چگونه صفحه ی اصلی را بهینه سازی کنیم

لندینگ

چگونه صفحه ی اصلی را بهینه سازی کنیم :وقتی یک رهبر احتمالی روی پیوندی که در ایمیل شما ارسال می‌کنید یا پست رسانه‌های اجتماعی که ایجاد می‌کنید کلیک می‌کند، احتمالاً آنها را به صفحه اصلی خود نمی‌فرستید. ازاین‌گذشته، صفحه اصلی شما صفحه عمومی و بدون تمرکز سایت شماست و شما می‌خواهید تبدیلاتی دریافت کنید.

بنابراین در عوض، آنها را به یک صفحه فرود می‌فرستید. از آنجا که این صفحه به‌عنوان معرفی شرکت شما عمل می‌کند، فقط در عرض چند ثانیه باید کارهای زیادی انجام شود. این باید محصول یا خدمتی را که می‌فروشید توصیف کند، و همچنین باید خواننده را متقاعد کند که قدم بعدی را برای مشتری شدن بردارد.

لندینگ پیج
۱۳ روش بهینه‌سازی لندینگ پیج یا صحه فرود

فهرست مطالب: ۱۳ بهترین روش طراحی صفحه فرود

  1. طراحی خود را ساده نگه دارید
  2. فرم‌ها را کوتاه و شیرین نگه دارید
  3. نام تجاری را به صفحه مقصد خود اضافه کنید
  4. صفحه فرود خود را پاسخگو کنید
  5. انسجام را بررسی کنید
  6. با طراحی صفحه فرود خود اعتماد ایجاد کنید
  7. سرعت صفحه فرود خود را ارزیابی کنید
  8. بر اقدام خود تأکید کنید
  9. عناصر مختلف صفحه فرود را آزمایش کنید
  10. از کپی جلب‌توجه استفاده کنید
  11. عناصر چندرسانه‌ای را به صفحه فرود خود اضافه کنید
  12. مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید
  13. صفحه فرود خود را ایمن کنید

یک طرح تمیز که یافتن اطلاعات مهم را آسان می‌کند، کسب‌وکار شما را به‌صورت سازمان‌یافته و قابل‌اعتماد نشان می‌دهد که منجر به تشویق مشتری‌های جدید می‌شود. اما یک صفحه به‌هم‌ریخته و به‌هم‌ریخته با عناصر منحرف‌کننده باعث دور شدن آنها می‌شود.

 

اگر می‌خواهید کمپین آنلاین بعدی شما فروش و درآمد بیشتری کسب کند، مهم است که صفحات فرود با کیفیتی ایجاد کنید که خوانندگان را تبدیل می‌کند.

بدون صفحات فرود، از آگهی استفاده می‌کنید که به صفحه‌ای پیوند می‌یابد که ارتباطی با سؤال ندارد

  1. طراحی خود را ساده نگه دارید

طراحی صفحه فرود شما قرار است پیام استراتژی بازاریابی شما را افزایش دهد – نه اینکه آن را تحت‌فشار قرار دهد.

علاوه بر این، یک صفحه فرود باید بازدیدکنندگان سایت شما را ترغیب کند تا مشتری جدید شوند. اگر یک طراحی پیچیده حواس شما را پرت کند، این کار را نمی‌کنند – و ممکن است ندانند چه باید بکنند.

بهترین راه برای ساده نگه‌داشتن طراحی، تمرکز مطالب در مرکز صفحه با طراحی مکمل، پیوندهای اضافی یا فضای منفی در دو طرف است.

همچنین باید از تصاویر و گرافیک‌ها برای تکمیل متن خود و درگیرکردن بهتر بازدیدکنندگان خود استفاده کنید و اگر صفحه شما کوتاه است، می‌توانید یک ویدئو نیز اضافه کنید.

بااین‌حال، مراقب باشید که تعداد عناصر بصری را به یک صفحه اضافه می‌کنید. تعداد زیاد بارگذاری صفحه شما را دشوار می‌کند و ازآنجاکه اینترنت این روزها کاربران موبایل زیادی دارد، شما نمی‌توانید صفحه بزرگ و بزرگی داشته باشید که فقط رایانه‌های رومیزی بتوانند آن را پردازش کنند.

در عوض، یک طرح ساده و آسان برای خواندن ارائه دهید که از رنگ‌های قوی و تعداد انگشت شماری از عناصر جذاب و جذاب استفاده می‌کند.

  1. فرم‌ها را کوتاه و شیرین نگه دارید

پس از ورود افراد به صفحه فرود خود، می‌خواهید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از خروج آنها بدون هیچ اقدامی انجام دهید.

یک فرم طولانی و پیچیده می‌تواند منجر به دور شدن از تجارت شما شود.

بگویید شما پیوندی را در یک صفحه فرود که در آن افراد می‌توانند برای یک وبینار ثبت‌نام کنند، در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

اگر فرم موجود در صفحه شما دارای ده مرحله می باشد، ممکن است افراد تصمیم بگیرند که ارزش وقت خود را ندارد، یا ممکن استراحت نباشند که اطلاعات شخصی زیادی را به اشتراک بگذارند.

به این فکر کنید که چه اطلاعاتی در فرم‌های شما کاملاً ضروری است و سپس حذف سایر موارد را در نظر بگیرید.

  1. مارک تجاری را به صفحه فرود خود اضافه کنید

موضوع صفحه فرود شما ممکن است محصولات یا خدمات شما می باشد، اما قلب صفحه اصلی شرکت شما است. با صفحه فرود خود مانند یک فرصت تجاری (علاوه بر یک فرصت تبدیل) رفتار کنید و عناصر اصلی مارک را در طراحی بگنجانید.

نام و نشان شرکت خود را در بالای صفحه قرار دهید. از رنگ‌های مارک تجاری خود در عنوان و پاورقی نیز برای تقویت ارتباط برند استفاده کنید. درحالی‌که هیچ‌یک از این عناصر نباید به‌اندازه کافی بزرگ باشند که از تغییر مشتری منحرف شوند، اما باید به‌اندازه کافی قابل‌توجه باشند تا مطمئن شوید کسی از شرکت شما اطلاع دارد.

  1. صفحه فرود خود را پاسخگو نشان دهید

بخش عظیمی از کاربران اینترنت اکنون از طریق تلفن هوشمند یا سایر دستگاه‌های تلفن همراه به وب‌سایت‌های موردنظر خود دسترسی پیدا می‌کنند. این بدان معناست که اگر صفحات فرود پاسخگو نداشته باشید، بسیاری از مشتریان بالقوه شما نمی‌توانند آن را به‌درستی مشاهده کنند.

برای جلوگیری از این احتمال، صفحه خود (و کل سایت خود) را پاسخگو کنید تا به‌درستی در هراندازه صفحه‌نمایش داده شود. این اطمینان می‌دهد که همه بازدیدکنندگان شما تجربه عالی یکسانی را از سایت شما دریافت می‌کنند، مهم نیست که چگونه به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

با افزودن، این بدان معناست که همه می‌توانند صفحه شما را بخوانند، دعوت به عمل شما را ببینند، از تصاویر شما لذت ببرند و در نهایت تبدیل شوند و تمام‌کاری که شما باید انجام دهید این است که صفحه خود را کدگذاری کنید تا پاسخگو خواهند بود.

 

لندینگ
چگونه صفحه ی اصلی را بهینه سازی کنیم
  1. انسجام را بررسی کنید

یکی دیگر از بهترین روش‌های صفحه مقصد این است که مطمئن شوید محتوای صفحه فرود شما با محتوای تبلیغات شما مطابقت دارد (یا هرکسی برای رفتن به آنجا کلیک کند).

این بدان معناست که مطمئن شوید نه‌تنها مارک تجاری، بلکه موضوع نیز مطابقت دارد.

اگر در حال فروش یک فروش ویژه هستید، شخصی که روی تبلیغ شما کلیک می‌کند باید در صفحه‌ای در مورد آن فروش قرار بگیرد.

پیوند به صفحه اشتباه باعث ایجاد سردرگمی و ترساندن مشتریان بالقوه می‌شود.

  1. با طراحی صفحه فرود خود اعتماد ایجاد کنید

حتی با یک پیشنهاد جذاب، عناصر تجاری و طراحی پاسخگو، یک صفحه فرود تضمین‌کننده تبدیل نیست. آنها ممکن است تعجب کنند اگر آدرس ایمیل خود را به شما بدهند چه کاری انجام می‌دهید و ممکن است با شماره‌تلفن خود به شما اعتماد نکنند.

برای رفع این مشکل، باید اعتماد خود را ایجاد کنید و نشان دهید که یک منبع معتبر در صنعت خود و یک شرکت معتبر در سراسر جهان هستید.

می‌توانید با کپی بدنه خود شروع کنید. درباره سال‌ها تجربه شرکت، زمینه‌های تخصصی خود بنویسید یا یک توصیف از مشتری راضی ارائه دهید.

ضمانت بازگشت وجه همچنین اعتماد مشتری را افزایش می‌دهد زیرا خطر تبدیل را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، هر جایزه یا افتخاری که شرکت شما در طول مدت فعالیت خود در تجارت کسب کرده را برجسته کنید.

و سرانجام، شما می‌توانید با قول دادن اطلاعات شخصی هرگز به اشخاص ثالث، آرامش خاطر را ایجاد کنید.

هنگامی‌که یک بازدیدکننده احساس کرد می‌تواند به شما اعتماد کند، خیال شما از مشتری شدن بسیار راحت‌تر خواهد بود.

  1. سرعت صفحه فرود خود را ارزیابی کنید

اگر روی پیوندی کلیک کنید و بارگیری وب‌سایت بیش از چند ثانیه طول کشید، آیا برای نمایش همه چیز صبر می‌کنید؟

اکثر مردم این کار را نمی‌کنند.

اگر از عناصر چندرسانه‌ای در صفحه خود استفاده می‌کنید، یکی از بهترین روش‌های طراحی صفحه فرود استفاده از کمترین اندازه پرونده ممکن است.

هر تصویری را از طریق کمپرسور تصویر آنلاین مانند Kraken اجرا کنید و فیلم‌ها را در سیستم‌عامل‌های شخص ثالث مانند YouTube یا Wistia میزبانی کنید.

برای حتی بیشتر بهینه‌سازی سرعت صفحه ممکن است لازم باشد کد صفحه خود را جستجو کنید.

می‌توانید صفحه فرود خود را از طریق ابزار تست سرعت Google اجرا کنید تا درک بهتری از مکان بهبود ایجاد کنید.

۸- بر اقدام خود تأکید کنید

شما می‌خواهید بسیاری از اطلاعات مهم را در صفحه فرود خود قرار دهید، اما همه اینها برای تشویق بازدیدکنندگان به تبدیل طراحی شده است. اما مگر اینکه به‌صراحت به بازدیدکنندگان بگویید که در وهله اول تغییر کار کنند، آنها احتمالاً قصد انجام این کار را ندارند.

چگونه صفحه ی اصلی را بهینه سازی کنیم تا سایت ما ورودی خوبی داشته باشد

فراخوان عمل جمله‌ای است که در انتهای صفحه قرار دارد و به خوانندگان می‌گوید که برای نزدیک شدن به مشتری شدن چه کارهایی می‌توانند در مرحله بعدی انجام دهند. ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما یک اقدام جدی و مختصر می‌تواند تفاوت بین مشتری جدید و فروشی را که در رقابت شما از دست می‌دهد، ایجاد کند.

همه بهترین اقدامات عملی شامل افعال ملموس و کوتاه مانند “دریافت” هستند. آنها همچنین شامل یک پیشنهاد مختصر ارزش هستند که نکته اصلی محصول یا خدمات شما را برجسته می‌کند. شما همچنین باید فراخوان عملی متفاوت از بقیه سایت خود ایجاد کنید تا از نظر بصری برجسته شود.

با تمام این عناصر در کنار هم، شما یک فراخوان عملی دارید که می‌تواند مشتریان جدید زیادی را به شما جذب کند.

  1. عناصر مختلف صفحه فرود را آزمایش کنید

پاسخ مردم به طرح‌ها متفاوت است.

آنچه شما یک طراحی خوب می‌دانید ممکن است برای مخاطبان شما کاملاً جذاب نمی باشد.

به همین دلیل تست یکی از مهم‌ترین بهترین روش‌های طراحی صفحه فرود است.

قراردادن یک دکمه یا افزودن یک فیلم می‌تواند بر تعداد افرادی که در صفحه فرود شما تبدیل می‌کنند تأثیر بگذارد.

نکته حرفه‌ای: هر بار فقط یک مورد را امتحان کنید. اگر عناصر زیادی را آزمایش کنید، نمی‌توانید تعیین کنید که کدام تغییر بهترین عملکرد را داشته است.

می‌توانید از ابزاری مانند Google Optimize استفاده کنید تا ببینید باید به کدام عناصر صفحه اصلی بچسبید.

  1. از یک کپی جلب‌ توجه استفاده کنید

آنچه در صفحه فرود خود می‌گویید به همان اندازه ظاهر مهم است.

از زبان عملگرا استفاده کنید. به مردم بگویید که از انجام اقدامی خاص در سایت شما چه انتظاری دارند.

اطمینان حاصل کنید که همه چیز را به‌وضوح برقرار می‌کنید تا کسی در پیام‌رسانی شما گیج نشود.

عبارات قدرت می‌توانند به شما کمک کنند تا با دریافت پاداش اضافی با مخاطبان خود ارتباط عاطفی برقرار کنید.

  1. عناصر چندرسانه‌ای را به صفحه فرود خود اضافه کنید

فیلم‌ها، تصاویر و گرافیک‌های سفارشی می‌توانند صفحه فرود شما را افزایش دهند و توجه مردم را به خود جلب کنند. که می تواند بما بگوید که چگونه صفحه ی اصلی را بهینه سازی کنیم.

همان طور که گفته شد، اطمینان حاصل کنید که هر عنصری که استفاده می‌کنید به‌درستی بهینه و قالب‌بندی شده است تا بر سرعت صفحه شما تأثیر نگذارد.

اگر صفحه فرود شما فرم تماس با خدمات شما است، می‌توانید ویدئویی را با توصیفات مشتری تعبیه کنید تا به مردم کمک کند تا با کسب‌وکار شما احساس راحتی کنند.

فقط خلاق باشید، اما مطمئن شوید هرآنچه به صفحه فرود خود اضافه می‌کنید با اهداف کلی شما همسو باشد.

  1. مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید

شاید آن را در سرتاسر این لیست بهترین روش‌های طراحی صفحه فرود انتخاب کرده باشید، اما هنوز هم قابل‌ذکر است. باتوجه‌به مخاطب خود طراحی کنید.

اگر شما یک تجارت بین‌المللی هستید که یک کشور خاص را هدف قرار می‌دهید، عبارات معمول (و زبان‌ها!) متفاوت است.

اگر فروشگاه تبلیغاتی خود را اداره می‌کردید و طرف‌داران تنیس را با تبلیغات خود هدف قرار می‌دادید، صفحه فرود با تصاویر دنده بیسبال احتمالاً بهترین نتیجه را نمی‌گرفت.

وقتی وارد پروسه خلاقیت برای صفحه اصلی کسب‌وکار خود می‌شوید، همیشه در نظر بگیرید که برای چه کسانی طراحی می‌کنید.

  1. صفحه فرود خود را ایمن کنید

داشتن یک وب‌سایت امن تضمین‌کننده صفحه فرود یا فرم امن نیست.

گرچه امنیت لزوماً بخشی از “طراحی” نیست، اما بااین‌وجود به‌عنوان بهترین روش برای رسیدن به یک صفحه فرود مهم است.

خواه می‌خواهید افراد ایمیل‌هایشان را وارد کنند یا اطلاعات کارت اعتباری خود را، باید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که وارد سایت شما می‌کنند رمزگذاری شده است.

هرکسی متوجه نمی‌شود که یک صفحه فرود امن است یا خیر، اما افرادی که این کار را انجام می‌دهند ممکن است از ترس سرقت آن اطلاعات در اختیار شما قرار دهند.

می‌توانید در مورد امنیت صفحه فرود خود در وبلاگ ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امیدواریم از نکات طراحی صفحه فرود ما لذت برده باشید!

 

 

چگونه صفحه فرود مناسب طراحی کنیم؟