سریع با تیم خود کنید. با این کار وقت شما را برای استراتژی‌های طولانی‌مدت که اهداف سئو برای آنها مناسب است، می‌خرد.

اگر در تلاش برای خرید از اعضای تیم هستید، یا آنها دانش کافی برای درک اینکه چگونه اهداف سئو می‌تواند به بخش آنها کمک کند نیست، ممکن است کمک کند برخی از ایده‌ها را به مکالمه برسانید تا آب‌میوه‌های خلاقانه جریان یابد.

۱: تولید سرب و بازاریابی مستقیم

اگر شما یک تجارت سرب محور هستید، احتمالاً مشتریان شما قبل از خرید حداقل به یک تماس شخصی از شرکت شما نیاز دارند. ممکن است شما قیمت خریدی بالاتر از حد متوسط ​​داشته باشید، یا راه‌حل شما شامل سفارشی‌سازی است. نکته اصلی در یک مبارزات تبلیغاتی پررونق تولید SEO ، نرخ تبدیل است.

CRO(بهینه‌سازی نرخ تبدیل) تقریباً همیشه بهترین مکان برای شروع زمانی است که به دنبال راهنمای بیشتری از وب‌سایت خود هستید. ایجاد تغییرات مستقیم که می‌توانند جریان سرب شما را به طرز چشمگیری افزایش دهند، آسان‌تر است.

 

تست A / B را برای امتحان روش‌های مختلف که تبدیل آنها را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند، انجام دهید. در اینجا چندین روش برای ایجاد تأثیر فوری وجود دارد:

فرم‌های خود را کوتاه کنید. آیا واقعاً در اولین تعامل مشتری به ۲ شماره‌تلفن مختلف و یک آدرس پستی کامل نیاز دارید؟

بازدیدکننده خود را دقیقاً مطلع کنید که هنگام ارسال فرم چه اتفاقی خواهد افتاد.

از کلمه “ارسال” در دکمه‌های فرم خود استفاده نکنید (به‌هرحال چه کسی می‌خواهد ارسال کند؟ به نظر دردناک می‌رسد.)

هنگامی‌که نرخ تبدیل در صفحه شما حداقل ۵٪ باشد (یا بیشتر – امیدوارم که خیلی بیشتر باشد) ، می‌توانید توجه خود را به افزایش میزان ترافیک هدفمند معطوف کنید. این امر می‌تواند با ایجاد محتوای عالی متمرکز بر مشتری محقق شود و از درخواست تبدیل آن نترسید. در نظر داشته باشید که برای ثبت‌نام در خبرنامه، یک سرویس رایگان باارزش ارائه دهید و سپس برای ایجاد تقاضا در خبرنامه خود به بازار عرضه کنید.

گرفتن اطلاعات آنها فقط اولین قدم است. اطمینان حاصل کنید که از یک ابزار اتوماسیون بازاریابی و CRM خوب برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌کنید.

۲: افزایش ترافیک خام به وب‌سایت اهداف سئو

این فقط همان چیزی است که به نظر می‌رسد. هرچه بیشتر از مطالب خود کلیک کنید و سعی کنید تا آنجا که ممکن است آنها را در سایت خود نگه دارید. وقتی می‌توانید بدون اقدامات یا معاملات مالی از ترافیک درآمد کسب کنید، می‌توانید از این هدف استفاده کنید. اگر به‌عنوان‌مثال، سایت شما حمایت مالی یا تبلیغات می‌کند، این یک مکان عالی برای شروع است.

تلاش خود را بر روی محتوای عالی متمرکز کنید و تحقیقات کلمات کلیدی را برای یافتن موضوعات موردعلاقه مخاطبان خود انجام دهید. و حتماً از آن کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید.

از Google Answers برای یافتن سؤالاتی که مردم می‌پرسند استفاده کنید و سپس برای پاسخگویی به آنها یک سری پست‌های وبلاگ می‌نویسید. با این کار در نمایشگرهای طولانی گوگل ترافیک ایجاد خواهید شد. با استفاده از دکمه‌های اشتراک اطمینان حاصل کنید که مقالات شما به‌راحتی به اشتراک گذاشته می‌شوند و برای انتشار ویروسی بهینه شده‌اند.

بااین‌حال، در استفاده از clickbait یا اخبار جعلی برای هدایت کلیک مبتنی بر آدرنال احتیاط کنید. مردم نسبت به این نوع تولید فریبنده ترافیک باهوش می‌شوند و شما می‌توانید خود را برای لکه‌دار کردن نام تجاری خود برای یک سود کوتاه‌مدت تنظیم کنید. در عوض روی محتوای مفید، جالب یا به‌موقع تمرکز کنید که واقعاً ارزش مخاطبان هدف شما را فراهم می‌کند. محتوای پیگیری ارائه دهید و به آنها دلیل ماندن دهید. نرخ پرش فاکتور مهم رتبه‌بندی سئو است که این خود از اهداف سئو می باشد بنابراین می‌توانید برای افزایش زمانی که بازدیدکنندگان در سایت شما می‌گذرانند، تلاش کنید.

۳: افزایش فروش تجارت الکترونیکی

حدود ۱۰٪ از خرده‌فروشی در ایالات متحده آمریکا از طریق تجارت الکترونیکی حاصل می‌شود. فقط نیمی از آن آمازون است، به این معنی که میلیون‌ها وب‌سایت دیگر برای کلیک و خرید مشتریان شما با شما رقابت می‌کنند. بهره‌گیری از SEO می‌تواند مزایای بلندمدت و رقابتی را برای هر کسب‌وکار در این فضای بیش از حد رقابتی ایجاد کند.

هنگامی‌که محصولات و یا خدمات معاملاتی برای فروش در سایت خود دارید، از قیف استراتژی کلمات کلیدی خود غافل نشوید. به‌طورکلی، این بدان معناست که هرچه بازدیدکننده دقیقاً در جستجوی محصول باشد، نزدیک‌تر به خرید است.

کلمات صنعت”خلاuum” بالاترین قیف هستند. آنها به اطلاعات زیادی نیاز دارند ، به طور گسترده به دنبال راه حل هستند و حتی ممکن است به دنبال محصولی که شما ارائه می دهید نباشند.

نام محصولات عمومی (“جاروبرقی”) را می‌توان قیف بالا یا متوسط ​​دانست. آنها می‌دانند که به راه‌حل نیاز دارند اما لزوماً نمی‌دانند چه چیزی. اطلاعات مقایسه‌ای ارائه دهید و محصول خود را در سناریوهای مختلف نشان دهید.

عبارات عمومی دم طولانی‌تر (“جاروبرقی ربات” یا “جاروبرقی ربات اتوماتیک”) را می‌توان از قیف متوسط ​​تا پایین در نظر گرفت. آنها می‌دانند که چه می‌خواهند و به دنبال مقایسه محصولات مشابه هستند تا به آنها در تصمیم‌گیری کمک کند.

جستجوی مارک معمولاً در قیف کمترین در نظر گرفته می‌شود، به‌خصوص وقتی با کلمات خرید (“خرید اتاق خلأ” یا “تخفیف اتاق با خلأ”) ترکیب شود.

اعداد خاص قطعات می‌توانند نشانگر خوبی برای کسی باشد که در این دقیقه به دنبال خرید آن است. شاید این قسمت تعویض‌کننده یا قابل تعویض باشد یا اینکه آنها دقیقاً می‌دانند چه می‌خواهند. شما هرچه کلمه کلیدی، نام محصول یا حتی شماره قطعه مشخص‌تر باشد، احتمال خرید بازدیدکنندگان شما بیشتر است. بهینه‌سازی محتوا برای مشکلاتی که محصول شما حل می‌کند. محتوای بسیار متمرکز ایجاد کنید که اعتمادبه‌نفس ایجاد کند و مشتری شما را از طریق خرید هدایت کند.

هنگامی‌که مخاطبان و کلمات کلیدی خود را شناسایی کردید، با بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) معاملات خود را در آسان‌ترین حالت ممکن معامله کنید. هدف CRO افزایش متوسط ​​مقدار تبدیل است. یک روش خوب برای آزمایش کارایی و بازگشت سرمایه بالقوه کلمات کلیدی و عبارات، انجام یک کمپین پرداخت به‌ازای هر کلیک است تا بفهمید آیا آنها ترافیک و تبدیلاتی را ارائه می‌دهند.

 

۴ : نام تجاری

افزایش آگاهی مشتری و مقاومت کم در برابر معاملات آینده.

نام تجاری اغلب نادیده گرفته می‌شود اما یک بخش مهم از یک مأموریت بازاریابی در حال انجام است.

اگر شما به‌تازگی شروع به ساختن نام تجاری خود با بازار هدف خود کرده‌اید، برندسازی با ایجاد فضای برای شما در ذهن مشتری، مکالمات آینده را آسان می‌کند. تعامل با یک شرکت شناخته شده آسان‌تر از نهادی جدید است که اخیراً پیدا کرده‌اید.

برای مارک‌های تثبیت شده، مارک تجاری مداوم از دامنه شما محافظت می‌کند و باعث ایجاد اعتماد می‌شود. رتبه‌بندی مناسب برای اصطلاحات صنعت در اطراف کسب‌وکار شما می‌تواند باعث ایجاد آگاهی از راه‌حل‌های جدید شود و درحالی‌که مارک‌های کمتری با مشکل روبرو هستند مشتری سریع کسب کنید. با مشهور کردن حضور خود در جستجوی کلمات کلیدی که شامل کلمات و محصولات رقابتی است، نام تجاری خود را اهرم کنید. مطمئن شوید که شما بخشی از هر مکالمه هستید.

سئو باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان با مارک شما مشارکت و تعامل داشته باشند. تمرکز کلمه کلیدی شما ساده می‌شود زیرا شما شرکت و نام محصول خود را هدف قرار خواهید داد بنابراین با تلاش کمتری به موفقیت‌های بیشتری خواهید رسید. اطمینان حاصل کنید که سایت شما با ساختار لینک مناسب قابل‌دسترسی است و بر پیوندهایی از منابع با کیفیت بالا که مارک تجاری شما را قانونی می‌کنند، تمرکز کنید. این پیوندهای با کیفیت بالا به‌عنوان شاخصی از اهمیت وب‌سایت شما برای Google ارزشمند هستند.

۵: مدیریت اعتبار

از نام تجاری خود محافظت کنید.

ما آن را دریافت کردیم هرکسی میت و نه اشتباه کنه. در عصر اینترنت، هر اشتباهی بزرگ‌تر می‌شود و می‌تواند ماه‌ها یا سال‌ها به برند شما آسیب برساند.

وقتی می‌خواهید مارک خود را از داشتن شهرت منفی محافظت کنید یا تصویر منفی موجود را تغییر دهید، SEO می‌تواند کمک بزرگی به دستیابی به این تغییر چشم‌انداز کند.

 

ابتدا نام تجاری خود را در تمام اشکال خود مالک کنید. شما می‌خواهید ۱۰ از ۱۰ نتیجه جستجوی مارک‌دار در Google را در اختیار داشته باشید. این شامل بهینه‌سازی صفحات در دامنه‌های مختلف است تا بتوانید صفحات کاملی از نتایج جستجو را “مالک” شوید. حضور در فیس‌بوک، Linkedin ، Github ، Reddit ، توییتر و غیره ایجاد کنید و کمپین‌های مارک SEO را در آن صفحات اجرا کنید. وقتی صاحب ۱۰ تیم برتر هستید، آرام نباشید. با محتوای منحصربه‌فرد اضافی و پیوندهای مرتبط با نام تجاری خود فشار ثابت خود را حفظ کنید.

سپس، بر روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که به برند شما بسیار مرتبط هستند. این می‌تواند نام تجاری قانونی، نام شخصی، نام تجاری یا یک نوع محبوب شما باشد. از روابط‌عمومی، اطلاعیه‌های مطبوعاتی، پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی، پیوندهای شبکه‌های سایت‌هایی که ممکن است تحت مالکیت یا کنترل آنها باشید استفاده کنید.

قدرت پاسخ شخصی بنیان‌گذار یا مدیرعامل به یک شکایت آنلاین را دست‌کم نگیرید. بااین‌حال، اگر در انجام این کار باتجربه و راحت نیستید، استفاده از متخصصان خارج را در نظر بگیرید، زیرا پاسخ‌ها باید با دقت ساخته شوند. نظرات سریع و بدون توجه را می‌توان کلاهبردار، دور از تماس، بدون مراقبت یا بدتر از این دانست: دفاعی و عصبانی. بااین‌حال، یک کلمه مناسب می‌تواند وضعیتی را منتشر کند و در واقع وفاداری مشتری را در طولانی‌مدت افزایش دهد.

حتی اگر وضعیت منفی ندارید، برای محافظت از نام تجاری خود همین حالا شروع کنید. مدیریت اعتبار یکی از چالش‌برانگیزترین روش‌های سئو است که در مواقع اضطراری انجام می‌شود. از قبل برنامه‌ریزی کنید، اعتبار خود را بسازید و در صورت بروز شرایط اضطراری آماده باشید.

۶: خدمات به مشتری

مشتریان شما در Google سوار می‌کننداطمینان حاصل کنید که پاسخ‌ها از شما گرفته شده است.

اگر می‌خواهید روابط طولانی‌مدت با مشتریان خود داشته باشید، در مواقعی که آنها به شما نیاز دارند در آنجا باشید. این به معنای پیش‌بینی نیازهای آنها پس از فروش و ارائه پاسخ سؤالات است که آنها در هر مرحله از چرخه مالکیت محصول شما دارند. هر تعامل فرصتی برای تقویت نام تجاری شما در ذهن آنها، کنترل برداشت‌های منفی و ایجاد رابطه‌ای است که پایدار باشد.

با استخراج گزارش‌های خدمات مشتری، درخواست پشتیبانی آنلاین یا جستجوی سایر شرکت‌های صنعت خود، ایده‌های محتوا را پیدا کنید. به سؤالات خود با یک پست وبلاگ، فیلم یا سند آموزشی پاسخ دهید و سپس از مکان‌های مربوط به وب‌سایت خود به آن پیوند دهید. این تازه آغاز کار است.

تاکتیک دیگر برای به‌دست‌آوردن مشتریان جدید ایجاد محتوایی است که به سؤالات مربوط به محصولات رقیب پاسخ دهد!

 

۷: یک شخص یا شرکت خاص را هدف قرار دهید

توانایی منحصربه‌فرد اینترنت در هدف قراردادن افراد خاص با محتوای شما است. بگویید که یک فروشنده سعی کرده است با محصول شما وارد یک شرکت شود. اما، همان‌طور که ممکن است سعی کنید، آنها نمی‌توانند از دروازه‌بان‌های یک تماس تلفنی عبور کنند. ایمیل کار نمی‌کند و تماس سرد شروع‌کننده نیست. آیا باید تسلیم شوید؟ به‌ندرت.

یک صنعت فرعی بازاریابی حول ایده بازاریابی برای فرد وجود دارد. آن را بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) می‌نامند. ABM یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی تجاری است که در آن یک سازمان با چشم‌اندازهای فردی یا حساب‌های مشتری به‌عنوان بازارهای یک ارتباط برقرار می‌کند. اگرچه به طور معمول در سازمان‌های فروش سطح سازمانی به کار گرفته می‌شود، اما شرکت‌ها با هراندازه ای می‌توانند از این تکنیک‌ها برای سهولت در خرید حساب کلیدی استفاده کنند.

 

اولین قدم این است که دقیقاً افراد دقیق موردنیاز برای بازاریابی را شناسایی کنید. این لیست معمولاً کوتاه، ۲۵-۱۰۰ نفر است. سپس می‌توانید روش‌های SEO – مانند خریدن نام آنها در Google Adwords یا Linkedin و اجرای یک تبلیغ ساده که منجر به یک صفحه شخصی‌سازی فرود می‌شود – را با بهترین ABM ترکیب کنید و راه‌حل‌های منحصربه‌فردی برای کمک به شما در دستیابی به مشتریان جدید ایجاد کنید.

تعداد صفحات محصول را در Google SERP افزایش دهید

کاهش مشتریانی که از بودجه کم‌برخوردار هستند

تماس‌های خدمات مشتری را کاهش دهید

جستجوگر برنامه Apple / Android App Store

سئو لیست محصولات آمازون

به مصرف‌کننده آموزش دهید

استفاده از کوپن را اندازه بگیرید

سئو اختصاصی رویداد

فروش خرده‌فروشی را هدایت کنید

کاهش بازده

نفس

.۸ افزایش ترافیک آلی X٪

ترافیک ارگانیک یکی از معیارهایی است که می‌تواند بیشترین موفقیت در سئو سایت را به شما بگوید. هنگامی‌که بازدید ارگانیک را به وب‌سایت خود افزایش می‌دهید، نه‌تنها تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه را باز می‌کند بلکه به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که محتوای شما باارزش است. این به نوبه خود، توانایی رتبه‌بندی شما را افزایش می‌دهد.

ما درصد در این اولین اهداف سئو را تعریف نشده گذاشتیم زیرا هدف برای کسب‌وکار شما متفاوت از اهداف ما یا سایر خوانندگان خواهد بود. برای تعیین درصد مناسب برای شرکت خود، نگاهی به رشد ارگانیک سال گذشته بیندازید:

گزارش دستیابی جستجوی ارگانیک در Google Analytics

 

این به شما کمک می‌کند تا درکی از عملکرد وبلاگ خود تاکنون داشته باشید. با استفاده از این داده‌ها، می‌توانید برون‌یابی کنید و هدفی را تعیین کنید که قابل دستیابی باشد اما همچنان به‌اندازه کافی پرخاشگرانه باشد و بتواند نتایج قابل قبولی داشته باشد. مثالی در اینجا آورده شده است:

بیایید بگوییم شما وبلاگ خود را در طول سال گذشته راه‌اندازی کرده‌اید و میزان بازدید ارگانیک را تقریباً ۷٪ ماه‌به‌ماه افزایش داده‌ایدمطمئناً، بعضی از ماه‌ها بهتر از ماه‌های دیگر بودند، اما شما هرگز به ۱۰٪ نمی‌رسیدیک هدف منطقی برای رشد ترافیک MoM در سال جدید ۱۰-۲۰٪ خواهد بوداین به‌اندازه کافی پرخاشگرانه است که می‌تواند نتایج واقعی ایجاد کند، اما نه‌چندان دور از قلمرو احتمال که غیر قابل تحقق باشد.

نرخ رشد قبلی تنها چیزی نیست که باید هنگام تعیین اهداف رشد ترافیکی آلی به آن توجه کنید. مهم است که به‌اندازه مخاطبان و رقابت خود نیز توجه کنید. اگر در حال حاضر با ابتکارات فعلی نسبت قابل‌توجهی از مخاطبان خود را جذب می‌کنید، پس حفظ یک ترافیک آلی ثابت ۵-۱۰٪ هدف خوبی خواهد بود.

با رقابت خود: همان‌طور که مسئولیتی در اختیار دارید که سهم قابل‌توجهی از بازار را در اختیار دارد، انتظار نداشته باشید که تأثیر قابل‌توجهی در اهداف ترافیکی ارگانیک شما بگذارد.

درهرصورت، افزایش ترافیک ارگانیک شما مهم‌ترین اهداف سئو است که می‌توانید برای سال جدید تعیین کنید. این می‌تواند چراغ راهنمای شما برای بقیه اهداف امروز باشد.

  1. مشخصات Backlink خود را بهبود ببخشید

به‌دست‌آوردن بم لینک با کیفیت بالا به وب‌سایت شما به تقویت دامنه آن و همچنین پتانسیل رتبه‌بندی کلی شما کمک می‌کند. هنگامی‌که این اهداف سئو را تعیین می‌کنید، نه‌تنها به تعداد پیوندهایی که می‌خواهید به دست آورید بلکه از طریق وب سایت‌هایی که می‌خواهید آنها را نیز به دست آورید، فکر کنید.

فقط به‌خاطر داشته باشید که ساخت بک لینک کاملاً با کیفیت است – تعداد پیوندهایی که دارید یک آزمایش جالب برای محبوبیت محتوای شما است ، اما لینک های معتبر کمتر به شما در طولانی مدت کمک بیشتری می کنند. هنگامی که این هدف را تعیین می کنید ، به دنبال وب سایت های خاصی باشید که می خواهید از آنها این بک لینک ها را بدست آورید. از آنجا می توانید به جستجوی محتوای آنها بپردازید تا ببینید چه نوع محتوایی را به طور معمول به آن پیوند می دهند و سپس به دنبال نقاط مشترک می گردید.

 

ابزار SpyFu Backlink Builder به شما کمک می‌کند از طریق این تحقیق سایت‌های معتبری را که در حال حاضر به رتبه‌بندی محتوای مشابه در SERP کمک می‌کنند، هدف قرار دهید. شما همچنین می‌توانید صفحاتی را که دنبال می‌کنید کنترل کنید، فقط صفحاتی را که می‌توانند ارزش واقعی را ارائه دهند فیلتر می‌کنید.

گزارش نمونه‌ای از SpyFu Backlink Builder برای دامنه

 

یک استراتژی عالی دیگر که باید در این هدف گنجانده شود، طرحی از چگونگی ایجاد رابطه با صاحب وب سایتی است که می‌خواهید از آن پیوند کسب کنید. فقط بدانید که این روابط یک‌شبه ساخته نمی‌شوند، مهم این است که به طور مداوم ارزش هر دو طرف درگیر تقویت شود.

هنگامی‌که به این هدف فکر می‌کنید، بررسی اینکه کدام پیوندها بیشترین مراجعه به ورودی را نیز دارند، می‌تواند مفید باشد. این به شما کمک می‌کند نه‌تنها URL هایی که ارزش پیوند معتبر را ارائه می دهند بلکه URL هایی را که بیشترین میزان بازدید را دارند ارسال کنید.

  1.  مرجع دامنه خود را تقویت کنید

افزایش قدرت دامنه شما می‌تواند تأثیر بسزایی در پتانسیل رتبه‌بندی شما داشته باشد. هرچه موتورهای جستجوی معتبر سایت شما را ببینند، اولویت بیشتری در SERP خواهید داشت. اگر این یکی از اهداف سئو  شما برای سال آینده است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که در مورد محاسبه این امتیاز به متغیرهایی بپردازید.

م component قدم اصلی اقتدار دامنه ارتباط مستقیمی با کیفیت محتوای سایت شما دارد. اصولاً هرچه بازدیدکنندگان محتوای شما را بیشتر بخوانند، به اشتراک بگذارند و با آن ارتباط برقرار کنند، شانس شما برای افزایش امتیاز بیشتر است. برای اینکه واقعاً تأثیرگذار باشید، ببینید چه محتوایی در حال حاضر باارزش‌ترین بازدید را دارد. سپس، چرا فکر می‌کنید کار می‌کند، تجزیه‌وتحلیل کنید و این آموخته‌ها را در استراتژی ایجاد محتوا به کار ببرید.

موتورهای جستجو همچنین کیفیت سایت شما را بر اساس پیوندهایی که دارید اندازه‌گیری می‌کنند، بنابراین افزایش قدرت دامنه شما یک هدف عالی برای استفاده هم‌زمان با بهبود مشخصات بک لینک شما است. هنگامی‌که شروع به فکرکردن در مورد استراتژی‌های افزایش نمره خود می‌کنید، به یاد داشته باشید که حذف هر بک لینک با اعتبار کم دامنه شما را نیز تقویت می‌کند.

این یکی از آن اهداف است که تعدادی از جنبه‌های مختلف استراتژی SEO شما را گرد هم آورده است، بنابراین تلاش برای ایجاد تأثیر مثبت بر اهداف دیگر به پیشبرد این هدف کمک می‌کند.

  1. . سرعت صفحه را به حداکثر برسانید

در اینجا اولین اهداف سئو ما سرعت سایت است. هنگامی‌که سرعت صفحه خود را افزایش می‌دهید، می‌تواند تأثیر گسترده‌ای بر پتانسیل رتبه‌بندی و تجربه کلی وب‌سایت شما داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که در هنگام فکرکردن در مورد این هدف، به نیازهای سایت back-end که باید آنها را به‌روز کنید، فکر کنید.

بهترین راه برای تعیین مواردی که برای افزایش سرعت صفحه شما لازم است، استفاده از ابزارهایی مانند PageSpeed ​​Insights توسط Google است. این سایت وب‌سایت شما را بررسی می‌کند و پیشنهادها عملی را می‌توانید به تیم‌های طراحی و توسعه خود ارائه دهید. با کار با تیم خود می‌توانید تغییراتی را که با کمترین کار بیشترین تأثیر را دارند در اولویت قرار دهید.

 

فرصت‌های نمونه از ابزار PageSpeed ​​Insights گوگل

 

عدم درج متخصصان موضوع موردنیاز در روند تعیین هدف می‌تواند تأثیر منفی بر توانایی شما در دستیابی مصر به این هدف داشته باشد.

به‌خاطر داشته باشید که بسته به آنچه در سایت شما باید به‌روز شود، تلاش برای افزایش سرعت صفحه می‌تواند شامل تغییر ساختار قابل‌توجهی در محتوای شما باشد. انجام این کار در قابلیت استفاده و به‌روزرسانی وب‌سایت شما تأثیر خواهد گذاشت، بنابراین هرگونه هدف سئو دررابطه‌با این موضوع باید عامل اصلی “زمان کار” موردنیاز برای تکمیل به‌روزرسانی‌ها باشد.

۱۲- صفحات ایجادکننده ترافیک را متنوع کنید

یک مشکل مشترک برای بسیاری از شرکت‌ها وجود دارد: آنها یک محتوا عالی یا یک صفحه فرود واقعاً موفق ایجاد می‌کنند که با بالغ شدن، درصد قابل‌توجهی از ترافیک ارگانیک سایت را به ارمغان می‌آورد. این نه‌تنها به طور بالقوه نتایج هدف شماره ۱ را کج می‌کند، بلکه توانایی شما را برای جلب مخاطبان گسترده‌تر به شدت کاهش می‌دهد.

برای قراردادن نکته دقیق‌تر، هرچه صفحات بیشتری در وب‌سایت شما ایجاد کنند که باعث ایجاد ترافیک می‌شوند، پتانسیل بیشتری برای ایجاد ایده‌ای واجد شرایط دارید. تفاوت‌های صفحه فرود و مقاله وبلاگ را در نظر بگیرید. هدف اصلی تبدیل یک سرنخ خاص به کاربران یا ثبت‌نام برای خبرنامه شما است، و دیگری تمرکز بر جذب خوانندگان علاقه‌مند برای یک کلمه کلیدی خاص است.

همان‌طور که برای ایجاد این اهداف سئو برنامه حمله طراحی می‌کنید، در نظر بگیرید که برای انواع مختلف صفحات می‌خواهید رتبه‌بندی کنید. باید ترکیبی خوب از صفحات فرود، مقالات وبلاگ و صفحات سطح بالا در سایت شما وجود داشته باشد. نه‌تنها تنوع بخشیدن به صفحات ایجادکننده ترافیک باعث ایجاد ترافیک واجد شرایط تر می‌شود، بلکه افزایش صفحات اضافی همچنین می تواند موتورهای جستجوگر معتبرتر صفحه شما را ببینند.

به آنچه می‌توانید تازه‌سازی، بهینه‌سازی و هرس کنید، تعادل بین نحوه ارتباط ترافیک ورودی با سایت شما تعادل بیندیشید.

  1. . قطعه‌های ویژه بیشتر را ضبط کنید

تکه‌های برجسته یک شمشیر دو لبه است. اگرچه رفتن به دنبال این ویژگی های SERP می تواند محتوای شما را در صفحه نتایج قرار دهد ، اما همچنین هنگامی که کاربران اطلاعات مورد نیاز را در خود قطعه پیدا می کنند ، می تواند از بازدید شما کم کند. این یک هدف عالی برای استفاده از اهداف سئو برای محتوای برتر قیف (ToFu) است ، اما شما نمی خواهید خطر بالقوه از دست دادن ترافیک بالقوه به صفحات متمرکز بر تبدیل خود را در پایین قیف داشته باشید.

درحالی‌که این هدف را تعیین می‌کنید، به این فکر کنید که انواع مختلفی از محتوا را نیز می‌توانید در این قطعه‌ها رتبه‌بندی کنید. ساختارها و انواع خاصی از اطلاعات وجود دارد که عملکرد خوبی در این قطعه‌ها دارند. به‌عنوان‌مثال یک لیست بیشتر نشان داده می‌شود تا پاراگرافی که مراحل را توضیح می‌دهد.

 

قطعه ویژه برای کلمه کلیدی “ساخت یک استراتژی جستجوگرها

بسیاری از اهدافی که در این پست از آنها صحبت کردیم می‌توانند در قطعه‌های برجسته نیز تأثیرگذار باشند. هرچه پتانسیل رتبه‌بندی خود را بیشتر کنید، به‌احتمال زیاد موتورهای جستجو محتوای شما را در یکی از انواع مختلف آنها نشان می‌دهند. به این فکر کنید که چگونه می‌توانید اهداف را با هم ترکیب کنید و یک استراتژی بزرگ‌تر و جامع‌تر برای اهداف سئو ایجاد کنید.

  1.  نرخ گزاف‌گویی خود را کاهش دهید

وقتی کسی از طریق سایت شما کلیک می‌کند و به‌سرعت از آن خارج می‌شود، بیشتر ارائه‌دهندگان تجزیه‌وتحلیل سایت به‌عنوان یک گزاف محسوب می‌شوند. نرخ پرش بالا به‌مرورزمان پتانسیل رتبه‌بندی شما را کاهش می‌دهد زیرا به موتور جستجو نشان می‌دهد که محتوای شما با هدف جستجوگر ارتباط ندارد.

استراتژی‌هایی که برای دستیابی به هدف خود یعنی کاهش نرخ گزاف‌گویی خود در نظر گرفته‌اید، حول محور منطبق شدن جستجوی شما با محتوا، عنوان و توضیحات متا می‌چرخد. این سه عنصر صفحه شما همان چیزی است که جستجوگران هنگام نمایش نتایج شما در SERP مشاهده خواهند کرد.

نتیجه Google برای موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟ 

اگر حتی از نظر ارتباط کمی ذره‌بین باشید، هرکسی که به سایت شما می‌رود و به دنبال چیز خاصی می‌گردد، بلافاصله دم می‌زند و آنجا را ترک می‌کند. به برخی از مطالب مقاله ما نگاهی بیندازید:

محتوای مقاله

درک اینکه الگوریتم‌های مختلف چگونه کار می‌کنند برای خواننده مفید و ارزشمند است، وقتی‌که آنها می‌خواهند نحوه کار موتورهای جستجو را بفهمند. برای مثال، اگر مقاله ما به چیز دیگری متمرکز باشد، به‌عنوان‌مثال انواع مختلف بهترین روش‌های محلی سازی SEO ، بیشتر جستجوگران صفحه را ترک می‌کنند. سرعت صفحه نیز می‌تواند عاملی در نرخ پرش بالا باشد. وقتی تجربه پیمایش به سایت شما یا تلاش برای یافتن محتوای خاص ضعیف باشد، بازدیدکنندگان دور از ذهن نیستند. قبل از حرکت به جلو با هر تغییری مطمئن شوید که دقیقاً می‌فهمید چه چیزی باعث افزایش نرخ پرش شما می‌شود. برای مشخص‌کردن این هدف، درصد آستانه نرخ پرش را تنظیم کنید که می‌خواهید هر صفحه در زیر آن باشد. این به شما راهی می‌دهد تا موفقیت هدف خود را بسنجید و تأثیر ابتکارات مرتبط با این هدف را ردیابی کنید.

  1. . افزایش زمان بازدیدکننده در صفحه

این اهداف سئو هم‌زمان با هدف شماره ۷ کار می‌کند. منطقی است که وقتی نرخ پرش را کاهش می‌دهید، زمان حضور در صفحه باید بالا برود. از هر دوی این اهداف به‌عنوان فرصتی برای تفکر درباره ساختار درون محتوای خود استفاده کنید. هرچه اطلاعات شما بهتر مرتب شود، تجزیه‌وتحلیل ارزش محتوای شما برای خوانندگان آسان‌تر خواهد بود.

خزنده‌ها همچنین به این نوع ساختار نگاه می‌کنند تا اطلاعات سایت شما را بیاموزند. بنابراین سازماندهی بهتر می تواند باعث شود سایت شما بتواند راحتتر مورد بررسی قرار گیرد. به همین دلیل بهینه سازی عناصر موجود در صفحه وبلاگ ، فرود و محتوای صفحه اصلی شما باید بخشی از این هدف باشد.

دستیابی به این هدف در واقع تعیین آستانه‌ای برای وقت شما در صفحه است. این به شما کمک می‌کند تا بدانید چه زمانی صفحات خاصی را که در زیر موارد قابل‌قبول قرار دارند مرور کنید. افزایش زمان در صفحه نیز می‌تواند با ایجاد محتوای بهتر و جامع‌تر انجام شود. ما در مورد مقاله‌های آسمان‌خراش ۱۰K کلمه‌ای در مورد هر موضوعی صحبت نمی‌کنیم، اما فکرکردن در مورد اینکه محتوای شما چگونه خواننده را درگیر می‌کند درحالی‌که همچنین به آنها در مورد موضوعات خاص آموزش می‌دهد، مهم است.

  1. ترافیک ارگانیک بیشتری را تبدیل کنید

وقتی شخصی در سایت شما قرار گرفت، چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا آنها برای جستجوی گزینه‌های دیگر محتوای شما را می‌خوانند یا گزاف‌گویی می‌کنند؟ هنگامی‌که به افزایش ترافیک ارگانیک کلی خود فکر می‌کنید، مهم است که به نحوه تبدیل این ترافیک نیز فکر کنید.

این هدف سئو بهترین راه برای درک پتانسیل تبدیل محتوای شما است. در بازار رقابتی امروز، کافی نیست بازدیدکنندگان از سایت خود را جذب کنید – لازم است که آنها را به‌محض حضور در سایت واو کنید.

 

 

به همین دلیل قیف بیش از بسیاری از اهداف دیگری که امروز صحبت کردیم، در این هدف نقش دارد. بخشی از فرایند تعیین این هدف باید ارزیابی صادقانه هم بازاریابی شما و هم قیف تبدیل شما باشد. به دنبال نقاط خرابی یا زمان‌هایی باشید که منجر به افت معمول می‌شود. تقسیم تبدیلات توسط کانال‌های خاص نیز می‌تواند مفید باشد.

تبدیل در هر کانال از طریق اینترکام

وقتی این کار را انجام می‌دهید، به شما کمک می‌کند دقیقاً در جایی که باید اقدامات خود را متمرکز کنید، تجزیه شوید.

با صفحات فرود کم شروع کنید، سپس یادگیری‌های خود را به مقالات و محتوای اصلی سایت گسترش دهید. این تضمین می‌کند که شما می‌توانید محتوایی را که بیشترین تأثیر را در توانایی تبدیل شما دارد اولویت‌بندی کنید و به شما کمک کند بهتر یاد بگیرید و سریع‌تر حرکت کنید.

  1. . پیوند داخلی خود را بهینه کنید

پیوند داخلی فقط برای طولانی‌تر نگه‌داشتن بازدیدکنندگان در وب‌سایت شما مفید نیست. این یک سیگنال رتبه‌بندی مثبت برای موتورهای جستجو است. درحالی‌که برای این هدف آماده می‌شوید، به دو جنبه مشخص پیوند داخلی بیندیشید – یکی برای بازدیدکنندگان وب‌سایت و دیگری برای خزنده‌های وب.

 

برای جلب نظر خزنده‌های وب، یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام دهید ایجاد یک نقشه سایت است که هر زمان وب‌سایت شما تغییر کند به‌روز می‌شود. این کار نه‌تنها به خزنده‌های وب اطلاعاتی را می‌دهد که برای تجزیه‌وتحلیل ساختار سایت شما سریع‌تر لازم است، بلکه به شما کمک می‌کند تا چگونگی پیوند همه صفحات خود را با یکدیگر متصل کنید. این ممکن است هنگام شروع کار ارزشمند به نظر نرسد، اما اگر صدها یا هزاران صفحه برای کار داشته باشید، درک اینکه همه اینها چگونه در کنار هم قرار می‌گیرند بسیار حیاتی است.

این اهداف سئو زمان مناسبی برای تفکر در مورد چگونگی بهبود ساختار سایت شما است. در نظر بگیرید از چه چهارچوبی مانند مدل توپی و گفتاری می‌توانید برای شفاف‌سازی این پیوند برای خوانندگان واقعی انسان استفاده کنید. این یک فرایند کاملاً مشخص برای ایجاد محتوایی ساختاری، فهم و زیبا دارد.

هرچه پیوند داخلی بیشتری داشته باشید، راحت‌تر هم برای خزندگان وب و هم برای مشتریان بالقوه می‌توانید به سایت شما عمیق‌تر بپردازند. همان‌طور که بازدیدکنندگان با سایت شما ارتباط برقرار می‌کنند، می‌توانید زمینه‌های اضافی را در قالب مقالات یا بارگیری‌های جدید برای کمک به خوانندگان خود در رسیدن به اهداف خود فراهم کنید. و خزنده های وب می توانند از طریق پیوندهای سایت شما با کارآیی بیشتری عبور کنند. این زمان خزیدن را کاهش می دهد و به طور بالقوه سرعت نمایه سازی و رتبه بندی هر محتوایی را که ایجاد می کنید افزایش می دهد.

اهداف استراتژیک و تاکتیکی سئو

  1. دنبال دم طولانی باشید
  2. از فناوری جدید و تأثیر آن در سئو جستجو کنید
  3. بهتر درک تأثیر جستجوی صوتی

۴- با روندها و تغییرات الگوریتم به‌روز باشید

  1. مانیتور کردن، تطبیق و پیگیری قطعه‌های ویژه
  2. سرعت بارگذاری صفحه را بهبود ببخشید
  3. به پیوندها توجه کنید

. SEO 8را با CRO گره بزنید

  1. تمرکز بر نام تجاری شخصی
  2. بیشتر منظم شوید
  3. ۱۱. یک داستان بهتر بگویید

 

منابع:

. https://www.searchenginejournal.com/seo-goals/285965/#close