۲۹ قانون شبکه های اجتماعی را بیاموزید

شبکه اجتماعی به شما کمک می‌کند تا به کاربران مختلف وصل شوید.

۲۹ قانون شبکه‌های اجتماعی را بیاموزید

۲۹ قانون شبکه های اجتماعی به شما کمک می‌کند تا با رعایت این قوانین شما در صفحات اجتماعی یا کسب و کار‌های آنلاین حتماً موفق‌تر عمل کنید.

 پس از کاوش در یک گروه تحقیقاتی از رهبران فکر و تأثیرگذاران، متوجه شدم که به نظر می‌رسد مجموعه‌ای از قوانین شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که اکثر آنها می‌توانند در مورد آن توافق کنند. در اینجا لیستی از ۲۹ قانون شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که معمولاً توسط افراد موافق ذکر می‌شود.

 برای شبکه‌های اجتماعی

  1. هرچه سریع‌تر به همه نظرات پاسخ دهید.
  2. هنر استفاده از هشتگ را بشناسید. یک هشتگ خوب است. ده هشتگ نیستند.
  3. همیشه قانون ۸۰/۲۰ را حفظ کنید! ابتدا مخاطبان خود را سرگرم و آگاه کنید، ثانیاً به آنها بفروشید.
  4. هنگام صحبت در مورد نام تجاری شرکت خود (اول ما، ما) از حرف اول‌ شخص جمع استفاده کنید.
  5. همیشه پست بزارید ولی بین پستا وقفه بدید (هر ۶ ساعت یک بار)

برای توییتر

  1. به طور خودکار به افرادی که شما را دنبال می‌کنند پیام ندهید.
  2. با آخرین به روزرسانی توییتر زمینه های بیشتری را در توییت های خود فراهم کنید .
  3. هشتگ شرکت دیگری را ربوده نکنید.
  4. فالوئر نخرید.
  5. توییت‌های خود را با کلمات کلیدی پر نکنید.

برای فیس‌بوک

  1. پست خودت رو دوست نداشته باش
  2. عکس‌های طرف‌داران، مشتریان یا کارمندان را بدون اجازه ارسال یا برچسب‌گذاری نکنید.
  3. افراد یا صفحاتی را که با پست شما مرتبط نیستند برچسب‌گذاری نکنید.
  4. از لایک، نظر یا اشتراک استفاده نکنید.

LinkedIn

  1. درخواست‌های اتصال خود را شخصی‌سازی کنید. به آنها بگویید چرا وصل می‌شوید.
  2. پس از اتصال، پیام “خوش آمدید” ارسال کنید.
  3. به گروه‌ها نپیوندید و بلافاصله اقدام به فروش خود کنید.
  4. لحن حرفه‌ای‌تر شبکه را نادیده نگیرید.

+ Google

  1. همیشه کاربران را در هنگام ارسال نظر در مورد پست‌های خود ذکر کنید.
  2. هنگام به اشتراک گذاشتن یک پست، همیشه ابتدا تفسیر خود را به آن اضافه کنید.
  3. برای هدف قراردادن محتوای خود در Circles به اشتراک بگذارید.
  4. از قالب‌بندی + Google برای متن خود استفاده کنید – ضخیم، مورب و ممتاز.

Pinterest

  1. از ارائه توضیحات مناسب برای پین‌های خود غافل نشوید.
  2. همیشه به منبع اصلی پیوند داده و اعتبار دهید.
  3. برای دریافت پین یا کلیک بیشتر از تصاویری که هیچ ارتباطی با محتوای کلیک شما ندارند استفاده نکنید.
  4. فقط مواد خود را سنجاق نکنید.

اینستاگرام

  1. از مردم نخواهید که شما را دنبال کنند یا از هشتگ هایی مانند # برچسب های دوست داشتنی استفاده کنند – این غیرحرفه ای است.
  2. بیش از حد اضافه نکنید هیچ‌کس دوست ندارد که خبر مایه او با یک کاربر پر شود.
  3. برای برند خود به طور مناسب از هشتگ استفاده کنید. تعداد طلایی هشتگ‌ها ۱۱ عدد است.

 

قوانینی برای همه شبکه‌های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی عصرجدید را متحول کردند و به معنای واقعی انقلابی در حوزه تبلیغات ایجاد کردند.

قوانینی برای همه شبکه‌های‌اجتماعی: کدام‌یک واقعی هستند؟ کدام‌یک قابل شکستن هستند؟

چند بار در روزبه اشتراک بگذارید، اما هرچند ساعت یک‌بار پست‌های خود را فاصله دهید.

تحقیقات نشان داده است که انفجارها – لحظاتی که با چندین بار به روزرسانی ارسال شده پشت به پشت به پشت سر هم ، جدول زمانی پیروان خود را پر می کنید – یکی از مهمترین عوامل در عدم پیگیری است.  برای مقابله با این موضوع ، می‌توانید از یک ابزار برنامه ریزی شبکه های اجتماعی مانند Buffer برای ایجاد فاصله در پست های خود استفاده کنید.

هرچه سریع‌تر به همه نظرات پاسخ دهید

یک مطالعه در شبکه های اجتماعی نشان داد که ۵۳ درصد از کاربرانی که در یک مارک تجاری توییت می کنند انتظار دارند در کمتر از ۶۰ دقیقه پاسخ دهند. توییتر واقعی ترین شبکه های اجتماعی است. پاسخ به موقع در توییتر ضروری است و در هر جای دیگر بسیار تشویق می شود.

29 قانون شبکه‌های اجتماعی را بیاموزید

شبکه های اجتماعی امروزه نقش فراوانی در بازاریابی دارند . دانستن ۲۹ قانون شبکه های اجتماعی کمک فراوانی در جهت بازاریابی دیجیتال می‌کند.

 

هنر هشتگ را بشناسید. ۱ تا ۳ هشتگ خوب است. ۱۰ هشتگ نیستند.

چند هشتگ خیلی زیاد است؟ وب بعدی توصیه می‌کند ۱-۳ هشتگ در هر پست، در همه سیستم‌عامل‌ها. برای شروع این یک قانون خوب است. ممکن است متوجه شوید مسافت پیموده شده شما بسته به شبکه‌های مختلف متفاوت است.

از آنچه ما توانسته‌ایم در مورد هشتگ ها تحقیق و یاد بگیریم،

  • توییتر – به نظر می‌رسد ۱ تا ۳ هشتگ بهترین است.
  • فیس‌بوک – هشتگ‌ها ممکن است در واقع تعامل را کاهش دهند.
  • اینستاگرام – ۱۱ هشتگ یا بیشتر در هر پست بیشترین جذابیت را دارد.
  • Pinterest – هشتگ توصیه نمی‌شود.

عکس‌برداری در اینجا: هشتگ‌ها برای جذابیت بیشتر و دید تقریباً تمام‌وقت عالی هستند. به نظر می‌رسد تعداد ایدئال هشتگ بسیار متفاوت باشد. در صورت تمایل خود را بیازمایید و تکرار کنید.

همیشه قانون ۸۰/۲۰ را حفظ کنیدابتدا مخاطبان خود را سرگرم و آگاه کنید، ثانیاً به آنها بفروشید

ما نسبت های مختلفی را که ممکن است برای به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی خود امتحان کنید – قانون ۴-۱-۱ ، قانون سوم ، نسبت طلایی و غیره – را پوشش داده ایم و یک نکته مشترک در همه آنها تأکید بر اشتراک است محتوای دیگران بیش از مطالب شما.

برای بسیاری، این یک استراتژی عالی خواهد بود. برای به اشتراک گذاشتن شبکه‌های اجتماعی در Buffer ، ما توصیه های مخالف را امتحان کرده ایم ، ۹۰ درصد از محتوای خود و ۱۰ درصد از دیگران را به اشتراک می گذاریم . ما هنوز تأثیر منفی بر روی تعامل ندیده ایم.

هنگام صحبت در مورد نام تجاری شرکت خود از جمع اول‌شخص استفاده کنید (ما، ما)

مثلاً:هنگام صحبت به‌عنوان شرکت، جمع اول‌شخص بهترین حالت است. وقتی به‌عنوان مارک شخصی خود صحبت می‌کنید، حالت اول‌شخص منفرد (من، من) طبیعی‌تر خواهد بود.

 

قوانین شبکه‌های اجتماعی برای توییتر حاکم است : کدام‌یک واقعی هستند؟ کدام‌یک قابل شکستن هستند؟

قوانین شبکه‌های اجتماعی برای توییتر
توییتر یک شبکه‌ی اجتماعی است که کاربران می‌توانند پیام‌های کوتاهی را در آن  انتشار «توییت» کنند. این شبکه برای اطلاع رسانی کاربران کاربرد فراوانی داشته است. دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ برای تبلیغات سیاسی خود عمدتاً از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کرد.
به طور خودکار به افرادی که شما را دنبال می‌کنند پیام ندهید.

برای اتوماسیون مناسب رسانه های اجتماعی زمان و مکانی وجود دارد و به نظر نمی رسد فالوورهای جدید با پیام رسانی مستقیم در این مکان باشند. روشی مشهور در روزهای ابتدایی انتشار توییتر ، اکنون DM های خودکار به راحتی توسط کاربران به عنوان پیام نامعتبر شناخته می شوند.

با آخرین به روزرسانی توییتر زمینه های بیشتری را در توییت های خود فراهم کنید

طول ایده آل یک تویت ۷۱ تا ۱۰۰ حرف است زیرا این به افراد اجازه می دهد پیام توییت شما را هنگام اشتراک گذاری سفارشی کنند. اگر شخصی ترجیح می دهد به صورت دستی شما را retweet کند (متن را از توییت خود کپی کنید و RT را تایپ کنید: در ابتدا) ، ممکن است بخواهد یک یادداشت یا پیام شخصی به توییت اصلی شما اضافه کند. نگه داشتن طول کاملاً کمتر از حد به روز شده ۱۴۰ نویسه ، این کار را آسان تر می کند.

HubSpot توصیه های خوبی برای این توصیه دارد :

هنگامی‌که می‌بینید شرکت‌ها هشتگ‌هایی با عملکرد خوب ایجاد می‌کنند، برای تبلیغ محتوای بی‌ربط به آموزش هشتگ آنها نپردازید – این باعث بی‌ارزش شدن هشتگ آنها و در نتیجه نام تجاری شما می‌شود.

فالوئر نخرید

گیلاد لوتان ، دانشمند داده های Betaworks ، آزمایشی با این قانون دقیق انجام داد و برای ۴۰۰۰ دنبال کننده توییتر ۵ دلار پرداخت کرد. او دریافت که انجام این کار کاملاً خسته حتی شل و ول است. هنوز ، نتیجه نهایی این آزمایش در واقع منجر به رشد مثبت توییتر برای Gilad شد.

من معتقدم که به‌دست‌آوردن درست مقدار مناسب، همان اندازه که از نوشتن آن متنفرم، ممکن است در طولانی‌مدت تأثیر مثبتی در تسریع رشد و دید داشته باشد.

این می‌تواند یک بحث اخلاقی جالب ایجاد کند، درست است؟ فقط به این دلیل که یک استراتژی در شبکه‌های اجتماعی کار می‌کند، به این معنی است که استفاده از آن اشکالی ندارد؟ قوانین و آداب معاشرت در شبکه‌های اجتماعی چگونه است؟ خرید دنبال‌کنندگان توییتر برای من کمی کم‌کاری و غیراخلاقی به نظر می‌رسد. دوست دارم افکار شما را بشنوم درباره‌ی ۲۹ قانون شبکه های اجتماعی بشنوم.

توییت‌های خود را با کلمات کلیدی پر نکنید.

صدای توییت شما چگونه خواهد بود اگر بخواهید آن را رودررو با یک دوست یا همکار بگویید؟ به نظر می‌رسد این معیار خوبی برای تعادل مناسب کلمات کلیدی است.

قوانین شبکه‌های اجتماعی برای فیس‌بوک حاکم است

قوانین شبکه‌های اجتماعی برای فیس‌بوک حاکم است
فیسبوک توسط مارک زاکربرگ و دوستانش در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی افتتاح شد. این شرکت در طی سال‌های اخیر دچار فراز و نشیب‌های فراوانی شده است.
پست خودت رو دوست نداشته باش

پسندیدن پست خودتان این امکان را دارد که مطالب را دوباره در News Feed (اولین‌بار هنگام انتشار، و دوباره هنگامی‌که دوست دارید) ظاهر کنید و تعامل دیگران را لغو کنید. همان‌طور که گفته شد، انجام این کار تمایل به ارسال یک پیام نسبتاً ناامیدکننده و ناپسند به کسانی است که میبینند.

عکس‌های طرف‌داران، مشتریان یا کارمندان را بدون اجازه ارسال یا برچسب‌گذاری نکنید.

بسیاری از سایت‌ها توصیه می‌کنند قبل از ارسال و برچسب‌گذاری عکس‌های دیگران در صفحه فیس‌بوک خود، اجازه کتبی دریافت کنید. احتمالاً نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی بسیار معتبری وجود دارد که اگر مارک‌ها در این زمینه دقت نکنند ممکن است ایجاد شود.

افراد یا صفحاتی را که با پست شما مرتبط نیستند برچسب‌گذاری نکنید.

افراد و صفحاتی که در به‌روزرسانی‌های فیس‌بوک برچسب‌گذاری شده‌اند، اطلاعیه ذکر شدن را دریافت می‌کنند. برخی از افراد از این به‌عنوان هک ساده برای جلب‌توجه بیشتر به محتوایی که منتشر می‌کنند استفاده می‌کنند. بازهم، این یکی از آن تاکتیک‌هایی است که ممکن است خوب کار کند اما احساس خیلی خوبی ندارد.

از لایک، نظر یا اشتراک استفاده نکنید.

پیش‌ازاین، قانون رسانه‌های اجتماعی برای این مورد این بود: فقط اگر از مردم نظرسنجی می‌کنید، از افراد بخواهید وضعیت شما را پسندند، یعنی “اگر شخص عصبی هستید این پست را لایک کنید، اگر عاشق گربه هستید، آن را به اشتراک بگذارید”. درخواست لایک، نظر یا اشتراک یکی از عواملی است که فیسبوک اخبار هنگام تصمیم‌گیری برای نمایش محتوایی در نظر می‌گیرد. متن تبلیغاتی مانند این، باعث کاهش دید محتوای شما می‌شود.

 

قوانین شبکه‌های اجتماعی برای LinkedIn:  کدام‌یک واقعی هستند؟ کدام‌یک قابل شکستن هستند؟

شبکه LinkedIn که در ۵ می ۲۰۰۳ ساخته شد.
شبکه LinkedIn که در ۵ می ۲۰۰۳ ساخته شد، برای بهبود کسب و کارهای مختلف و آشنا کردن افراد مختلف با هم پایه گذاری شد.
درخواست‌های اتصال خود را شخصی‌سازی کنیدبه آنها بگویید چرا وصل می‌شوید.

درخواست‌های شخصی بیشتر از یک درخواست عمومی ساده موردتوجه و قدردانی قرار می‌گیرند – و پذیرفته می‌شوند!

۲۹ قانون شبکه های اجتماعی 

از نظر من، این اتفاق خیلی کم اتفاق می‌افتد – اگرچه تأثیر می‌تواند عالی باشد! اگر تعداد زیادی درخواست LinkedIn دریافت می‌کنید، ممکن است مقیاس خیلی خوبی نداشته باشد. بااین‌حال، انجام این کار برای چند اتصال هم‌زمان یا برای مواردی که با تأثیرگذارها ارتباط برقرار می‌کنید، امکان‌پذیر است.

به گروه‌ها نپیوندید و بلافاصله اقدام به فروش خود کنید.

گروه‌ها یک روش عالی برای برقراری ارتباط با دیگران در LinkedIn هستند (یکی از مزایای Groups این است که می‌توانید به هر یک از اعضای گروه خود پیام دهید، خواه متصل باشید یا نباشید). یکی از بهترین قوانین برای گروه‌های LinkedIn رعایت پویایی گروه است. قبل از فروش به اشتراک بگذارید و درگیر شوید.

لحن حرفه‌ای‌تر شبکه را نادیده نگیرید.

این یک قانون حتی بیشتر در رسانه‌های اجتماعی صحبت می‌کند: متن و پیام خود را برای هر شبکه خاص تنظیم کنید. به طور خاص LinkedIn دارای جمعیتی هدفمندی از تجار و متخصصان است. محتوای موجود در شبکه وقتی متناسب با آن لحن باشد بهترین عملکرد را دارد.

قوانین شبکه‌های اجتماعی برای + Google : کدام‌یک واقعی هستند؟ کدام‌یک قابل شکستن هستند؟

29 قانون شبکه‌های اجتماعی برای گوگل پلاس

همیشه کاربران را در هنگام ارسال نظر در مورد پست‌های خود ذکر کنید.

این به نویسندگان اصلی کمک می‌کند تا موضوع را دنبال کنند، و این یک روش مؤدبانه برای دادن انتساب و اعتبار در جایی است که موردنظر است.

هنگام به اشتراک گذاشتن یک پست، همیشه ابتدا تفسیر خود را به آن اضافه کنید.

پست‌های + Google برای خواندن و نوشتن یک لذت واقعی است. آنها بیشتر شبیه پست‌های کوتاه وبلاگ هستند تا به‌روزرسانی در شبکه‌های اجتماعی. طریقه نوشتن این پیام‌ها توسط کاربران، هنر و دانش بسیار زیبایی دارد. یکی از راه‌هایی که من متوجه شده‌ام این است که بسیاری از افراد ابتدا نظرات خود را در مورد یک موضوع اضافه می‌کنند، و پس از آن یک شکاف افقی (معمولاً یک سری خط تیره متصل می‌شود) ، سپس عنوان و پیوند به مقاله مرتبط می‌شوند.

برای هدف قراردادن محتوای خود در Circles به اشتراک بگذارید.

اشتراک در یک حلقه‌مانند ارسال پیام مستقیم به یک گروه خاص از افراد است. فقط افرادی که در حلقه هستند اعلان را دریافت می‌کنند و می‌توانند محتوا را مشاهده کنند. این یک روش مفید برای به اشتراک گذاشتن محتوای هدفمند با یک گروه مجزا از پیروان است. این‌ها روش‌های خیلی مهمی از ۲۹ قانون شبکه های اجتماعی است.

از قالب‌بندی + Google برای متن خود استفاده کنید.

در اینجا یک راهنمای سریع در مورد نحوه سبک کردن پست‌های خود در + Google آورده شده است.

 

شبکه‌های اجتماعی برای Pinterest قانون می‌گذارند: کدام‌یک واقعی هستند؟ کدام‌یک قابل شکستن هستند؟

29 قانون شبکه‌های اجتماعی برای پینترست کاربرد فراوانی دارد.
پینترست برای اشتراک‌گذاری تصاویر طراحی شده است که کاربران بر اساس علاقهٔ خود به اصطلاح “پین” کنند و سایر اعضا این تصاویر را لایک زده یا در صورت لزوم “ریپین” کنند.
از ارائه توضیحات مناسب برای پین‌های خود غافل نشوید.

گاهی اوقات، در پین کردن سریع تصاویر مختلف، کنارگذاشتن توضیحات پین آسان است. این یکی از روش‌های کلیدی شبکه‌های اجتماعی است که کاربران جدید می‌توانند پین‌های شما را کشف کنند، به شرطی که توصیف خوبی تهیه کنید که سرشار از کلمات کلیدی باشد.

همیشه به منبع اصلی پیوند داده و اعتبار دهید.

هر زمان که در مورد تصاویر موجود در وبلاگ Buffer صحبت می‌کنیم، یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به‌خاطر بسپارید، انتساب مناسب است. تصاویر معمولاً به‌صورت آنلاین منتقل می‌شوند، بنابراین همیشه بهتر است منبع اصلی را جستجو کنید تا اعتبار ساخت خود را به دست آورند.

پین کردن از منبع اصلی، به‌جای جایی که تصویر را به‌صورت هم‌زمان یا دوباره منتشر کند، همیشه بهترین است.

برای دریافت پین یا کلیک بیشتر از تصاویری که هیچ ارتباطی با محتوای کلیک شما ندارند استفاده نکنید.

این هک Pinterest ممکن است کلیک‌هایی را به همراه داشته باشد، اما به نظر نمی‌رسد ترافیک ارزشمند و چسبنده‌ای باشد و نه بازدیدکنندگان جدید با برداشت بسیار خوبی از تجربه خود را ترک کنند.

فقط موارد خود را سنجاق نکنید

در عوض، می‌توانید تابلوهای جداگانه‌ای ایجاد کنید که پست‌ها یا محتوای وبلاگ شما را برجسته کند. فراتر از آن، از طیف گسترده‌ای از منابع پین کنید.

در اینجا مثالی از آنچه ما برای پستهای راهنمای بازاریابی از وبلاگ Buffer انجام داده ایم ، آورده شده است .

 

قوانین شبکه‌های اجتماعی برای اینستاگرام: کدام‌یک واقعی هستند؟ کدام‌یک قابل شکستن هستند؟

29 قانون شبکه های اجتماعی برای اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا از این شبکه بهتر استفاده کنید.

در گزارشی تعداد کاربران ایرانی اینستاگرامحدود ۲۴ میلیون نفر اعلام شده است. به عبارت دیگر، حدود ۳۲ درصد از کاربران اینترنت در ایران، در اینستاگرام نیز فعال هستند.

از مردم نخواهید که شما را دنبال کنند یا از هشتگ‌هایی مانند # برچسب‌های موردعلاقه استفاده کنند.

مشابه فیس‌بوک، درخواست لایک توصیه نمی‌شود، اگرچه احتمالاً تأثیر آن بر حرفه‌ای بودن نام تجاری شما تأثیر خواهد داشت (هیچ الگوریتمی برای News Feed برای اینستاگرام وجود ندارد).

بیش از حد اضافه نکنید هیچ‌کس دوست ندارد که خبر مایه او با یک کاربر پر شود.

در تحقیقات ما در مورد فرکانس ایده آل برای رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام یکی از موارد استاندارد بود. یک مطالعه تحقیقاتی نشان داد که مارک های بزرگ روزانه به طور متوسط ​​۱ تا ۲ بار ارسال می کنند . در همان زمان ، مارک هایی که روزانه ۱۰ بار یا بیشتر پست می کنند ، حتی با رشد فرکانس نیز همچنان شاهد رشد تعامل مثبت هستند.

برای برند خود به طور مناسب از هشتگ استفاده کنیدتعداد طلایی هشتگ‌ها ۱۱ عدد است.

همان‌طور که در بالا ذکر شد، شما اغلب می‌توانید بیش از هر شبکه اجتماعی دیگر با هشتگ‌های بیشتر در اینستاگرام فرار کنید. مطالعه Track Maven در مورد هشتگ‌های اینستاگرام نشان داد که در هنگام استفاده از ۱۱ هشتگ یا بیشتر، تعاملات در بالاترین سطح در تصاویر است.

بهترین قسمت در مورد این توصیه این است که داده ها از مجموعه کاربران با ۱۰۰۰ دنبال کننده یا کمتر است – گروهی که احتمالاً شامل مشاغل کوچک و تازه وارد اینستاگرام می شود. به عبارت دیگر ، هشتگ ها می توانند بهترین گزینه برای رشد سریع دنبال کنندگان در اینستاگرام باشند.

امیدواریم شما ۲۹ قانون شبکه های اجتماعی را به خوبی درک کرده باشید و بتوانید در آینده از شبکه‌های اجتماعی درست‌تر استفاده کنید.

منبع