اصول سئو سازی سایت

اصول سئو سازی سایت

اصول سئو سازی سایت

. ۱تحقیق و ادغام کلمات کلیدی

تحقیق و ادغام کلمات کلیدی دوم components قدم‌های اساسی SEO هستند. وقتی کاربران جستجو می‌کنند، از کلمات کلیدی برای یافتن اطلاعات مربوط به موضوعی که جستجو می‌کنند استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید این لیدها تجارت شما را پیدا کنند، باید از کلمات کلیدی مناسب برای یافتن آن استفاده کنید.

  • تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی یکم a قدم‌های اساسی برای کمک به شما در رتبه‌بندی در نتایج جستجوی مرتبط است.

seoشما می‌توانید از بسیاری از ابزارهای تحقیق درباره کلمات کلیدی مانند BuzzSumo یا Keyword Tool استفاده کنید. این ابزار تحقیق کلمات کلیدی شما را قادر می‌سازد مناسب‌ترین شرایط را برای کمپین خود پیدا کنید.

هنگامی‌که تحقیقات کلمات کلیدی را انجام می‌دهید، می‌خواهید روی کلمات کلیدی دم بلند تمرکز کنید. کلمات کلیدی دم بلند شامل سه یا چند کلمه هستند. یک مثال از این کلمه کلیدی “لوله‌کش در هریسبورگ، پنسیلوانیا” یا “برق‌کار در نزدیکی هاریسبورگ، پنسیلوانیا” است.

این کلمات کلیدی برای کمپین شما بهتر از کلمات کلیدی کوتاه دم هستند که فقط شامل یک یا دوکلمه هستند. اگر کسی به‌عنوان‌مثال “برق” یا “لوله‌کش” را جستجو کند، تعیین هدف جستجو دشوارتر است. آنها ممکن است به دنبال تعریف کلمه، چگونگی تبدیل‌شدن به آن، یا یک لوله‌کش یا برق واقعی برای استخدام در یک پروژه باشند.

کلمات کلیدی کوتاه – کوتاه هدف جستجوی خاصی ندارند، بنابراین ایجاد ترافیک ارزشمند چالش‌برانگیزتر است.

به دلیل گستردگی سایت، سایت شما کمتر به درخواست جستجو مربوط می‌شود. از طرف دیگر، شما کسی را می‌شناسید که “برق‌کارهای نزدیک هریسبورگ، پنسیلوانیا” را جستجو می‌کند و به دنبال برق در آن منطقه است.

تحقیقات کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند تا این کلمات کلیدی دم بلند را پیدا کرده و به بیشتر افراد علاقه‌مند به تجارت خود برسید.

  • ادغام کلمات کلیدی

پس از انتخاب کلمات کلیدی، آنها را در سایت خود ادغام خواهید کرد. ادغام کلمات کلیدی بخشی اساسی در سئو است. اگر می‌خواهید در نتایج جستجوی مرتبط برای کلمات کلیدی خاص رتبه‌بندی کنید، باید آنها را در محتوای سایت خود ادغام کنید.

وقتی کلمات کلیدی را ادغام می‌کنید، از آنها به طور طبیعی در نسخه خود استفاده کنید. اگر در صفحه خود بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کنید،  Google منجر به پرکردن کلمات کلیدی می‌شود . پر کردن کلمات کلیدی را به عنوان یک سیگنال منفی می داند ، بنابراین اگر صفحه خود را با کلمات کلیدی بیش از حد بارگذاری کنید ، خطر صدمه زدن به رتبه سایت خود را دارید.

با ادغام کلمات کلیدی، به سایت خود کمک می‌کنید تا در نتایج جستجوی مرتبط‌تری ظاهر شود. این یکی از بهترین روش‌های جستجوگرها برای داشتن یک کمپین مؤثر است که باعث رونق کسب‌وکار شما می‌شود.

 

جستجوگر سئو WebFX

  • جامع.
  • فوری.
  • رایگان است.

 

. ۲بر روی تجربه کاربر تمرکز کنید

اگر می‌خواهید بدانید چگونه SEO را بهبود ببخشید، با بهبود تجربه کاربر شروع کنید. تجربه کاربر نقش اساسی در سئو دارد. هر زمان کسی از وب‌سایت شما بازدید می‌کند، شما می‌خواهید تجربه مثبتی داشته باشد و با محتوای سایت شما درگیر شود.

Google هنگام رتبه‌بندی سایت شما، تجربه کاربر را در نظر می‌گیرد. اگر افراد از وب‌سایت شما لذت ببرند، احتمالاً مدت بیشتری در آن باقی خواهند ماند – از این به‌عنوان زمان سکونت یاد می‌شود. وقتی زمان سکونت شما زیاد است، Google این را به‌عنوان یک سیگنال مثبت می‌داند که صفحه شما به sql جستجوی کاربر مرتبط است.

اصول سئو سازی سایتسرعت صفحه را بهبود ببخشید

سرعت صفحه در تجربه مخاطبان شما در سایت شما نقشی اساسی دارد. مخاطبان شما نمی‌خواهند منتظر بارگیری صفحه شما برای دریافت اطلاعات باشند.

 

اگر بارگیری آن خیلی طولانی شود، مخاطبان سایت شما را ترک می‌کنند و به‌جای آن از سایت یک رقیب بازدید می‌کنند. هشتاد و سه درصد مردم انتظار دارند وب‌سایت شما در سه ثانیه یا کمتر بارگیری شود. اگر سایت شما به‌اندازه کافی سریع بارگیری نشود، خطر ازدست‌دادن ترافیک ارزشمند برای تجارت خود را دارید.

بنابراین، چگونه زمان بارگذاری سایت خود را بهبود می‌بخشید؟

اصول سئو سازی سایت در افزایش سرعتبرای شروع، می‌توانید از Google PageSpeed Insights برای کمک به دیدن مدت‌زمان بارگیری سایت خود استفاده کنید. این ابزار معیارهایی را برای زمان بارگیری شما در دسک تاپ و موبایل فراهم می‌کند.

Google PageSpeed Insights همچنین بهینه‌سازی‌هایی را برای شما فراهم می‌کند که می‌توانید در سایت خود انجام دهید تا زمان بارگذاری شما بهتر شود.

 

 

اگر تجربه بهبود زمان بارگذاری خود را ندارید، می‌توانید به خدمات سرعت صفحه از یک شرکت بازاریابی دیجیتال اعتماد کنید. یک شرکت بازاریابی دیجیتال باتجربه، مانند WebFX ، به شما در بهینه‌سازی سایت برای اجرای سریع آن کمک می‌کند.

پیمایش شما جز component اساسی وب‌سایت شماست. وقتی کاربران وارد سایت شما می‌شوند، می‌خواهند به‌سرعت اطلاعات مربوطه را پیدا کنند. اگر پیمایش شما بی‌نظم باشد، می‌تواند به تجربه کاربر بد منجر شود.

وقتی ناوبری خود را تنظیم می‌کنید، باید از عناوین دسته گسترده به‌جای عناوین فوق‌العاده دقیق استفاده کنید. این عناوین گسترده به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را با ارائه زبانه‌های کمتر مرتب کنید.

 

در زیر این عناوین گسترده، می‌توانید زیرگروه‌های کوچک‌تری ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند مخاطب شما را به سمت اطلاعات خاص‌تری سوق دهد.

به‌عنوان‌مثال، فرض کنید شما یک شرکت HVAC هستید. شما می‌خواهید پیداکردن خدمات تعمیر سیستم تهویه مطبوع را برای مردم راحت کنید.

برای اینکه مخاطبان خود را آسان کنید، می‌توانید با ایجاد یک دسته گسترده “خدمات” شروع کنید. اگر افراد به دنبال خدمات هستند، بلافاصله به آن برگه می‌روند.

در زیر زبانه خدمات، می‌توانید انواع مختلف خدمات ارائه شده را از بین ببرید. شاید بخواهید تمام خدمات خود را از طریق گرمایش، تهویه و تهویه هوا طبقه‌بندی کنید. در زیر قسمت تهویه مطبوع، خدمات تعمیرات تهویه مطبوع خود را قرار می‌دهید.

مسیر پیمایش به این شکل است:

خدمات à خدمات تهویه مطبوع à تعمیر سیستم تهویه مطبوع

برای دستیابی به خدمات تعمیرات تهویه مطبوع، این مسیر ساده و آسان برای مخاطبان شما دنبال می‌شود.

  • افزودن تصاویر

ویژوال ها یک عنصر مهم در سایت شما هستند. اگر مخاطبان شما از وب‌سایت شما بازدید کنند و دیواری از متن را مشاهده کنند، دیگر علاقه خود را از دست می‌دهند. دیدن صفحه‌ای که دارای گرافیک و تصاویر سفارشی است بسیار جذاب‌تر است.

افزودن عکسشما می‌توانید انواع مختلفی از تصاویر را در سایت خود قرار دهید. این تصاویر به‌صورت عکس، فیلم و اینفوگرافیک است. این تصاویر بصری موردتوجه مخاطبان شما قرار می‌گیرد که باعث می‌شود آنها در وب‌سایت شما شرکت کنند.

ویژوال ها همچنین می‌توانند اطلاعات مهمی را که ممکن است هنگام پیمایش در صفحات شما از دست بدهند، در اختیار مخاطبان قرار دهید. به همین دلیل، تصاویر بصری برای کاربران بسیار آسان است که از محتوای شما کاسته شوند که یک مزیت بزرگ برای قابلیت استفاده است.

 

. ۴برچسب‌های عنوان را بهینه کنید

برچسب‌های عنوان یکی از اجزای مهم SEO هستند. هنگامی‌که کاربران از طریق Google جستجو می‌کنند، آنها نشان نتایج عنوان را در نتایج جستجو مشاهده می‌کنند، و در واقع، این اولین چیزی است که مخاطبان شما وقتی لیست شما را پیدا می‌کنند، می‌بینند.

یکی از مهم‌ترین اصول SEO بهینه‌سازی برچسب‌های عنوان است. ازآنجاکه این اولین چیزی است که مخاطب شما می‌بیند، می‌خواهید تأثیر خوبی ایجاد کنید و به او نشان دهید که صفحه شما با جستجوی جستجوگر مرتبط است.

اصول سئو سازی سایتبرای بهینه‌سازی برچسب‌های عنوان، ابتدا با ادغام مهم‌ترین کلمه کلیدی خود در عنوان خود شروع می‌کنید. شما می‌خواهید این عنوان به سمت جلوی عنوان شما نشان داده شود تا اطمینان حاصل شود مخاطبان آن را می‌بینند و می‌دانند صفحه شما به نتایج جستجو مرتبط است.

فرض کنیم شما یک گل‌فروشی هستید و در حال ایجاد صفحه‌ای برای کلمه کلیدی “بهترین گل‌آرایی” هستید. در اینجا چند نمونه از عناوین خوب وجود دارد که کلمه کلیدی شما را در اولویت قرار می‌دهد:

  • ۱۰ بهترین گل‌آرایی برای عروسی شما
  • بهترین چیدمان‌های گل: ۱۰ چیدمان برای عجب مهمانان عروسی شما
  • بهترین چیدمان گل برای تحت تأثیر قراردادن میهمانان عروسی شما

هر یک از این عناوین کلمه کلیدی حیاتی، “بهترین تنظیمات گل” را در اولویت خود قرار می‌دهد. اگر کسی این اصطلاح کلیدی را جستجو کند و هر یک از این عناوین را ببیند، می‌فهمد که این موضوع به درخواست جستجو مربوط می‌شود.

 

.۵توصیف متل خود را بهینه کنید

با بهینه‌سازی برچسب عنوان، به شما کمک می‌کند تا آگهی‌های مرتبط‌تری را به صفحه کسب‌وکار خود هدایت کنید. این یکی از مهم‌ترین اصول SEO برای دریافت منجر به کلیک بر روی لیست شما است.

 

یکی از اصول اساس SEO ، در کنار بهینه‌سازی برچسب عنوان، بهینه‌سازی توضیحات متا است. توضیحات متای شما یکی دیگر از اجزای مهم لیست SEO شماست که مخاطبان شما قبل از کلیک بر روی وب‌سایت شما، آن را مشاهده می‌کنند.

توضیحات متای شما یک حاشیه کوچک است که در زیر برچسب عنوان شما ظاهر می‌شود. این بخش کوچک از متن به شما امکان می‌دهد پیش‌نمایش سریعی از مخاطبان خود داشته باشید تا به آنها کمک کند تا صفحه شما را بی‌ربط کنند.

قبل از قطع شدن فقط حدود ۱۵۰-۱۶۰ نویسه برای توصیف خود دارید. شما می‌خواهید از این شخصیت‌ها عاقلانه استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات اضافی را که برای مخاطبانشان ارزش دارد در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهید.

مشابه عنوان شما، توضیحات متای شما نگاهی مخفیانه به مقاله شما است. اگر یک یا دو جمله خاص در مقاله خود دارید که به شما کمک می‌کند اطلاعات ارزشمند اضافی را به مخاطب خود ارائه دهید، می‌توانید از آن در توضیحات متای خود استفاده کنید.

.۶مطالب ارزشمندی را برای مخاطبان خود منتشر کنید

اگر می‌خواهید نحوه بهبود سئو را بدانید، با ایجاد یک طرح بازاریابی محتوا برای تجارت خود شروع کنید.

بازاریابی محتوا یکی از ملفه های مهم کمپین SEO شماست. هنگام ایجاد محتوا، ترافیک ارزشمندی را به صفحه خود هدایت می‌کنید. این استراتژی همچنین به شما کمک می‌کند مدت‌زمان بیشتری را در صفحه خود نگه دارید که باعث افزایش زمان سکونت و ارسال سیگنال مثبت به Google می‌شود.

برای شروع ایجاد محتوا، می‌خواهید قالب خود را انتخاب کنید. مطالب به اشکال مختلفی ارائه می‌شود، از جمله:

  • وبلاگ ها
  • فیلم‌های
  • اینفوگرافیک ها
  • کتاب‌های الکترونیکی
  • راهنماها

از این قالب‌ها استفاده کنید تا محتوای شما برای مخاطبان جذاب باشد.

هنگام ایجاد محتوا، روی موضوعات مرتبط با صنعت تمرکز کنید. شما می‌خواهید به محتوای موردعلاقه خود در تجارت خود مراجعه کنید. اگر در مورد موضوعات مرتبط نمی‌نویسید، قصد دارید ترافیکی را که علاقه‌مند به تجارت شما نیستند، هدایت کنید.

بیایید به کلمه کلیدی “بهترین آرایش‌های گل” برگردیم.

Keywordsتصور کنید که شما یک شرکت لوله‌کشی هستید و می‌بینید که بسیاری از افراد به دنبال ایده‌های گل‌آرایی هستند. اگر درباره این موضوع یک پست وبلاگ می‌نویسید، به دلیل محبوبیت آن، می‌خواهید به سایت خود که به دنبال ایده‌های گل‌آرایی است، مراجعه کنید.

بااین‌حال، این ترافیک مربوط به تجارت شما نیست. افرادی که به دنبال اطلاعات در مورد آرایش‌های گل هستند، نمی‌خواهند یک لوله‌کش استخدام کنند.

شما باید کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید تا بتوانید با محتوای خود ترافیک مربوطه را جذب کنید.

بازاریابی محتوا یک فرصت عالی برای تجارت شما است تا دانش خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. وقتی تجربه خود را به اشتراک می‌گذارید، تجارت خود را به‌عنوان مرجعی در حوزه کاری خود تأسیس می‌کنید. این یک روش عالی برای اعتمادسازی با مخاطبان است.

اگر به دنبال چگونگی بهبود سئو هستید، بازاریابی محتوا راه‌حل شماست. بازاریابی محتوا یک روش عالی برای سوق دادن بازدید شما به سایت و نگه‌داشتن آگهی‌های بیشتر در صفحه خود است.

.۷تصاویر را برچسب‌گذاری کنید

هنگام تنظیم صفحات خود، می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما همیشه قابل خواندن هستند. برچسب‌های Alt جزئیات ارزشمندی را برای مخاطبان شما فراهم می‌کنند.

 

برچسب‌های Alt برای سئو اساسی هستند. Google نمی‌تواند تصاویر را فقط به‌عنوان پرونده‌های تصویری درک کند. برچسب‌های Alt به تصاویر شما زمینه اضافه می‌کنند و به Google کمک می‌کنند تا ارتباط تصاویر شما با صفحه شما را درک کند.

 

ممکن است مواردی باشد که تصاویر شما در صفحه بارگیری نمی‌شوند. داشتن برچسب‌های alt بر روی تصاویر مهم است، بنابراین کاربران و Google می‌دانند عکس به تصویر می‌کشد.

برچسب‌گذاری تصاویر یکی از بهترین اصول سئو برای کمک به Google در خواندن سایت شما و فهرست‌بندی آن است.

 

. ۸پیوند داخلی داشته باشید

پیوند داخلی یکی از اصول SEO است که بر زمان سکونت مخاطبان در صفحه شما تأثیر می‌گذارد. هنگام پیوند داخلی، مخاطبان خود را به صفحات دیگری در موضوعات مرتبط با صفحه خود راهنمایی می‌کنید.

پیوندهای داخلی مخاطبان شما را در صفحه شما مشغول می‌کند. آنها به مخاطبان شما کمک می‌کنند تا به صفحات آموزنده‌ای که دانش آنها را در مورد موضوعی که قبلاً علاقه‌مند به یادگیری آن هستند، گسترش دهند. پیوند داخلی حتی می‌تواند آنها را به سمت یادگیری چیز جدید سوق دهد!

آنها می‌توانند درحالی‌که بیشتر با نام تجاری شما آشنا می‌شوند، در مورد موضوعات مختلف و مرتبط یاد بگیرند.

وقتی به‌صورت داخلی پیوند می‌دهید، می‌خواهید متن لنگر مربوطه را انتخاب کنید . Anchor text متنی است که پیوند را در خود نگه می دارد. به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا زمینه پیوند شما را درک کنند.

 

پیوند داخلی برای سئو. ۹اصل اصلی SEO که باید همیشه دنبال کنید

SEO مخفف بهینه‌سازی موتور جستجو است که هنر و دانش رتبه‌بندی بالا در موتورهای جستجو مانند Google برای جلب بازدید سایت شما است.

اگر در زمینه بازاریابی آنلاین تازه‌کار هستید، ممکن است فکر کنید که SEO فوق‌العاده پیچیده است.

بااین‌حال، قطعاً نیازی به آن نیست. شما فقط باید چند اصل بی‌انتها را به‌خاطر بسپارید که می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری کمک کند.

  • URL: استفاده از URL های توصیفی می تواند به ارائه سیگنال دیگری به جستجوگران کمک کند.
  • تاریخ: Google معمولاً تاریخ مقاله را نشان می‌دهد و بسیاری از افراد قبل از کلیک روی این موضوع نگاه می‌کنند. اگر مقاله شما بسیار قدیمی است، به‌روزرسانی و بهبود آن و تازه‌سازی تاریخ را در نظر بگیرید.

URLنویسیاطمینان حاصل کنید که این کار را تا حد ممکن صادقانه و طبیعی انجام می‌دهید (به اصل شماره ۱ مراجعه کنید). پرکردن Clickbait یا کلمات کلیدی جواب نمی‌دهد و احتمالاً به رتبه شما آسیب می‌رساند.

خط پایین: لیست سایت شما در نتایج جستجو باید برای افرادی که جستجو می‌کنند جذاب باشد. عنوان، توضیحات و سایر فاکتورها باید موضوع مقاله را منتقل کنند اما همچنین شخص را فریب می‌دهد تا به‌جای دیگران بر روی سایت شما کلیک کند.

.۱۰ اطمینان حاصل کنید که ربات‌های موتور جستجو می‌توانند سایت شما را ببینند و درک کنند

 

موتورهای جستجو با استفاده از ربات‌هایی که سایت شما را “خزنده” می‌کنند، از محتوای شما مطلع می‌شوند. همانند ربات‌ها، مرتباً از سایت شما بازدید می‌کنند و برای یافتن صفحات مختلف، روی همه پیوندها کلیک می‌کنند.

اگر سایت شما برای این ربات‌ها غیرقابل دسترسی باشد، موتورهای جستجو نمی‌دانند که چه صفحاتی دارید یا در مورد چه چیزهایی هستند. این به این معنی است که سایت شما از موتورهای جستجو رتبه‌بندی یا بازدید قابل‌توجهی نمی‌کند.

کاری که من توصیه می‌کنم انجام آن ارسال سایت خود به Google Search Console و سپس بارگذاری نقشه سایت ایجاد آسان با افزونه رایگان SEO Framework برای وردپرس است.

موتور جستجوچند روز یا یک هفته صبر کنید، سپس دوباره وارد سیستم شوید و همه گزارش‌ها را بررسی کنید – اگر در دسترسی یا خزیدن به سایت شما مشکلی وجود دارد، آنها را در آنجا خواهید یافت.

رایج‌ترین دلایل غیرقابل دسترسی بودن یک سایت عبارت‌اند از:

  1. توسط پرونده robots.txt مسدود شده است که به Google می‌گوید سایت شما را جستجو نکند.
  2. توسط دستورالعمل noindex مسدود شده است که به Google می‌گوید سایت شما را در جستجو نشان ندهد.

ارزش دارد چند دقیقه وقت صرف کنید و در مورد robots.txt و دستورالعمل noindex اطلاعاتی کسب کنید تا اطمینان حاصل کنید که در آینده با آنها مشکلی نخواهید داشت.

همچنین بهتر است به طور مرتب کنسول جستجوی Google را بررسی کنید و ببینید آیا موارد جدیدی وجود دارد یا خیر. آنها همچنین در صورت مشاهده مشکلات امنیتی یا قابلیت استفاده از تلفن همراه، به شما اطلاع می‌دهند.

اگرچه بینگ و یاهو تقریباً به‌اندازه گوگل ترافیک ایجاد نمی‌کنند، ارسال سایت خود به Bing و Yahoo Webmaster Tools نیز مفید است .

خط پایین: ربات‌های موتور جستجو برای اینکه بدانند چه صفحاتی در آن هستند و درباره چه موضوعاتی هستند، باید سایت شما را جستجو کنند. سایت خود را به کنسول جستجوی Google اضافه کنید تا در صورت وجود هرگونه مشکلی، اطلاعاتی کسب کنید.

.۱۱ از ابزارهای تجزیه‌وتحلیل استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی مؤثر است

شما باید از نحوه پیداکردن و استفاده از سایت شما توسط افراد مطلع باشید.

ابزار رایگان Google Analytics می‌تواند اطلاعات دقیق در مورد سایت شما و بازدیدکنندگان آن را به شما نشان دهد.

جستجوگر انالیزی گوگلشما به‌سادگی با Google Analytics یک حساب کاربری ایجاد می‌کنید، سایت خود را اضافه می‌کنید، سپس قطعه کد آنها را به سایت خود اضافه می‌کنید.

برخی از آمارهای مهم برای سئو شامل صفحات پربازدید شما، کلمات کلیدی است که مردم برای یافتن سایت شما در جستجو، سرعت سایت و مدت‌زمان ماندن افراد در هر صفحه استفاده می‌کنند.

ابزارهای مختلف تجزیه‌وتحلیل در دسترس است، اما من Google Analytics را توصیه می‌کنم زیرا سریع، رایگان و فوق‌العاده مؤثر است.

سعی کنید در دام اعتیاد به Google Analytics و بررسی چندین بار در روز مانند من، گرفتار نشوید. یک‌بار در روز بیش از حد کافی است.

خط پایین: استفاده از یک ابزار تجزیه‌وتحلیل مانند Google Analytics برای دیدن نحوه یافتن و استفاده افراد از سایت شما بسیار مهم است.

 

 

.۱۲ ایجاد اعتبار خوب به‌عنوان یک منبع معتبر و معتبر

اگر می‌خواهید سایت شما از نظر کلمات کلیدی رقابتی رتبه خوبی داشته باشد، باید تلاش کنید تا آن را به‌عنوان یک سایت “اقتدار” معرفی کنید.

به‌عبارت‌دیگر، سایت شما باید در زمینه موضوعاتی که در مورد آنها می‌نویسید مرجع شناخته شود. در این صورت افراد به طور طبیعی می‌خواهند به سایت شما پیوند داده و به‌صورت آنلاین به آن مراجعه کنند.

محتوای بحث‌برانگیز می‌تواند به شما کمک کند پیوندهایی را به دست آورید، اما اگر در نهایت به اعتبار شما آسیب برساند ممکن است در طولانی‌مدت اثرات منفی داشته باشد.

گوگل حتی ذکر سایت شما را در سایت‌های دیگر وب مشاهده می‌کند.

منبع معتبر

 

منبع:

https://searchfacts.com/10-seo-principles-to-follow/

https://www.webfx.com/blog/seo/seo-principles/